Jump to content

bugster

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди S4 B8

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    БГ София

Последни посетители

792 профилни разглеждания

bugster's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз лично не успах да открия как да минеш на обикновен автопилот а и тук по форума не се намери отговор на тоя въпрос. За мой късмет всичко по дистроника работи и след 1 неуспешен, на втория път в Дас Ауто Сервиз успяха да го настроят и вече година и половина си работи без грижи. Лятото съм на 19-ки 255/35 а зимата на 225/45 - 18 и няма грижи, работи си безпроблемно при смяна на гуми с джанти барабар различните сезони.
  2. Колега, направо ми се струва невероятно да няма начин или никой във форума да не знае как или поне да ни насочи към някой който може да деактивира дистроника и да активира обикновен автопилот. При мен последно дистроника работи на супер случаен принцип. Може да се налага да ходя да правя рекламация на настройката която правих..... няма никаква логика в това кога работи и кога се изключва да не функционира изобщо....
  3. Ако е това което предполагам би трябвало да е за дистроника. Виж това клипче и кажи дали са същите - При мен лично си остават светещи когато активирам дистроника като на клипчето и там където си сет-нал скоростта свети с по-силна светлина за индикация.
  4. bugster

    Загряване.

    Имах подобен проблем на друг тип кола с подобни симптоми. Всичко си беше наред по охладителната система, оказа се че гарнитурата на главата изпуска и от там идва цялия проблем. Не казвам че при теб е от това, но при мен трябваше да се сменя гарнитура на главата.
  5. На мен ми се беше прецакала предна дясна. Смениха ми я и по памет беше около стотина лева бравата неоригинална, но е възможно цените да варират от марка до марка брава. Определено тази която беше неоригинална се чуваше по различен начин когато вратата се затваряше. Недоловимо може би за други хора, но аз си го усещах.
  6. За да съм максимално точен с инфото, това за смяната на цолажа е изцяло мое съмнение базирано на проучване в нета и съвсем не се ангажирам, че е миродавно Ето тук има инфо за това кога евентуално е необходима рекалибрация - последната точка за моя случай. Не пише обаче точно колко промяна във височината би оказало влияние, така че всичко е въпрос на догадки към момента. Предполагам ако смяната на цолажа и размера на гумите не промени много височината сигурно няма да се налага настройка. Все пак ако натовариш колата на багажника то ще промени малко височината и се надявам да има механизми за компенсация. Четох някъде че допустимото отклонение е 0,8 градуса "The misalignment angle should be between –0.8° to +0.8°, when value is outside this range you get the error and ACC/Audi braking guard is unavailable." Тук по тая тема ако му се чете на някой има инфо как някакъв маняк сам си го калибрира - https://www.audiworld.com/forums/a6-c7-platform-discussion-194/acc-sensor-adjustment-2930719/
  7. Има няколко питанки на които няма отговор и евентуално се опитвам да дам колкото мога повече инфо от моя страна за да получа адекватен отговор. То като изпляскаш въпрос с 3-4 думи в изречението - бъди по-конкретен. Като дадеш инфото което имаш ... TLDR... За сметка на това обаче ще се намери все някой който да е недоволен и да спами вместо да се опита да помогне .... Уви засега случвам на няколко "колеги" с хиляди мнения които само спамят и дребнавичат. Ако прочетеш ще разбереш какво има за дискусия. Ако не ти се чете ми ..нема сми да пишеш - въпросът ти що не отида при майсторите е невалиден в случая .... ама чети и ще разбереш що... Проверих ги и тях, казаха ми че настройват дистроници, но не ги укрепват доколкото си спомням, че на доста места звънях. Иначе доста разнопосочни мнения има за тях в нета ... от доста позитивни до доста негативни. Хубаво е да чуя от първа ръка от колега с Ауди че има положително мнение за тях. Ти освен за дистроник реглаж друго ползвал ли си ги?
  8. Ха де - и аз ги търся тея специалисти които да могат евентуално да ми направят тая врътка ако се стигне дотам Иначе аз пътувам често извънградско, особенно лятото и автопилот или дистроник са ми доста приятна екстра която прави пътят доста по-лек извънградско, та затова и толкова си държа да я има и да работи. Иначе другата ми опция както съм писал е да съм на 1 чифт джанти с гуми. По интересното обаче е след по-задълбочени сметки които правих е че всъщност със смяната на цолажа на джантите не се променя почти височината на колата. Още по странното е че дистроника ми проработи и то нейзнайно как.... И така вече няколко пъти го тествам ... работи пущиняка... Направо незнам .....
  9. Тук - https://dasautoservice.com/ Като цяло в Сф има още няколко места където го правят освен в Ауди. Към момента навсякъде струва около 250 лв реглажа. Аз отидох в Дас Ауто защото там правеха заедно и укрепване и реглаж на дистроника. Примерно в Ауди не правят укрепване ами само реглаж. Укрепването в Дас Ауто е 450 лв.
  10. Да - от ръчката може да се наглася на 4 степени на каква дистанция от предния автомобил да бъде. Но това работи когато изобщо ми работи дистроника, а той изобщо не се включва. Когато дръпна лостчето към мен да го активирам ми изписва ACC not available. На ВАГ-кома ми дава следната грешка за дистроника: Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None Part No SW: 8K0 907 561 A HW: 8K0 907 561 A Component: ACC3 H09 0090 Serial number: 00000000000000 Coding: 002B99 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 306FA5C763235A0B73-8064 1 Fault Found: 00234 - Sensor for Automatic Distance Regulation Misadjusted 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 215 Mileage: 183169 km Time Indication: 0 Date: 2022.10.04 Time: 22:53:03 Freeze Frame: Temperature: 19.0°C Voltage: 14.34 V Hex Value: 0x0031 Speed: 79.2 km/h Lateral Accel.: 0.01 m/s^2 И тук при смяната на гуми не говорим за дистанция отпред а за височината на колата. Доколкото съм гледал клипчета на регулиране на дистроник, става с лазер и всеки милиметър има значение. Иначе ако някой се чуди колко пък толкова се променя височината на колата ... еми направих едни груби сметки и ето за различните съвместими гуми какви са височините на гумите: с 19ки 255/35 гумата е 89 мм висока с 18ки 245/40 е 98 мм и със 225/45-18 е 102 мм Така че в един случай има разлика някъде към 13 мм които ако логиката ми е правилна може би оказват значение на реглажа на дистроника..... Обаче от друга страна разликата във височината от 19ки към 18ки е половин инч, щото нали се смята от центъра на джантата. 1 инч е 25,4 мм, съответно половин инч е 12,7 мм. Което като се сметне сумарно отклонението във височината е почти нулево .... Хмм ... май промяна във височината на колата няма ....
  11. Колеги, имам малко странен въпрос - възможно ли е на А4-ка B8-ца 2011-та да се спре дистроника и да остане на обикновен темпомат. Може да ви се стори странен въпроса но имам и странно обяснение Колата дойде от чужбина с 19-ки и нерегулиран дистроник. Дадох 250 кинта за настройка и 400 за укрепване .... дотук добре. Работи. Реших да взема и 18ки за зимни джанти и гуми и след като ги монтирах се оказа че дистроника пак му трябва настройка ... демек пак 250 кинта на зезон при смяна на гумите с джантите. А аз вече съм купил джанти 18ки и идеята ми да въртя лятото 19ки и зимата 18ки става тотално неприложима щото нали на всеки 6 месеца по 250 кинта за регулация на дистроник ... ъхъм ... не мерси Опциите ми са или да си деактивирам дистроника и да работи колата само на обикновен темпомат, или отново да съм само на един цолаж джанти .... ама вече съм купил вторите да му се невиди. Затова проверявам какви са ми опциите да знам какво да правя. Може би е по-удачно да продавам eдните и да си пазя дистроника, ама проверявам и другите опции какви са. Предварително благодаря!
  12. Обратно на топика - има ли колеги в Сф които могат да ми помогнат да направя сравнение на работата на автоматиците?
  13. Хаха - може би трябваше да пиша по-рано тук .... Иначе благодаря! До 11ти септември бях във Варна ... нещо като летовник. Сега вече съм си в Сф. Но ако има път към Варна ще ти пиша. Иначе вече минах пълно обслужване за всичко където имаше забележка, включително и маслата по трансмисията ... от-до - всяко едно масълце къде може да съществува. Две на скоростната кутия - на хидравлична и механична, на диференциалите, куатрото, само с изключение на чарджъра, че там нямало ОЕМ масло и ми казаха да не пипам заводското. Колата е на 180К км.
  14. Здравейте колеги, наскоро си закупих S4 и като цяло преди съм нямал наблюдения върху това как се държи автоматика на този модел. Сега след 2 месеца каране вече имам някакви наблюдения и размишления. Бих желал услуга от колега със същия модел да се сподели и ако може да ги сравним за да имам и друга база за сравнение на това как се държи точно тоя тип скоростна кутия. Колата ми е S4 2011-та със 7 степенен S-tronic Който има време и желание да направи сверка и по едно лафче с колега със същия модел, моля да се свърже с мен на лично. Ако той има нужда съответно да провери нещо - също съм отворен да помогна. Предварително Благодаря!
  15. Разменил съм си телефона с един колега от Изток и ще се разберем с него. Ако има нещо ще пиша и на останалите отзовали се колеги .... Elbi, Andy3 - мерси засега Благодаря Ви ... сила сме
×
×
  • Create New...