-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно vbotev
- Рожден ден 4 Април
Друго
-
Kaра
А3 8P CBAB
Последни посетители
598 профилни разглеждания
vbotev's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, Някой може ли да опише процеса по инсталирането на предни седалки с подгрев на 8P Facelift без такива?
-
Здравейте, Попаднах на информация в чужди форуми за това как се премахва магнитното окачване на 8J, но по българските форуми няма нито дума. Някой във форума да има опит с подобна процедура? Доколкото разбирам, единствено се слагат стандартни амортисьори и се сменят стойности с vcds? https://www.vwvortex.com/threads/audi-magnet-ride-de-coded-only-with-vcds.8830690/?id=8830690
-
Търся си второ поколение тт с 3.2 двг Quattro автоматик.
-
Продължавам да си блъскам главата с тези номера. От VW ми дадоха 3 номера на рейки за моята кола които са взаимозаменяеми: 1K1 423 055 K 1K1 423 055 M 1K1 423 055 G Което е чудесно, само че на снимки електромоторите им въобще не приличат на този на моята. Долу горе така изглежда на моята: Мотора трябва да е 1K0 909 144 с буква накрая За да е още по-забавно в обявите в интернет и по моргите ми дават подобни номера на мотори и рейки - 7806 177 127 или 7802 277 153, което нищо не ми говори. Всякаква полезна информация е добре дошла. Ако ще отнеме месеци да намеря електромотор по моргите ми се иска да не плащам два пъти разглабяне само за да стигна до оригиналния номер.
- 1 отговор
-
- електромотор
- серво
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, Мисля, че ми е изгорял модула за управление на електрическата рейка. Колата е Audi A3 8P 2003 2.0 TDI 16V BKD VIN: WAUZZZ8P74A002845 Прегледаха я в сервиз, не помня какви грешки даваше, освен че не откриваше въпросния модул. Мисля, че е в следствие на паднал акумулатор. В продължение на месец светваше лампата за сервото и се изключваше (волана ставаше тежък) и след изгасяне/запалване понякога се оправяше. Сега вече от няколко седмици нямам серво. Доколкото съм наясно, модула е свързан с електромотора, така че в момента търся втора ръка електромотор. Погледнах другите свързани теми, разпитах на други места, но не съм сигурен, че разполагам с правилния номер на частта. Дали бихте ми помогнали? Като номер на рейка, разполагам с 1K1 423 055 KX и не съм сигурен, че е верен. Трябва ми и по-конкретно този на електромотора. Ако някой може да ми посочи двата номера и всякакъв съвет за справяне с проблема би ми бил много полезен (проверих варианти за рециклиране, но под 6-700лв не намерих). Благодаря!
- 1 отговор
-
- електромотор
- серво
-
(и %d още)
Тагове:
-
Как може да се прояви веднага? Да губи мощност, да тресе или да угасне? В сервиза в който ми оправиха колата казаха, че шпилката е била пренатегната и не затяга. Според мен или не са забелязали или не им се е занимавало да търсят стругар, да правят нова шпилка и да пробиват нова резба в блока и са ме оставили така да карам. Не ползвам квалификации и не съм споменал името на сервиза още.
-
Не вярвам в добри майстори, а че някои имат разни "проблясъци" или успехи. Точно този проблем бих оставил на Ферди до ПЖИ в Слатина, защото ми е решавал подобен и когато всички други майстори искаха да отварят двигателя, той просто зацепи правилно ремъка. Преди това един некадърник на ул Пушкин ми взе 400лв само да се учи как работи помпа-дюза и ме убеждаваше да дам още 600 за калпави дюзи втора ръка, като проблема си беше в ремъка.
-
До ПЖИ в Слатина- Ферди. Като си купих колата леко притрисаше на 6та с много газ и ниска скорост (100+-). След това спря да притриса. След като смених ремъци и ролки последно при един "специализиран сервиз за VAG" в София, започна пак да тресе леко в същите условия. Година по-късно за малко да се наложи да направя основен ремонт на двигателя заради пренатегната шпилка на обтяжна ролка и прескочил ремък.
-
Аз имах пренатегната обтяжна ролка или пренатегната шпилка на ролката от което за малко да изтърве зъб. След 40 км прекъсване и загуба на мощност при ниски обороти угасна пред хотела където трябваше да стигна. За щастие убедих един майстор да я зацепи и запали на моя отговорност. Намерих стругар който да направи нова шпилка, смених ролката и всичко е наред засега. Споделям ти, защото ми звучи познато., както това и че като дойде човека с репатрака каза, че е давала някаква грешка на датчика за разпределителния вал. Просто wild guess. Дали я е зацепил правилно? Обтяжната ролка здрава ли е била наистина? idk
-
Благодаря за отговора! Между другото понякога сама вдига обороти на място, да не е от това? Няма ли вариант да се изчисти?
-
Здравейте, След като прочетох темата за ЕГР, махнах кората на двигателя и ми се стори, че тези омаслявания може да са външни симптоми на зацапан ЕГР. Колата е A3 8P BKD 2.0 TDI 2003. Където съм оградил в червено се стича масло надолу както и зад капака на ремъка. Според вас какво може да е? П.С. Някой има ли service manual за 8P BKD? Къде се намира датчика за ESP?