bojeto Публикувано 22 Април 2011 Доклад Share Публикувано 22 Април 2011 (Редактирано) Здравейте колеги имам офферта за такова турбо от ево дават го до към 300-350 к.с и ми е интересно на АЕБ дали ще ми се получи до няколко дни ще имам точната спецификациянякой има ли някакви наблюдения Редактирано 22 Април 2011 от bojeto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 Здравейте колеги имам офферта за такова турбо от ево дават го до към 300-350 к.с и ми е интересно на АЕБ дали ще ми се получи до няколко дни ще имам точната спецификациянякой има ли някакви наблюденияИзключено е да постигнеш повече от 250 коня на АЕБ. И много бавно се развърта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojeto Публикувано 23 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 говориш за конски сили на мотор ? ако е така по добре да си сложа Т3 която ми е налична Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 говориш за конски сили на мотор ? ако е така по добре да си сложа Т3 която ми е наличнаМи кажи я тая Т3 с кви параметри е, няма да гадаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojeto Публикувано 23 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 (Редактирано) Trim 50, топла A/R 0.48 но главно ме интересувaше TD05 16G до момента всички казват ,че ще е много лагава и ще имам фул бууст към 4-4500 об което не ми се нрави много много Редактирано 23 Април 2011 от bojeto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 (Редактирано) Аз си мисля, че пък с Мицубишито ще имаш буст на около 4000об/мин и 300-320к.с. са напълно достижими и то при човешко налягане, така че един глас за него, тая Т3-ка дето я имаш не знам от какво е (СААБ/ФИАТ 2.0Турбо), но най-вероятно с нея няма да видиш повече от 250-260к.с.С две ръце за япончето, на Ево 8/9 няма буст метър, но така на усещане тръгва най-много точно на 4000об/мин, което означава, че прави пълен бууст няколко стотин об/мин надолу.Кофти, е че за ТД05-цата ще трябва повече преправяне с по-различни фалнци е и няма да ти пасне на колектора болт он (до колкото прочетох имаш колектор на Т3 фланец). За тръгването Т3ката ще тръгва по-рано, но и ще умира доста по-рано...бог дал бог взел казват хората. Редактирано 23 Април 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojeto Публикувано 23 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 (Редактирано) нико мерси за отг .. цял ден се ровя по чужди сайтове но пуста му работа няма ваг с такава турбина или поне аз не намерих се си мисля ,че може и да се получи добре с тази турбина а и най важното цената и е направо смешна за т3-ката от фиат 2.0 турбо е за нея знам ,че това са и силите ... 250 максима преходни фланци в щатско към т3 за по 40 $ Редактирано 23 Април 2011 от bojeto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 (Редактирано) На коя турбина и е смешна цената на Т3ката или на ТД05-цата, внимавай само да не си вземеш турбина, която е направо за рециклиране, че тогава като теглиш чертата нова излиза по на оферта.Иначе не си казал какви са целите като коне, колата на предно ли е 4х4 ли е, всеки ден ли ще я караш, дюзи какви си замислил и т.н.Т3кат от Фиат купе не лош вариант ама колата ще върви малко повече или като ТТ/С3ка с чип, а да сменяваш кулери, колектори, генерация, ремап, дюзи, съединител, блоуофф и т.н. и т.н. за да постигнеш тоя ефект не си е оферта поне според мен, така че направо се мятай на нещо по-голямо, защото ще стане така, че ще направиш колата и ще ти омръзне за една седмица и ще искаш още...Такава правена кола има смисъл, ако е поне около 280-300к.с., Редактирано 23 Април 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojeto Публикувано 23 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 тд05 16г от ук мога да си докарам на около 400 лв в отлично здраве за тия пари тук мога да си купя некаф бесен китаец т3-ката попринцип не ми се нрави просто я имам като алтернатива колата е на предно ще се кара всеки ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 (Редактирано) Ами мятай се направо на Мицубишито и действай...ако извадиш с него едни 300-320к.с.както си напредно и купето е леко ще точковаш всяка М-ка до 2005-та година без проблем Редактирано 23 Април 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojeto Публикувано 23 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 хахаах е сега стана пак хранилка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 Този потребител е такова турбо, драсни му едно ЛС да сподели в темата как се държи тая турбина.http://audibg.com/forum/index.php?showuser=55946 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 Абе май не е много добре работата с турбото от Мицибуши. Има един юзър elfa, мисля че е с такова и май тръгва късничко. Няма ли някое IHI на оферта..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 И аз мисля че по-добре да не се занимаваш с Т3-та, като ще е гарга, да е рошава....за 250 коня не си струва играчката, слагай голяма турбина.След като те интересуват такива турбини, виж и тази:http://jeepers-shop.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=19_26&products_id=59 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 (Редактирано) Абе май не е много добре работата с турбото от Мицибуши. Има един юзър elfa, мисля че е с такова и май тръгва късничко. Няма ли някое IHI на оферта..?Ей уж не чуваш петела пък навсякъде мнения имаш. Още един + и от мен за турбото и за първия пост на niikoo_1 които е най-близо до истината.Относно турбината аз съм с TD05HR-16G6 и за 1.8Т мисля, че е добра като вариант,възможности и пари!Турбото е с "twin scroll" и това,че буста му идва на 4000об./мин, не значи че е лагаво при положение че почва да прави налягане от 2000об/мин и колата се усеща жива, а не е да върви като някой 1.4 и в един момент да те ритне-самите турбини са направени за равномерен прилив на буст като на 4000об.се усеща силата вече осезаемо и на горе върви докато пуснеш газта.Отделно има TD05HRA които са с титаниеви перки и там фул буста идва с около 500об.по-рано Редактирано 25 Април 2011 от elfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 (Редактирано) Ееее... не ме кефи, значи!Друго си е да те ритне.. На мен ми се струва че 4 000 оборота си е късничко. Как ти се струва колата между предавките, особено между първа и втора? Там работа е най-зле обикновено Редактирано 25 Април 2011 от sk. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 (Редактирано) http://www.ztechz.net/id6.html Редактирано 26 Април 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 (Редактирано) Ееее... не ме кефи, значи!Друго си е да те ритне.. На мен ми се струва че 4 000 оборота си е късничко. Как ти се струва колата между предавките, особено между първа и втора? Там работа е най-зле обикновено Я кажи това IHI твоето кога тръгва,кога прави пълно налягане и т.н.? Какво имаш предвид м/у предавките-по принцип няма никъкво забавяне или замисляне?За 1-ва и 2-ра няма какво да говорим, там всичко става толкова бързо, че и да не искам удря прекъсвача няколко пъти преди да сменя. Редактирано 26 Април 2011 от elfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 Да ясно, е че удря прекъсвачи.. въпроса е като удариш от 1-ва на 2-ра, има ли забавяне докато пак тръгне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 (Редактирано) Да ясно, е че удря прекъсвачи.. въпроса е като удариш от 1-ва на 2-ра, има ли забавяне докато пак тръгне?Няма забавяне никакво-само сменяш. Редактирано 26 Април 2011 от elfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 http://www.ztechz.net/id6.htmlне изглежда лоша картата му, ама лично аз си мисля че не е най-доброто за 1.8 обем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 Турбината за 1.8 е 2871 или шукаритетна версия на същата с титанови ковани СНС перки керамични лагери и тн... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Как 2871 бе?!!?! Че тази турбина е единствената, която не препоръчват за този мотор! :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Не бе препоръчват си я Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 27 Април 2011 Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 Да, ето че оямата я препоръча... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване