Jump to content

Audi 100/200 C3


Dragomir Burgas

Recommended Posts

Благодаря за отговора. По някакъв начин да ме насочите защо не работи първа степен, евентуално има ли някакво реле или нещо друго да търся за премахане на проблема... :hilezh:

Релето за първата степен на радиатора е в черната кутия при бушоните в коша между двигателя и предното стъкло, а на втората степен е под кората под волана /там има табло с релета/. Поне при мен е така на моето SL мотор. Миналото лято сложих клима на моето /свалено от AUDI 5000/ и момчето което ми свърза ел. инсталацията свърза t датчик на радиатора на климатика към втората степен на перката - за по-добро охлаждане. След включване на климатика при мен перката на радиатора работи по начина по който описваш. При теб предполагам според температурата на радиатора се подава сигнал към едното или другото реле. След като включва втора степен предполагам температурата е по-висока и за това то се включва. Дано съм бил полезен :hilezh:

p.s. Трябва да имам някъде и схеми на ел. инсталацията, ако те интересува пиши, ще потърся и ще ти ги дам. :hilezh:

Редактирано от MI 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така замислил съм някой неща да понаправя по колата, да я поосвежа, за начало искам калници с арки от 200 20V или от 100 Sport Edition говоря за такива

20020v.jpg

c3sport.jpg

Въпроса ми е от къде да ги намеря, че тука във форума не се продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.От скоро имам ауди 100 авант куатро 85-а год.Взех я с идеята да си я реставрирам и да си я карам,но все още не съм сигурен какво искам тъй,като колата не може да бъде прехвърлена (или поне не и легално)

Та...днес си намерих волан от една 100-ца/а6.Дали мога да го монтирам директно без преправки?И също така,мога ли да монтирам и таблото на а6-цата и по какъв начин? :) Скоро ще пусна снимки на моята мецана

П.П. Ето го и воланчето

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.От скоро имам ауди 100 авант куатро 85-а год.Взех я с идеята да си я реставрирам и да си я карам,но все още не съм сигурен какво искам тъй,като колата не може да бъде прехвърлена (или поне не и легално)

Та...днес си намерих волан от една 100-ца/а6.Дали мога да го монтирам директно без преправки?И също така,мога ли да монтирам и таблото на а6-цата и по какъв начин? :) Скоро ще пусна снимки на моята мецана

П.П. Ето го и воланчето

Колега щом си 85г. явно си с тaблото преди фейслифта, и искаш да го заменш с новото... Обаче таблото от А6/С4 е съвсем различно само си приличат с това от С3.. Демек трябва ти табло от фейслифтово С3... За волана не съм компетентен, но ако при теб нищо не струва да пробваш, държи се само на 1 гайка. :zustimm:

Редактирано от moPKoBa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом си 85г. явно си с тъблото преди фейслифта, и искаш да го заменш с новото... Обаче таблото от А6/С4 е съвсем различно само си приличат с това от С3.. Демек трябва ти табло от фейслифтово С3... За волана не съм компетентен, но ако при теб нищо не струва да пробваш, държи се само на 1 гайка. :zustimm:

Пробвах и ми се струва,че има малка разлика в шлиците.На по новото воланче са малко по големи.Покарах малко градско така,но ме е страх да не се претрепя.Какъв е варианта да го преправя?А за таблото-незнам от каде да го намеря и как да го напасна...или по точно врътката за блокажа при мен е на таблото,а на фейслифтовите до скоростния лост...и това ме затруднява.Дали от ц4-ката няма да успея да го напасна,че ми го дават за 10лв :)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах и ми се струва,че има малка разлика в шлиците.На по новото воланче са малко по големи.Покарах малко градско така,но ме е страх да не се претрепя.Какъв е варианта да го преправя?А за таблото-незнам от каде да го намеря и как да го напасна...или по точно врътката за блокажа при мен е на таблото,а на фейслифтовите до скоростния лост...и това ме затруднява.Дали от ц4-ката няма да успея да го напасна,че ми го дават за 10лв :)))))

Колега за да стане тази конверсия, ти трябват доста повече неща от самото табло...Ще ти трябват също, арматурното табло( и да преправиш всички букси към него понеже са тотално различни, и да прекараш нови кабели към допълнителните уреди и датчиците към тях), барчето, средната конзола между седалките,бутоните за отопление на задното стъкло фарове за мъгла и.тн. Ако си без климатроник да се преправи управлението на жилата с врътки. И ако стане тази цялата хамалогия, таблото ще седи толкова грозно защото корите на вратите няма да следват извивките на таблото. и от там трябва да се сменят и корите (които изобщо не стават на вратата на С3). Колега лично аз така виждам нещата като собственик на старото С3 и сегашен на фейслифтовото. Но ти си знаеш! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за да стане тази конверсия, ти трябват доста повече неща от самото табло...Ще ти трябват също, арматурното табло( и да преправиш всички букси към него понеже са тотално различни, и да прекараш нови кабели към допълнителните уреди и датчиците към тях), барчето, средната конзола между седалките,бутоните за отопление на задното стъкло фарове за мъгла и.тн. Ако си без климатроник да се преправи управлението на жилата с врътки. И ако стане тази цялата хамалогия, таблото ще седи толкова грозно защото корите на вратите няма да следват извивките на таблото. и от там трябва да се сменят и корите (които изобщо не стават на вратата на С3). Колега лично аз така виждам нещата като собственик на старото С3 и сегашен на фейслифтовото. Но ти си знаеш! :zustimm:

