united_17
Members-
Мнения
22 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
united_17's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Темата се изчерпа, може да се трие...
-
Не съм пуснал темата за да ти е интересно на теб. Пуснях я да задавам въпроси докато си правя колата. Извинявай, че нямам 5000 бона за да правя кола, която да ти е интересна на теб, но въпреки това имам мерак и с малкото пари, с които разполагам ще си я направя да върви прилично. И пак казвам, темата я написах за да си задавам въпросите, понеже това са ми първите стъпки в тая сфера, а не за да е интересна на някой друг.
-
Няма ли къде другаде да спамиш ?
-
Колеги започнах работа по колата. Засега целта и 130-40 коня със сток кутия, съединител и турбо. Тази седмица махнахме катализатора и пустахме тръба ф60 от турбото до към средата на генерацията. В средата ще остане заводското ф55. Другата седмица махаме крайното гърне и ще сложим един резонатор с накрайник. Освен това си харесах челен кулер от бмв 320д, ако не се отрази на вървежа, то поне ще изглежда добре колата с челен кулер... Притеснява ме само да не дойде голям и да спъне колата. Това е засега, другата седмица пак ще пиша.
-
Както казах кулера ми е пукнат, така или иначе ще купувам нов, има ли смисъл да взема от а3 131кс тоѝ по-голям ли е? Питам защото цените им са близки ако ще има някакъв ефект да търся такъв. за напасватето мисля, че ще го измисля...
-
Нямам никаква представа, но мисля, че със заводско турбо няма смисъл от силиконови пътища, продават ли се гумени като заводските, че аз не успях да намеря? И още един въпрос-карал съм с пукнат кулер от както взех колата, освен загуба на мощност, някакви фатални последствия може ли да има по колата?
-
Генерацията няма са я правя от началото до края, а само ще заменя кутията на катализатора и крайното гърне с тръби към 50тина лева ще ми излезе. За дюзи от 110 днес се сетих, на оферта са ще ги добавя в списъка. А от доста време карам с пукнат кулер, тъй ли иначе ще го сменям, има ли смисъл да слагам по-голям ? И някакви идеи за по евтин вариант на пътища за да изкарам челно кулера...
-
Не знаех, че ще трябват толкова много пари... Това с кулера дето го мисля ще има ли някакъв ефект ?
-
Колеги, днес седнахме сериозно с един приятел монтьор пред компютъра с лист и химикал, започнахме да търсим части и да смятаме цените. Оказа се, че ми трябват към 3000 лв за да я докарам до към 200 коня и то без да вклщчваме дребните проблеми, които ще излязат по време на работата. Решихме че не си заслужава да правя този мотор. Зимата може да си купя нещо по-мощно и него да засиля. Засега ще отделя към 400-500 лева да стигна до към 130-140 коня. Решил съм се на следните леки "подобрения" по колата. Ще махна катализатора и крайното гърне и на местата им ще има черна тръба. Заводския кулер ще го изкарам някъде челно, но зад бронята, че е много грозен (тази малоумна идея сам я измислих не знам дали ще има ефект), ще затапя ЕГР-а и още някои джунджурии... Накрая - ТСТ Варна... И това ще е прословутия проект...
-
Меката ми връзка е много зле трябва да се сменя, за това ще направя направо цялата генерация, че ме дразни да фъщи и да не върви... Аха, добре тогава няма да бързам...
-
Добре решено е ! Започваме лека полека, до 2-3 месеца би трябвало всичко да е готово. След всяко едно нещо, направено по колата ще има снимков материал, ще обяснявам как и къде е направено и на каква цена:)Ще започна от генерацията . Ще се прави в Бургас. Неръждавейка права тръба от началото до края. Но още не съм сигурен на колко мм вътрешно ще е. Искам качествен звук при пълна газ а не на място да работи като ,трактор без ауспух. Мисля само едно крайно гърне да сложа от онези големите тип субару импреза, някой ако има за продаване да драсне на лс, че с авантакиса нещо не се получи...
-
А генерацията завължително ли трябва да е от неръждавейка ? Каква е разликата в обикновената черна тръба ? И маднес или тст са по-добри ?
-
с тези неща които съм писал горе какви коне г/д бих могъл да изкарам ?
-
Турбото ми няма да е хибридно. смятам да е от 1.9 тди 150 коня - 300-350 лв За разпръсквачи колегата a4t ми предложи добра оферта - 240 ум на DSS-R за 280 лв. комплекта. Кулера го слагам под 150 лв защото със съгурност ще се търси втора ръка. За МАП сензор съм съгласен 40 лв. Колектора не знам дали ми е нужен но щом е само 50 лв го добавям в списъка. 150 лева за пътища. 200 лева за генераця на 60 мм със спортно гърне като на Субару Импреза. Гърнето е безплатно (марка авантакис). Съединител 6-700 лева. Ремап в маднес към 400. Дърпаме чертата и стават около 1650 лева без майсторлък. Тук е момента да се замисля дали си заслужава...
-
Аз от самото начало се замислям за 6 степенната и ако намеря на оферта ще я купя. Вече почти всичко съм го избрал и сметнал само за турбината се двоумя...