Jump to content

EmilDyulgerov

Members
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    w211 320cdi

Последни посетители

710 профилни разглеждания

EmilDyulgerov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги, Насочил съм се към този автомобил - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21679576442883078&slink=siofs0. Някой гледал ли го е, има ли отзиви за тази автокъща? За какво да внимавам при огледа? Възнамерявам да я закарам в представителство да я погледнат и да ми кажат какво е състоянието, но все пак бих искал да знам при личната проверка на какво да наблегна. Благодаря предварително!
  2. Здравейте, какво ще ми струва премахване на ЕГР, вихрови клапи и ДПФ? Колата е А6 Ц6 3.0ТДИ (БМК).
  3. Колеги, предполагам ще намеря информацията и без да задавам въпроса си, но е малко комплексен и ще трябва доста време да отделя... Извинете предварително. По темата - какъв ще е реалният ефект (плюсове и минуси) от премахване на ЕГР, вихрови клапи, ДПФ и крайни гърнета на 3.0тди(224коня)? Също мисля да сваля всмукателния колектор и да го изчистя.
  4. Какви пари излиза ретрофита на камерата? С цветна ММИ съм.
  5. Колеги, търсих инфо за прословутия ъпдейт на ММИ 2Г, но не намирам реално инфо какви са предимствата на ъпдейта? Извинявам се, ако има писано, но наистина не намерих.
  6. Това, че са встрани кулерите ли имаш предвид? Ако да, аз точно затова искам да сложа трети посредата. Ако не, какво точно искаш да кажеш:)? Много благодаря за бързите отговори!
  7. Аз точно това се чудя често - на какви обороти двигателят работи най-добре? Или на какви обороти, като цяло е най-добре да се кара? Знам, че не трябва да са прекалено ниски, нито пък прекалено високи, но все пак ще е хубаво, ако някой знае. Моето предположение е следното - оборотите на които двигателят развива най-висок въртящ момент. Вие какво мислите?
  8. Искате да кажете, че магистралата и като цяло извънградското шофиране е полезно за живота на веригите?
  9. Откъде мога да взема кулер, който да поставя отпред, между двата странични и колко ще ми коства като пари и време тая интервенция? 3.0тди БМК
  10. Абсолютно същия проблем имах. Оказа се модула на телефона, който се намира в краката на шофьора, в една черна кутия. Махаш модула и после двете кабелчета на оптиката ги обръщаш едно към друго (като намираш нещо с което да ги придържаш да стоят точно едно срещу друго, например някаква метална малка тръбичка, от антена да речем), което ще затвори оптичния кръг и няма да ти прави проблем повече. Ако не ти се занимава, просто си купи една оптична тапа от Ауди, струва около 25 лева. За всичко говоря от личен опит, а също така видях, че си дал и лог от диагностика, който говори именно за проблем в телефонния модул. Успех!
×
×
  • Create New...