Ами дайте да намерим фейслифтово бре :)))))))

П.П. търси се кола за евентуален донор ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти две фейслифтови на части

Едно

Две

Абе нещо бордкомпютъра ми не отчита правилно разхода на гориво, някаква идея от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така замислил съм някой неща да понаправя по колата, да я поосвежа, за начало искам калници с арки от 200 20V или от 100 Sport Edition говоря за такива

20020v.jpg

c3sport.jpg

Въпроса ми е от къде да ги намеря, че тука във форума не се продават.

Колега имам купе(задница) от 200 (като черното от горната снимка) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 4 months later...

може, аз 200 без вежди не съм виждал по нетя.

100-цата няма раздувка 200-цата ималека раздувка а V8-цата има голяма раздувка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги здравейте.След 31г.се спука арматурното табло на любимата ми колица.мисля че няма начин да се оправи.трябва да се смени но проблема е че не намирам.ако някой от вас има табло или е виждал да се продава нека да каже.предварително ви благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте имам някои въпроси, като например.Дюзите от двигател 2.3 бензин на ауди 100 ц3 стават ли на двигател 2.0 пак на ауди 100 ц3? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават, на всички механични инжекциони от тези години дюзите са едни и същи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Здравейте решил съм да сложа оригинален климатроник на ауди 100 c3. Въпросът ми е климатроника на ауди 90 b3 има ли някакви разлики с този на стотицата. Също така каква е разликата на парното на тази с климатроника и на тази без.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лесно е ако сложиш чист климатик, ако слагаш климатроник ще трябва да смениш и тялото на парното защото там управлението на клапите е с моторчета. Не мисля, че тялото на парното на90-ка  и 100-ца са едни и същи, т.е. ще трябва да си търсиш тяло на парното от модел като твоя, но с климатроник.

От друга страна ако слагаш климатик ще е по-лесно, по спомен отдясно се добавя изпарителя му, в пространството между предния прозорец и коша на двигателя, съответните тръби, още един радиатор отпред и компресора на климатика. Но имай в предвид, че тръбите за климатика трябва да са от 100-ца - от 90-ка най-вероятно няма да станат.

 

С други думи, за да станат нещата, трябва да имаш 100-ца донор от който да вземеш всичко необходимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново съм аз.Имам следния пробрем.Колата е audi 100 c3 2.0Е115коня 1987година.Та колата последните 12 години е карана само на газ и поради тази причина дюзите са запушени и пикаят.Свалих абсолютно всичко(колектор,инжекцион , дюзи ,леглата ,които лягат дюзите) и взех дюзи от друга кола , която 100% работеше на бензин.Тази кола беше 2.3Е.Преди да сложа дюзите им смених гумичките и сглобих всичко.Изпипана е от всякъде почистено е всичко ,боядисано е.Също така почистих колектора,всички вакууми .Изчистих резервоара,бензиновата помпа и прочисти бензиновите тръби.Накрая налях пресен бензин и дойде ред за паленето.След известно време въртене колата запали ,но изобщо не работеше добре и изгасна.Последваха още доста опита като след всеки свалях свещите да видя дали са мокри ,и дали няма бензин в цилиндрите.Свещите бяха влажни ,а при един от опитите първи цилиндър се напълни с бензин и последва хидравличен удар.Със спринцовка извадих бензина, установих, че няма поражения и направих още няколко опита ,колата продължаваше да прави едно и също(пали не работи добре дави се и изгасва.Двигателя е с механичен инжекцион със старите(заоблените колектори ), не е с тези последните инжекциони с ток( и с правоъгълните колектори).Та въпроса ми е от какво може да е причинено ,защото инжекциона никога не баран и е нагласен както е работила едно време на бензин.Сигурен съм в това защото колата я имам от 24 години.

Редактирано от Iliyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 10.11.2017 г. at 10:35, Iliyn написа:

 

Този проблем оправих ,колата заработи на бензин повече от добре .Но вчера се появи друг проблем.Както си работеше на бензин и изгасна.На газ работи, но на бензин не.Намерих изгорял бушон на горивната  помпа.Гледах нещо да не е дало на късо и сложиш друг бушон. Запали поработи 10 минути и  пак изгоря.В какво може да е проблема като се има в предвид , че цялата горивна система е почистена и не мисля, че помпата дава зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно помпата е пътник и си е вдигнала консумацията. Премери с амперметър какъв ток черпи докато работи. Другия вариант е някъде да е протрит захранващия кабел на помпата и да дава "късо" от време на време.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...