Jump to content

Gideon

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B7 1.6 ALZ и B4 1.6

Gideon's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблема и при мен се оказа датчика на термостата. След поставянето на новия термостат перката пак работеше и трябваше да се изчисти грешката с диагностика. Ако правилно съм разбрал от техниците датчика на термостата всъщност е малък нагревател, който се включва, ако температурата достигне 105 градуса . По този начин нагрява допълнително охладителната течност при термостата за да му помогне да се отвори ако вече трудно се движи, зацапан е или стар. Съответно ако този нагревател прекъсне автомобила влиза в авариен режим на охлаждане на двигателя и перката върти постоянно. Благодаря на колегата fbika75 за темата и информацията която сподели.
  2. Здравейте, смених термостата и датчика за температурата зад двигателя, но вентилатора не спира. Взех и датчика- термошалтера, който стои на маркуча на радиатора отдолу но се оказа че моят е с две крачета - пинчета а ми дадоха с четири ето такъв https://nasauto.bg/tempereturen-datchik-za-audi-a4-avant-8ed-b7-16-18403-p2717387.html. Вашият с колко пина - полюса е ?
  3. Ясно благодаря Ви за информацията.
  4. Когато се опитвахте да свалите датчика махнахте ли металната скоба която го държи. Би трябвало да излезе след свалянето на скобата.
  5. Датчика на термостата има ли номер и с колко клейми е? Термостата ми е здрав и искам да опитам да сменя само датчика но в описанието на датчиците не пише дали е за стрелката на температурата или за термостата.
  6. Благодаря за информацията. Ще пробвам по същия начин ако не стане тогава ще търся управлението на вентилатора.
  7. Купувам управление за перка охлаждане А4 В7 1.6 ALZ. Фабричен номер 8E0959501T01.
  8. Здравейте, имам същия проблем на А4 2007г. 1,6 бензин ALZ. При завъртане на ключа на контакт перката започва да работи на макс. обороти и работи постоянно. В електро сервиз прегледаха всичко и според техниците причината за това е управлението/резистора на вентилатора, което е закачено на радиатора над перката за охлаждане. В момента търся това управление с оргинален № 8E0 959 501T 01. Ако някой е решил този проблем моля да сподели каква е била причината при него.
  9. Здравей имаш ли фланец за  маслените пари стой на капака на клапаните пластмасов е с три разклонения. За Ауди 80 б4 101 коня ADA. 

    фланец масл. пари.jpg

  10. Препоръчайте ми добър сервиз за диагностика в София. Автомобила е Б4 1,6 АDА мотор 101 к.с. Проблемите са доста: 1 голямо предварение в запалването което не се оправи и след смяна на детонационен датчик затегнат на 20 нютона. Моментно прекъсване при достигане на 3000 оборота. При потегляне само от 1ва скорост забива. Ниските обороти на бензин хич ги няма а при почистване на стъпковия ел. мотор се оправя за малко и после пак същото. При средни обороти заглъхва като при недостиг на гориво. Висок разход. и т.н.... От това което прочетох тук вариантите май са Мишо в Горубляне, сервиз Мотоман, Мариоауто, Картроник. Благодаря на всички които ще ми препоръчат добър диагностик.
  11. Търся качествен палец за делкото и хубави свещи за АДА мотор 1,6см3 101к.с Б4-1994г. Дай ми цена и производител. Благодаря
  12. Търся 2 бутала 81мм. 1,6 АДА. Може и 4бр. ако са в добро състояние и цената ме устройва. 0899 915 628 , 0882 119 067
×
×
  • Create New...