Jump to content

Смяна на ангренажна верига на A6 3.0 TDI


FASHOO

Recommended Posts

Вади се заради колекторите, много трудно се сваля левия. Мойто турбо е GTB2260VZK и няма фланец като на BMK и CDYA. Страшна икономия правят от VAG след 2011-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 748
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 27 минути, kpematop написа:

Вади се заради колекторите, много трудно се сваля левия. Мойто турбо е GTB2260VZK и няма фланец като на BMK и CDYA. Страшна икономия правят от VAG след 2011-та.

Аз искам да взема така след 2011 година а6 ,продавам мойта, но ако не я продам ще я правя .При мен разхода във Варна отива поне 12,13'и нагоре в задръстванията.

преди 40 минути, kpematop написа:

Каквито и вериги да сложиш след 100к след като направи 300-350к км пробег мотора, ще ги чуваш пак, защото маслената помпа и лагерите се износват и докато качи масло, пак ще притракват. На Мултитроника 2.7тди и джипките на ВАГ 3.0тди са направили да се изфорсирва мотора до 1350 оборота и там така чука и нафтовата помпа, че не можеш да различиш дали са вериги или нещо друго :) Много хитър ход от страна на Ауди.

Даа разбирам ,аз тези километри трудно ще ги навъртя с мойто каране с месеци стой без да се кара .А цена за труд долу горе каква ,ви взеха на вас ,със сигурност ще излезе и друго като се свали мотора то си е нейзбежно.

преди 51 минути, kpematop написа:

Комплект, попитай @zhelyazA6 да ти препоръча някой за Варна, ако не в Бургас или София ще намериш някой.

Благодаря .Тук във форума се пише така @zhelyazA6 ще го потърся и в Бургас ме устройва ,бяха ми казали само оригинални части ,защото тези който не са след 20хил. км разтягали пак верига ,но явно ти си доволен от тези части,а при теб вади ли се мотора пак.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам джипка и се вади мотора, но и горния картер е презалепен. На А6 4Г може и да не се вади мотора, но е много хамалогия. На А6 4Ф не се вади мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам,че може през скоростната кутия ,но има някакъв теч лек на масло който незнам дали може да е от обтегачите ,защото където е единият от горните има омасляване точно там.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ако е от горен капак на място се сваля, ако е горен картер тогава пада двигателя, маслена помпа и много други работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак разсъждаваш неподготвен ве,от ауди казват че нема нужда от вериги, особено ако почне преди 100к

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А още нещо размислям малко аз, може ли от нафтата, която влиза в картера при регенерациите да спомага за протичане на семерингите и на горния картер, в смисъл да разкисва силикона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не,щот нафтата не е толкова агресивна като бензина . Сети се кво става като налееш погрешка  бензин в тракалника,всички семеринги са в тиквите. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деба не съм в мотора за да ти отговоря :hilezh:

Факте че няма зависимост, моя мина 200к и е сух на барут :nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно битди 3.0тди е протекъл отзад от семеринга на 215к км, напоява кората стабилно :) . Моя течеше от дясната страна на горния картер и задния семеринг, предния е сух на барут. Гледах в нета по чуждите форуми още на гаранционни коли са сменяли тия семеринги, а са от новия тип дет си връщат положението. Или е от нафтата или някой е правил компромис с доставките на силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дойде битурбото пак при мен ще ти снимам теча. Като завъртех маслото на кутията бях омазан и не можах да снимам. С този теч дойде от Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, kpematop написа:

 

При мен теча на масло е от дясно от страната на пасажерското място ,капака. Където е обтегача викат някой може да е от турбото ,но според мен хич не е от там и се стича по картера отпред ,малко масло губи щом не го засимам като го проверявам.В един сервиз викат че може да е от вторият картер ,възможно ли е това , а от ляво е сух мотора няма нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможни причини за протичане: биодизел, грешно масло, лонг-лайф, нафта в маслото, добавки за почистване, висока температура, високи обороти(стил на каране), грешни оплътнения.

Коя ще ве се падне...бем ли го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...