Jump to content

liubakavd

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    a4b6

Персонална информация

  • Локация
    vidin

Последни посетители

995 профилни разглеждания

liubakavd's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за мнението!
  2. Благодаря много за мнението.Утре ще се проверява наред.
  3. Здравейте,колеги!Моля за насоки и мнения къде може да се корени проблема и какво точно означават тези грешки.Една от грешките е за вакум помпата на абс,това знам със сигурност.Стопеният бушон на снимката е за нея,но защо се получава така не съм наясно.Дава грешка в трети цилиндър и наистина колата работи на 3 цилиндъра(не постоянно).Преди седмица е сменена запалителната бубина с нова беру.Останалите две грешки изобщо нямам идея за какво са.На колата два пъти е наводнявано ЕКУ-то,поради счупен капак на кутията,в която се намира.Релетата,които са при самото ЕКУ не съм ги гледал в какво състояние са.Дали е възможно ЕКУ-то да е заминало?При каране,когато започне да работи на 3 цилиндъра,на таблото нищо не свети.А и по принцип в момента няма светещи индикации.Моля за съвети и мнения.А4Б6 2001г.130 коня мултитроник 6ск.бензин 2.0 ALT.Благодаря предварително на отзовалите се!!!
  4. Ако е това,което си мисля,понеже не си приложил снимка,тоест едно оранжево кръгче с две скобки от страни значи са ти датчиците за накладките.И предполагам,че ти имаш датчици само отпред(буксите са закачени на спирачните апарати и се вадят лесно,освен ако не са клеясали много).При мен беше влезнала вода в буксите и ми изписваше тази грешка.Изчистването и контактния спрей оправиха проблема поне при мен.Успех!!!
  5. Здравейте колеги 

    Какъв е проблема и какво трябва да са направи,колата е Audi a4 b6 1.9 AWX 

    Благодаря предварително

     

    20180205_134529.jpg

  6. Здравейте колеги!Имам въпрос относно еку-то.Накратко при три вида диагностики от най-евтината до най-скъпата дава едни и същи грешки.Преди време беше намокрян самия компютър,понеже беше спукана кутията.Но от тогава са минали повече от 6 месеца и не съм имал проблеми.В момента също нямам проблеми,тоест мотора работи перфектно няма прекъсване при ускорение,няма светлинни индикации на таблото и разхода е какъвто е бил винаги.По спомен при диагностиката даваше грешка в датчика на коляновия вал,датчика на вакум помпата на абс,нещо от сорта на богата горивна смес помня че изписа и още 4-5 неща,които ще кача по късно като грешки(след като изтрия грешките и направя едно кръгче грешките отново се появяват).Та въпроса ми е дали всичко идва от компютъра на двигателя и трябва да го сменя или може и друг да е проблема???Питам понеже смених дросел клапа,вакум помпата ,датчика на коляновия вал,когато компютъра се беше намокрил,докато разбера че всъщност и трите части си работеха,а проблема тогава идваше именно от компютъра.Колата е А4Б6 2001 2.0 бензин 130 к.с мултитроник 6ск.
  7. След като първо почистихме старата дроселова клапа(1-ви майстор 120лв),след това сменихме клапата с друга(2-ри майстор 220лв)накрая 3-тия майстор намери че компютъра на колата е със вода и има 2 скъсани пина на буксата,както и че компютъра е без силиконово уплътнение.Цяло чудо е,че не е попаднала вода по платката.Така,че проверявайте за течове редовно ?
  8. Не пали си нормално,а и датчика на коляновия вал го сменях преди месец.Не е от него.
  9. Здравейте колеги,колата е а4б6 ALT2001 multitronic 6ск.2.0бензин 130 коня и проблема е следния:Вчера докато карах едновременно светнаха ESP и EPC и колата загуби мощност.Закарах я на диагностика и даде една грешка върху ламбда сондата и една върху катализатора.Изчистиха ги и днес пак се получи същото.Направи ми впечатление че колата е загряла и тогава се случва това.Къде да търся проблема,за да не разглабам напразно и да не купувам излишни части,понеже майстора каза"карай така и ако пак стане се обади и ще видим".Не ми се иска това гледане да излезне безумно скъпо,та в тоя ред на мисли да ми препоръчате и майстор дето няма само да гледа.Звънях на Мишо,но останах приятно изненадан като разбрах,че вече не е в България.Благодаря за насоките предварително.
  10. Здравейте колеги,искам да попитам някой знае ли има ли в България някъде официален вносител на джанти борбет?Тъй като ме удариха и две от джантите са брак,искам да си намеря същите две нови,понеже втора ръка не ги намерих.Ще кача снимка на джантите и ако случайно някои има същите или знае от къде да намеря нови да ми пише.Модела на джантите е:Borbet Gmbh/xl80835 5x112 et.35 18 цола централен отвор 57.1/8jx18h2.Благодаря ви предварително!!!
  11. Относно неутралната по инерция питам понеже http://www.autoreview.bg/advice/driving/read/42/kak-se-kara-avtomatik/ тук в тази статия пише,че скоростната кутия прегрявала и е желателно до 50км макс ако е да те дърпат.А иначе имам предвид за каране на + и - от време на време.Някъде другаде пък бях чел че е хубаво от време на време да се ползват и ръчните скорости,та за това питам.Благодаря за мненията.
  12. Здравейте колеги,търсих в темите информация,но не открих нищо конкретно.Моля,ако темата не е на място да бъде изтрита.Въпросът ми е относно автоматична скоростна кутия мултитроник:По-бързо ли се разваля кутията ако се кара със" +" и "-" отколкото директ(понеже аз лично предпочитам извънградско да си я карам ползвайки "+" и"-"),загрява ли самата кутия повече отколкото ако е на директ,кой е по-добрия вариант за каране или няма значение дали колата се кара с директ или с "+" и "-" и другият ми въпрос е:Какво мислите за спускането на колата по инерция на неутрална-(вредно или безвредно е)?Нека по компетентните в тази област да изразят мнения.Благодаря предварително! П.с колата за която питам е ауди а4б6 2001 2.0 бензин 130 коня с 6 скорости
  13. Да сподедля!Най-после проблема е решен.Оказа се компютъра на скоростите,явно често срещан проблем при мултитроника.Един голям плюс и от мен за Мишо.Прие ме с голяма любезност и за по малко от 24 часа откри проблема и го отстрани и то на разумна цена.За това ако някой има проблем с аудито си Мишо е човека!!!
  14. Сега се поразрових и видях че тази грешка означава цитирам: Р0706 Неправилно показание/не е регулиран датчика на трансмисията някой да знае какво ще рече това???
  15. Мерси за отговора колега.Маслото вече е сменено,диагностика направих и ми излезна само една единствена грешка P01706,която нз какво значи.Кутията е наред,за сега няма никакви шумове и течове,нито придърпване,скоростите ги реди идеално но за съжаление проблема си остана.Светкането на всички букви става само като дам на неутрал,но загрее ли малко колата и всичко се оправя.Говорил съм с Мишо и след една седмица колата отива при него.По негово мнение може и да е от компютъра,но само като я закарам ще може да каже със сигурност какво и е.Колкото до това дали може да се кара така не съм го питал надявам се да издържи колата до като я закарам.В момента не я карам,само ако е много наложително. Цитиране на предходно мнение!
×
×
  • Create New...