Jump to content

Проблем с климатика - спря да духа студено


Recommended Posts

Зддравейте колеги, от доста време не съм пускал темичка в този под форум.

Онзи ден излезе един проблем с охлаждането на дупито ми. Пускам климатика, компресора завърта, започва да се чува един шум със едно свистене ссссссс. Този шум го имаше винаги, за няколко секунди след пускането на климатика. Според един виден майстор - Сумиста, звукът е от изравняване на налягане...

Така сега по същество : Този звук се чува постоянно и климатика не иска да духа студено. Е ли възможно да няма фреон (миналата година го пълних пак при въпросния майстор). Или проблема може да е на друго място. Радиаторчето на парното е сменяно преди 1-2 години. Проблеми с парното нямам, както и загуба на антифриз няма.

Къде да закарам колата да я погледнат ? При Сумиста не ми се ходи, защото при него проблема ВИНАГИ е в компресора.

п.п Колата е Б5-ца 1.8 :sporty:

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е колега да няма пак фреон..............

Фреон определено си има щом компресора все пак тръгва/под налягане 2 бара той изобщо не може да се пусне/,но е възможно да ти е намаляло количеството.Отиваш,закачат я на машината и тя всичко ще си покаже.По принцип се препоръчва системата на климатика да се дозарежда на всеки 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има резон да е ниско налягането. Когато ми го напълниха ми направи впечатление, че започва да духа след 1-2 минути студено. А преди това си започваше за секунди да духа студено. Пълненето се наложи заради смяна на ремъци, ролки и т.н. Майстора решил да свали радиаторите и ... Та възможно ли е да не е бил напълнен, както трябва и сега просто да е спаднало налягането...

Предполагам ще се разбере в някой сервиз...

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въможно е.

Така или иначе питаш за сервиз. В сервиза, където се помещава The mashine (в Красна поляна) работят две момчета, които се занимават основно с климатици. Препоръчвам ги. Отиди там и ще диагностицирате проблема.

Ако не знаеш къде е сервиза пиши, ще те упътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо тоз майстор Сумиста такива работи прави,но и аз съм с много особенно мнение за него и ще ви кажа защо.Преди 3-4 години отивам при него за климатика,че не работеше естествено,той го напълни и му сложи оцветител,взе ми 80лв.гледа с няква лампа нямаше пропуск и аз по живо по здраво си тръгнах с климатик доволен,но след три дена ходих по провинцията с приятели и беше топло и аз да се похвала,че климата ми е супер се перчех пред тях колко ми е бил як и тем подобните,та пускам го аз B) ,умрях от срам.Отивам пак при него,гледа той с лампата няма теч,но няма и налягане,накрая ми обяви,че ми е спукано радиаторчето на климатика,а то се намирало под таблото и трябва да сваля цялото табло да го смени и ми обяви цифра да го направи,а аз бях много навит да си оправя климата и се съгласих,но в деня в който трябваше да му закарам колата имах работа и не можах и така се отложи във времето направата му.След месец се заговаряме с приятелче и той ме води при неговия майстор и какво разбирам:РАДИАТОРА НА КЛИМАТИКА Е ПОД ЧИСТАЧКИТЕ :sporty: .Значи става въпрос за 100-Ц4,и това ми бил спец на Ауди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ли е в ония бараки ? Ще взема да отскоча, ти си втория колега, който ми ги препоръчва...

Още, но бараката е друга, по-голяма. Не минаваш отзад да заобикаляш, ами директно от пресечката, по която идваш, направо (леееееко вдясно) виждаш големи бели врати, на които нищо не пише. Тропаш здраво ако са затворени, че слушат музика вътре.

Има защо ти ги препоръчват. Работят чисто момчетата и не бързат с кардинални решения и диагнози без да са сигурни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно добро мнение за Стефан в сервиза в Красна поляна(той се занимава с автоклиматични системи), за които говори и колегата Zaharieff.

В средата на седмицата там сменях лагер на шайбата на компресора и допълвах с фреон. Беше обяснено кое, как и защо, предложени бяха варианти за лагер като цена/качество. Определено съм доволен, както от работата и обслужването, така и от цената.

Телефона на Стефан е 0895 428 161. Чуйте се. Мисля, че ще намерят решение и на твоя проблем.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо тоз майстор Сумиста такива работи прави,но и аз съм с много особенно мнение за него и ще ви кажа защо.Преди 3-4 години отивам при него за климатика,че не работеше естествено,той го напълни и му сложи оцветител,взе ми 80лв.гледа с няква лампа нямаше пропуск и аз по живо по здраво си тръгнах с климатик доволен,но след три дена ходих по провинцията с приятели и беше топло и аз да се похвала,че климата ми е супер се перчех пред тях колко ми е бил як и тем подобните,та пускам го аз <_< ,умрях от срам.Отивам пак при него,гледа той с лампата няма теч,но няма и налягане,накрая ми обяви,че ми е спукано радиаторчето на климатика,а то се намирало под таблото и трябва да сваля цялото табло да го смени и ми обяви цифра да го направи,а аз бях много навит да си оправя климата и се съгласих,но в деня в който трябваше да му закарам колата имах работа и не можах и така се отложи във времето направата му.След месец се заговаряме с приятелче и той ме води при неговия майстор и какво разбирам:РАДИАТОРА НА КЛИМАТИКА Е ПОД ЧИСТАЧКИТЕ <_< .Значи става въпрос за 100-Ц4,и това ми бил спец на Ауди :)

И аз имам подобно приключение с него. Напълни го и след това, като съм спрял на светофар и духа топло. Ходих пак чудеше му се каква може да е, тук трябва да кажа, че не ми е търсил повече пари просто не знаеше какво може да е. Предположи страховити ремонти които добре, че не направих. След това отидох на друго място където просто го напълниха и всичко проработи, явно не беше сложил точното количество...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на автора че му се намествам в темата но маи и на мен ще ми се наложи да търся сервиз.

Имам АУДИ А4 1.8 125 к.с 95 г. преди известно време реших да проверя климатика и се оказа че имам съвсем лек теч (нямах време да го оправя)и си остана така. Вчера вече оставих колата да проверят от къде изпуска (съмняваше ни радиатора отпред)после ми се обадиха и казаха че теча се е усилил и се чува изпускането в купето.

Та въпроса ми е има ли начин да се провери вътрешното радиаторче и снадките в купето без да се маха цялото табло и дали може да се извърши в домашни условия или трябва да търся сервиз за целта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го ядох с рециклиране на здрав компресор от Сумиста :hilezh: Значи за климатици при момчетата на The mashine или при Стенли от Горна Баня.И на двете места са коректни и особенно за втория не съм чул лош отзив.И преди да правите ремонти ,вижте първо шайбата на компресора(съединителя) да не е заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васе, аз също ти препоръчвам Стефан от сервиза на The Machine, последно време при него си правя колата, супер коректен е и няма да те изгърби нито от цени, нито от смяна на ненужни неща. Имам му номера, ако искаш мога да му звънна предварително, че покрай моя кош се сприятелихме:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе аз го познавам момчето, ходил съм и в сервиза, но просто не са ми пипали климатика и за това попитах за мнения. Ще я карам утре-други ден и ще драсна резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Вчера посетих Стефан в сервиза, оказа се, че имам само 100 грама фреон... Проблема се отстрани с малка инвестиция. Бих препоръчал на колегите, които имат подобни проблеми да посетят момчето, след записан час, че си има доста работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...