Jump to content

united_17

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Локация
    Burgas

Последни посетители

510 профилни разглеждания

united_17's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Темата се изчерпа, може да се трие...
  2. Не съм пуснал темата за да ти е интересно на теб. Пуснях я да задавам въпроси докато си правя колата. Извинявай, че нямам 5000 бона за да правя кола, която да ти е интересна на теб, но въпреки това имам мерак и с малкото пари, с които разполагам ще си я направя да върви прилично. И пак казвам, темата я написах за да си задавам въпросите, понеже това са ми първите стъпки в тая сфера, а не за да е интересна на някой друг.
  3. Колеги започнах работа по колата. Засега целта и 130-40 коня със сток кутия, съединител и турбо. Тази седмица махнахме катализатора и пустахме тръба ф60 от турбото до към средата на генерацията. В средата ще остане заводското ф55. Другата седмица махаме крайното гърне и ще сложим един резонатор с накрайник. Освен това си харесах челен кулер от бмв 320д, ако не се отрази на вървежа, то поне ще изглежда добре колата с челен кулер... Притеснява ме само да не дойде голям и да спъне колата. Това е засега, другата седмица пак ще пиша.
  4. Както казах кулера ми е пукнат, така или иначе ще купувам нов, има ли смисъл да взема от а3 131кс тоѝ по-голям ли е? Питам защото цените им са близки ако ще има някакъв ефект да търся такъв. за напасватето мисля, че ще го измисля...
  5. Нямам никаква представа, но мисля, че със заводско турбо няма смисъл от силиконови пътища, продават ли се гумени като заводските, че аз не успях да намеря? И още един въпрос-карал съм с пукнат кулер от както взех колата, освен загуба на мощност, някакви фатални последствия може ли да има по колата?
  6. Генерацията няма са я правя от началото до края, а само ще заменя кутията на катализатора и крайното гърне с тръби към 50тина лева ще ми излезе. За дюзи от 110 днес се сетих, на оферта са ще ги добавя в списъка. А от доста време карам с пукнат кулер, тъй ли иначе ще го сменям, има ли смисъл да слагам по-голям ? И някакви идеи за по евтин вариант на пътища за да изкарам челно кулера...
  7. Не знаех, че ще трябват толкова много пари... Това с кулера дето го мисля ще има ли някакъв ефект ?
  8. Колеги, днес седнахме сериозно с един приятел монтьор пред компютъра с лист и химикал, започнахме да търсим части и да смятаме цените. Оказа се, че ми трябват към 3000 лв за да я докарам до към 200 коня и то без да вклщчваме дребните проблеми, които ще излязат по време на работата. Решихме че не си заслужава да правя този мотор. Зимата може да си купя нещо по-мощно и него да засиля. Засега ще отделя към 400-500 лева да стигна до към 130-140 коня. Решил съм се на следните леки "подобрения" по колата. Ще махна катализатора и крайното гърне и на местата им ще има черна тръба. Заводския кулер ще го изкарам някъде челно, но зад бронята, че е много грозен (тази малоумна идея сам я измислих не знам дали ще има ефект), ще затапя ЕГР-а и още някои джунджурии... Накрая - ТСТ Варна... И това ще е прословутия проект...
  9. Меката ми връзка е много зле трябва да се сменя, за това ще направя направо цялата генерация, че ме дразни да фъщи и да не върви... Аха, добре тогава няма да бързам...
  10. Добре решено е ! Започваме лека полека, до 2-3 месеца би трябвало всичко да е готово. След всяко едно нещо, направено по колата ще има снимков материал, ще обяснявам как и къде е направено и на каква цена:)Ще започна от генерацията . Ще се прави в Бургас. Неръждавейка права тръба от началото до края. Но още не съм сигурен на колко мм вътрешно ще е. Искам качествен звук при пълна газ а не на място да работи като ,трактор без ауспух. Мисля само едно крайно гърне да сложа от онези големите тип субару импреза, някой ако има за продаване да драсне на лс, че с авантакиса нещо не се получи...
  11. А генерацията завължително ли трябва да е от неръждавейка ? Каква е разликата в обикновената черна тръба ? И маднес или тст са по-добри ?
  12. с тези неща които съм писал горе какви коне г/д бих могъл да изкарам ?
  13. Турбото ми няма да е хибридно. смятам да е от 1.9 тди 150 коня - 300-350 лв За разпръсквачи колегата a4t ми предложи добра оферта - 240 ум на DSS-R за 280 лв. комплекта. Кулера го слагам под 150 лв защото със съгурност ще се търси втора ръка. За МАП сензор съм съгласен 40 лв. Колектора не знам дали ми е нужен но щом е само 50 лв го добавям в списъка. 150 лева за пътища. 200 лева за генераця на 60 мм със спортно гърне като на Субару Импреза. Гърнето е безплатно (марка авантакис). Съединител 6-700 лева. Ремап в маднес към 400. Дърпаме чертата и стават около 1650 лева без майсторлък. Тук е момента да се замисля дали си заслужава...
  14. Аз от самото начало се замислям за 6 степенната и ако намеря на оферта ще я купя. Вече почти всичко съм го избрал и сметнал само за турбината се двоумя...
×
×
  • Create New...