Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

Цената на ремонта зависи от частите и какво още освен веригите е за смяна.

Къде са ти искали 5 000 и какво са искали да ти сменят?

Редактирано от k.vasilev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

6 hours ago, vaskoy said:

Здравейте!

 

Препоръчайте ми сервиз в София или околността, който да разбира от смяна на вериги и да работи на нормални цени, а не да взимат 5к за ремонт на кола струваща 10к. 

В друга тема препоръчваха един сервиз в Илиянци ( май Ники беше името на момчето ), но нямаше по-точни координати.

Здрасти, аз преди няколко месеца смених ангренажа - всичко. Случайно попаднах на един сервиз на бул. Никола Мушанов и единия човек се оказа доста в час с Аудитата (спомена, че е работил в някакъв специализиран сервиз на Ауди). Та човека се оказа много отговорен и точен, за труд ми взе около 1300 - 1500лв. (не помня точно, пък и ми прави доста други неща). Частите вече много зависи дали ти ще си ги търсиш, дали той, цени има най-различни. Всичко показва и обяснява ако го питаш. Без да му казваш си преглежда колата, ако забележи нещо нередно ти казва. Всичко мина перфектно, навъртял съм вече към 10к. Ако се интересуваш, телефона му е 0988910140

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сериозна сума за този ремонт. 

Не съм го правил, но предполагам, че за 2 дни става. Вярно оборудване, наеми, ама чак 1300 за 2 дни.

 

Явно има голямо натискане да се ремонтират тия аудита. И цените ще се вдигат, защото не всеки може да прави тия ремонти, а желаещите с лимузина за 10х се множат. След 2-3 години смяна на вериги ще е повече от цената на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2016 като сменях вериги Райно толкова викаше за дас ауто, 1000-1500 лева, ама направих грешката първо да кажа колко е в с-кар. Реално сега сигурно е доста повече, но едва ли вече правят толкова стари коли.

Редактирано от k.vasilev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз получих следната оферта от Дас Ауто

 

К-т вериги, обтегачи, плъзгачи, крепежи и гарнитура - 2150лв
Масло и филтри - 480лв
Пистов ремък, ролки, обтегачи, водна помпа, антифриз - 1050лв
Труд - 2200лв
Времетраене на ремонта 20-30 работни дни

Редактирано от DidoS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, DidoS написа:

Аз получих следната оферта от Дас Ауто

 

К-т вериги, обтегачи, плъзгачи, крепежи и гарнитура - 2150лв
Масло и филтри - 480лв
Пистов ремък, ролки, обтегачи, водна помпа, антифриз - 1050лв
Труд - 2200лв
Времетраене на ремонта 20-30 работни дни

И аз получих същата оферта. Не съм склонен да дам толкова пари за консуматив и в същото време да остана месец без кола. 

Най-добрия вариант може би ще е да намеря сервиз, в който могат да сменят веригите с махане на кутията, а не да вадят целия мотор. Дано все още има и сервизи, в които хората познават парите 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова трудно ли се сменят тези вериги. То и двигател да се вади - работа за 2-3 дена. Труд повече от 1000 лева си е грабеж за България. При свален двигател би трябвало да е лесно. Какъв инструмент се използва за фиксиране на валовете и колко струва - някой знае ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, vaskoy написа:

И аз получих същата оферта. Не съм склонен да дам толкова пари за консуматив и в същото време да остана месец без кола. 

Най-добрия вариант може би ще е да намеря сервиз, в който могат да сменят веригите с махане на кутията, а не да вадят целия мотор. Дано все още има и сервизи, в които хората познават парите 😆

Отиди при Ники, както сам си разбрал, ако ти трябва пиши ми на лични да ти дам телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 8/21/2019 at 11:39 PM, DidoS said:

Аз получих следната оферта от Дас Ауто

 

К-т вериги, обтегачи, плъзгачи, крепежи и гарнитура - 2150лв
Масло и филтри - 480лв
Пистов ремък, ролки, обтегачи, водна помпа, антифриз - 1050лв
Труд - 2200лв
Времетраене на ремонта 20-30 работни дни

И аз получих тази оферта, но без ремъци, водна помпа и ролки, защото ги сменях Януари.Ще видя в Порше как са нещата, ако не ще звънна на bri4ka.com да каже къде сменят за приемлива цена.По напред във форума пишеше за един човек в Студентски някой има ли му координатите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/22/2019 at 8:49 AM, kostaIliev said:

Толкова трудно ли се сменят тези вериги. То и двигател да се вади - работа за 2-3 дена. Труд повече от 1000 лева си е грабеж за България. При свален двигател би трябвало да е лесно. Какъв инструмент се използва за фиксиране на валовете и колко струва - някой знае ли?

200-300лв са блокажите, вероятно може и по-евтино да се намерят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте.  А6 3.0 тди 2006 г. Пали само на спрей . ИЗЛИЗА на диагностика датчик на коляновия вал с подробност центровка.  НО като запали с спрея колата работи добре.  Не разбирам как , слеткато уш има прескочи зъб а вече е минала над 1000 км. Без проблеми . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте, колеги,

 

Някой има ли представа колко върви смяната на верига (комплект) на Ауди c7 2014 3.0TDI. По сайтовете за части виждам комплекти от порядъка на 500-1000 неоригинални. Препоръчха ми HEPU, защото била немска марка и има гаранция 2 години.

Колко би излязъл трудът и каква марка части да взема.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тая работа трябват качествени части. Ама кои са не знам.

Освен това има и обтегачи.

За моторите до 2010 можеше да се вземат някаква марка вериги, които вътре са като оригиналните, но обтегачи само оригинални. Има го някъде в 4f раздела.

За следващите мотори не знам как е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 9.02.2019 г. at 21:28, zafirovp написа:

Странното е че веригата се беше скъсала. Аз бих разчитал повече на оригинални на 400 000 км от колкото на нови Феби.

 

Смених веригите от страх и много четене по форумите но за 400 000 км не бяха кой знае колко даже износени обтегачите. Факт е че доста хора изреваха, но според мен смяна защото тракат 1-2 секунди при старт не е наложителна. Аз ги смених заради шум на празен ход, който беше диагностициран в Порше и още няколко уважавани сервизи като много износени вериги, оказа се разбит обтегач на ремъка на горивната помпа. Бях питал в няколко форума, има клипче и в Youtube, всички бяха категорични че това са вериги. След смяна звукът остана и 2 години някакъв руснак който ми е гледал клипа в youtube ми написа съобщение да сменя обтегача.

 

 

При мен обаче симптомите бяха плашещи - постоянно тракане при падане на оборотите.

За обтегача на горивната помпа ли става въпрос или за водната помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...