Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пак се раздухва някаква истерия по отношение не глупавите обтегачи. Явно разни интереси се намесват грубо и директно, та се поде тази песен за напълно задължителната смяна на цялата система. Ще ми се да ви уверя, че това не отговаря на истината. Нямам за цел да се рекламирам, или да ви убеждавам, а само да предам малко опит, който да ползвате, както намерите за добре. До сега през ръцете ми са минали поне 80 комплекта от тези обтегачи, и едва на два двигателя операцията не даде пълен успех. Веригите при тези двигатели, за разлика от някои други от марката не са толкова локумени. Конструктивно е заложен достатъчен толеранс за реглаж, така че да се получи добра центровка. Дори двигатели, които тракат дори по време на движение се отрегулират без особен проблем. Та с две думи - не е нужно да правите основен ремонт заради една дефектирала простичка част. Дано да съм спасил от одиране на живо накой от вас. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, трЕбе да върви и келепиреца. 

Имали са пари някой хора, дали са. На сила акъл се не дава. То пак добре ако са сложили оригинални части. Ама някой обясняваше, че можело и с феби. И тогава драмата става пълна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, не е въпрос на интереси, сервизът ни е пълен по една или друга причина и не страдам от липса на клиенти. Коментираме всеки каквото знае и мисли. Твоят опит, които не подценявам в никакъв случай показва едно, нещата, които аз съм виждал - друго.

Смятам, че е неупорим факт, че както горните обтегачи са работили да кажем 400 000км. така и другите надолу също са на тези километри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те и буталцата са на толкова, и коляновото валче, та като се разтрака един обтегач дайте да правим ОР! Въпрос на елементарна техническа грамотност е да разбираш, че износването на различни по конструкция и функция елементи не е еднакво. Та дори и двата горни обтегача са с разлика в конструкцията, което води до разлики в пораженията им. Няма да споря кой какво е виждал, защото чисто темпорално разликите са големички. Те някои са виждали и НЛО, но още няма застрахова срещу среща с такова чудо.  Смяната без нужда на части, само с оправданието, че сме виждали какво ли не, ми се чини меко казано неморално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 месеца се отупи парче от единия обтегач. После нов от Порше и смяна. Сега много рядко се чува за половин сек да изтрака. Стана ми интересно с това донатягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе колегата е написал, че от 80 комплекта сменени обтегачи, само при 2 коли не се е получило. Така че аз съм за обтегачи, но тежката дума е на майстора, който ще ги прави да прецени състоянието на веригите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 3.0 дизел на 370 хиляди, съвсем скоро ще поръчам пълен комплект. Не са сменяни до сега, според мен няма и характерното тракане. Но с цел надеждност ще ги сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi V6 свали единия капак и погледни дали има щампа кога е произведен обтегача. Не вярвам да си с оригиналните още.

godbg когато палиш накарай някой да си сложи ръката да видиш от коя глава изтраква, може и само с един да минеш. Vladi_di беше обяснявал, че първо единия тръгва и после другия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане, бях при теб преди 2 месеца, обази кола със сменените дюзи 2013 г. Имам историята от официалния дилър, колата е поддържана само там, няма сменени вериги и обтегачи. Само ремъците и търкалата около тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, kpematop написа:

Audi V6 свали единия капак и погледни дали има щампа кога е произведен обтегача. Не вярвам да си с оригиналните още.

godbg когато палиш накарай някой да си сложи ръката да видиш от коя глава изтраква, може и само с един да минеш. Vladi_di беше обяснявал, че първо единия тръгва и после другия.


Ще ги сменя и двата, според мен няма смисъл само единия да сменям, пак спестявам бая, само дано да се оправи без да се наложи да се сменя верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте прочетох темата и ми се иска да попитам възможно ли тези обтегачи да претракват на топъл мотор а не на студен,понеже при мен мотора е ASB във B7 и никога не съм го чувал да трака на студен мотор, но на топъл много рядко се чува за секунда едно изтракване.Благодаря на всички предварително за изказаните мнения

Sent from my D2303 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е така. Ако маслото ти е на много километри го смени. При мен след смяната , вече почти не се чуват , но рано или късно ще трябва да се сменят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Dan4ote написа:

Цитиране на предходно мнение! 

И това означава ли че обтегача е заминал или е просто от тънкото масло.Наистина претракването от пролетта насам и съм го чувал десетина пъти,в смисъл да се хвърлям ли на ремонти или да чакам да си се разтрака на всяко студено палене

Sent from my D2303 using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...