Jump to content

vbotev

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vbotev

  • Рожден ден 4 Април

Друго

  • Kaра
    А3 8P CBAB

Последни посетители

598 профилни разглеждания

vbotev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Някой може ли да опише процеса по инсталирането на предни седалки с подгрев на 8P Facelift без такива?
  2. Здравейте, Попаднах на информация в чужди форуми за това как се премахва магнитното окачване на 8J, но по българските форуми няма нито дума. Някой във форума да има опит с подобна процедура? Доколкото разбирам, единствено се слагат стандартни амортисьори и се сменят стойности с vcds? https://www.vwvortex.com/threads/audi-magnet-ride-de-coded-only-with-vcds.8830690/?id=8830690
  3. Търся си второ поколение тт с 3.2 двг Quattro автоматик.
  4. Продължавам да си блъскам главата с тези номера. От VW ми дадоха 3 номера на рейки за моята кола които са взаимозаменяеми: 1K1 423 055 K 1K1 423 055 M 1K1 423 055 G Което е чудесно, само че на снимки електромоторите им въобще не приличат на този на моята. Долу горе така изглежда на моята: Мотора трябва да е 1K0 909 144 с буква накрая За да е още по-забавно в обявите в интернет и по моргите ми дават подобни номера на мотори и рейки - 7806 177 127 или 7802 277 153, което нищо не ми говори. Всякаква полезна информация е добре дошла. Ако ще отнеме месеци да намеря електромотор по моргите ми се иска да не плащам два пъти разглабяне само за да стигна до оригиналния номер.
  5. Здравейте, Мисля, че ми е изгорял модула за управление на електрическата рейка. Колата е Audi A3 8P 2003 2.0 TDI 16V BKD VIN: WAUZZZ8P74A002845 Прегледаха я в сервиз, не помня какви грешки даваше, освен че не откриваше въпросния модул. Мисля, че е в следствие на паднал акумулатор. В продължение на месец светваше лампата за сервото и се изключваше (волана ставаше тежък) и след изгасяне/запалване понякога се оправяше. Сега вече от няколко седмици нямам серво. Доколкото съм наясно, модула е свързан с електромотора, така че в момента търся втора ръка електромотор. Погледнах другите свързани теми, разпитах на други места, но не съм сигурен, че разполагам с правилния номер на частта. Дали бихте ми помогнали? Като номер на рейка, разполагам с 1K1 423 055 KX и не съм сигурен, че е верен. Трябва ми и по-конкретно този на електромотора. Ако някой може да ми посочи двата номера и всякакъв съвет за справяне с проблема би ми бил много полезен (проверих варианти за рециклиране, но под 6-700лв не намерих). Благодаря!
  6. Как може да се прояви веднага? Да губи мощност, да тресе или да угасне? В сервиза в който ми оправиха колата казаха, че шпилката е била пренатегната и не затяга. Според мен или не са забелязали или не им се е занимавало да търсят стругар, да правят нова шпилка и да пробиват нова резба в блока и са ме оставили така да карам. Не ползвам квалификации и не съм споменал името на сервиза още.
  7. Не вярвам в добри майстори, а че някои имат разни "проблясъци" или успехи. Точно този проблем бих оставил на Ферди до ПЖИ в Слатина, защото ми е решавал подобен и когато всички други майстори искаха да отварят двигателя, той просто зацепи правилно ремъка. Преди това един некадърник на ул Пушкин ми взе 400лв само да се учи как работи помпа-дюза и ме убеждаваше да дам още 600 за калпави дюзи втора ръка, като проблема си беше в ремъка.
  8. До ПЖИ в Слатина- Ферди. Като си купих колата леко притрисаше на 6та с много газ и ниска скорост (100+-). След това спря да притриса. След като смених ремъци и ролки последно при един "специализиран сервиз за VAG" в София, започна пак да тресе леко в същите условия. Година по-късно за малко да се наложи да направя основен ремонт на двигателя заради пренатегната шпилка на обтяжна ролка и прескочил ремък.
  9. Аз имах пренатегната обтяжна ролка или пренатегната шпилка на ролката от което за малко да изтърве зъб. След 40 км прекъсване и загуба на мощност при ниски обороти угасна пред хотела където трябваше да стигна. За щастие убедих един майстор да я зацепи и запали на моя отговорност. Намерих стругар който да направи нова шпилка, смених ролката и всичко е наред засега. Споделям ти, защото ми звучи познато., както това и че като дойде човека с репатрака каза, че е давала някаква грешка на датчика за разпределителния вал. Просто wild guess. Дали я е зацепил правилно? Обтяжната ролка здрава ли е била наистина? idk
  10. vbotev

    Зацапан ЕГР?

    Благодаря за отговора! Между другото понякога сама вдига обороти на място, да не е от това? Няма ли вариант да се изчисти?
  11. vbotev

    Зацапан ЕГР?

    Здравейте, След като прочетох темата за ЕГР, махнах кората на двигателя и ми се стори, че тези омаслявания може да са външни симптоми на зацапан ЕГР. Колата е A3 8P BKD 2.0 TDI 2003. Където съм оградил в червено се стича масло надолу както и зад капака на ремъка. Според вас какво може да е? П.С. Някой има ли service manual за 8P BKD? Къде се намира датчика за ESP?
×
×
  • Create New...