Jump to content

Dankarlo

Members
  • Мнения

    59
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8L 1.6 8v

Последни посетители

686 профилни разглеждания

Dankarlo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Този датчик до масления филтър е на коляновия вал. На мен ми се беше развалил преди години. Не знам дали забелязваш освен трудното палене, ако усещаш загуба на мощност, все едно на светофара тръгваш на 3та. Симптомите също включваха и трудно палене, въртиш, отзад в ауспуха гърми от недоизгорели газове. Датчика мисля че беше към 80 лева и за смяната се изискваше единствено един гаечен ключ. И при мен не излизаше на компа. Най-лесното е или да купиш датчика или някой с работеща кола да ти даде да тестваш. Разликата би трябвало да я усетиш веднага или след малко каране. Също така тогава смених и комутатора с някакъв втора ръка, тъй като се беше напукал и евентуално от там можело да се губи ток към свещите.
  2. Преди да отваряш кутията виж с някой майстор да ти разкачи лостовия механизъм за превключвавнето. На мен не ми влизаше първа или влизаше с много зор, но след като се регулираха тия тъпи ламарини проблема се оправи. На 1.6 скоростната не е с жило за съжаление.
  3. Dankarlo

    Ядове с климатроник

    Най-добре иди при някой който се занимава с климатици или с токовете. И при мен духаше топло след като го бях напълнил. Отидох при майстор и се разбра че компресора не включва. Има една малка пластмасова кутийка мисля че между фара и акумулатора в която има платка управляваща вентилаторите. Тая кутийка имаше пробойна и платката беше клеясала съответно не работеше. След нейната подмяна и подмяна на датчик за налягане (не помня дали за ниското или високото налягане) проблема се оправи.
  4. Dankarlo

    Продукти на Хадо

    Колега, карай си спокойно. Караме 20 годишни кошници за по 2-3 бона. Сменяй си маслото на кратки интервали (6-8к км), оглеждай си нивото, използвай хубави марки и правилна гъстота. Хубавото на колата е че е масова и има толова много части втора употреба и нови (орЕгЕнални и неорЕгЕнални), че дори и нещо да изпатка не е фатално.Щом от фабриката не е излезнала с поръчение да се слагат добавки, значи не е нужно. Поне от тия години в Германия са проектирали що-годе колите да траят, а не като сегашните дето идват с 5 годишен "абонамент" за първи собственик и после всичко отива по дяволите.
  5. Dankarlo

    Продукти на Хадо

    Аз така и не разбрах перлички ли бяха, малинки ли не бяха, кви ли не глупости. Създавали метало-керамично нано покритие - да покажат как. Има много прости тестове за това колко едно масло/добавка влияе на триенето. В ютуб има канал Project Farm. Там човека тества всякакви работи, включително и такива "магически" добавки. А тва с постоянното натякване във всяко видео, че задължително в живота ти като си вземеш кола ше ти изпатка турбото и дюзите е пълна простотия. Ми дайте всички да караме колелета тогава.
  6. Аз лично си смених мунингованите фарове с такива на TYC. Цената мисля че беше по 60 лева на фар и 15 лева мигач, та общо 150 всичко. За мен дори да направиш компромис и вземеш по евтин фар (депо или tyc) стига да е копие на оригиналния няма да имаш проблеми в близкото бъдеще. Говоря само за рефлектори както са тези от снимките. Слагаш едни хубави крушки и на тъмно ги регулираш с някой приятел и повече не се притесняваш за карането на тъмно. ПС: Единствено машинките за регулиране на височината все още ме мързя да ги закача и си висят свободно под капака.
  7. Dankarlo

    Проблем с твърд волан

    Като кажеш твърд, имаш предвид тежък ли?.. все едно няма хидравлика. Повечето симптоми са износена помпа, но виждам че си я сменил. Ако завъртиш до край волана, чува ли се промяна в звука? Отвори казанчето за течността и с въртене вижте дали не излиза въздух. Можеш да видиш тази тема:
  8. Не виждам какъв е смисъла да го свалиш и да караш без него. Поръчай нов и тогава. Смяната става за минута.
  9. Или интернет или примерно тия два магазина гледам че имат офиси из цялата страна: http://www.vegaautomotive.com/bg/продукти/6- https://www.tech-co.bg/bg/produkti_auto/gorivni-markuchi-gates Най-добре им се обади по телефона и ги разпитай.
  10. Датчика се намира на самата скоротстна кутия. трябва ти голям ключ 22 или 23 за да го свалиш. Съвет при свалянето на пластмасовия конектор - бутни първо навътре (надолу) и след това навън. Самия датчик е евтин. Ако се съмняваш дали е от него, премахни пластмасовия конектор и го накъси - вземи фиба или кламер и го огъни така че да се получи връзка между 2та изхода на конектора. Ако проблема е от датчика, светлините за задна трябва да светнат след като си го накъсил.
  11. Здравейте, Колата е 1.6 8 клапана с AKL мотора и DUU кутия с гуми 195/65 R15. Когато изляза на магистралата и ми се струва че оборотите спрямо скоростта са високи. Ако карам със 140 по километраж оборотите са около 4000. При 130 са около 3600. Въпроса ми е и при вас ли са такива високи оборотите? Все пак ми се струва странно да карам от София до морето няколко часа на тия обороти.
  12. Виж тази тема; audibg.com/forum/index.php?/topic/197053-избор-на-джанти-за-audi-a3-1999/
  13. Зад тръбата в ляво от щеката за масло. http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/4-cylinder_injection_engine_(5-valve)/engine_cooling/removing_and_installing_parts_of_cooling_system/coolant_hose_schematic_diagram/engine_code_agn/
  14. Темата може да се затвори. Това е въпросният датчик. Накъсих го и задните крушки светнаха. Ще се купува нов.
  15. Прегледах бушона (номер 7) и беше ок. За въпросния датчик, това ли е. Ако е той предпоолагам че кламер мога да го накъся?
×
×
  • Create New...