Jump to content

Миризма на бензин


KPACEH

Recommended Posts

16-ти канал.

Става дума за самия цилиндър не за целия мотор. Все пак това е само предположение, въобще не е диагноза. Детонационния датчик принципно е един микрофон който генерира слаби електрически импулси от звука. Просто на 3-ти цилиндър има по-силен шум отколкото на другите. Може да е някакъв паразитен шум. Хич да не ти дреме, до 1.4 волта на празен ход си в норма. Карай докато не изтрака нещо, причини може да има много :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъгъла на дроселклапата не трябва ли да е по -голям от 0гр. и да е най-много до 5градуса.Нормално -около3 гр.- а твоя е 0 градуса. Първа група -третата стойност. Иначе другите са идеални - в граници.

Май темата ми прилича на "втеляване" а?

Така мисля трябва да изглежда всеки един уставен мотор 1,8Т АЕБ. :birthday:

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Здравейте! С А4 Б5 1.8ТК съм и имам проблеми с паленето на бензин. Пали- гасне няколко пъти и после си е ок... Другото което почна да ме дразни е, че постоянно влиза в авариен режим ( не иска да надува повече от 0.25). Гледах снимките със стойносттите от вагком спрямо мойте...доста по-различни са. Колата има чип, но преди настройката на газта беше ок и не влизаше в авариен. Възможно ли е от самата смес на газ да влиза в авариен или сондата е заминала? Сменил съм дебитомер, N75, температурен датчик, изолирана картерна вентилация, FSI бобини. Излиза грешка за сондата, че е замасила по спомен, както и за сместа, че е богата.

IMG_20170901_184026.jpg

IMG_20170901_184014.jpg

IMG_20170901_184003.jpg

IMG_20170901_183956.jpg

Редактирано от scorpyto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че след изтриване на грешки или откачане на акумулатора за 30 мин проблемът се оправя....докато не влезе пак в авариен.... Ако смучеше въздух нямаше ли постоянно да е в авариен или да присецва при подаване на газ ? Възможно ли е blow off-a да засяда отворен и затова да не иска да надува ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, NIKO написа:

фърляй ламбда, купувай нова. Оригинална.

Не става ли да се премахне софтуерно или няма да е много гот.... ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не надува защото са ти грешни смесите,също затова ти записва грешка на сондата защото не може да коригира сместа и излиза извън обхват.Според скрийншотовете ти е твърде бедна сместа и компа добавя още бензин(затова мирише на неизгорял бензин,затова и ъгъла на запалване е грешен,трябва да е 12градуса преди горна мъртва точка,при теб е 10,5) Смуче въздух след дебитомера,провери маркучите от долната страна на колектора до дросела и особено там където си ги затапил след махането на картерната вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря  за мнението ! Тези данни по спомен бяха на газ. Интересното е, че в ниските на място колата работи богато според мен понеже работи малко като..боксер :D (все едно се дави), а във високите няма достатъчно гориво, но може и да греша. На място като поседи малко на газ при това тресене стрелката на буустметъра играе между -0.4 / -0.6 (което според мен е заради сместа - идва богата) и после се изчиства като покарам малко. Налягането на изпарителя е увеличено, за да може да смогне, но май от там идва проблемът. Взел съм по-голям изпарител, както и дюзи и само трябва да намеря време да ги сложа и да отида за нова настройка. Веднъж вече ми се беше пукал маркуч до дросела и явно трябва пак да погледна как е положението с него.  

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на бензин е само 1 - паленето сутрин... на газ аварийно пали от раз, а на бензин пали-гасне няколко пъти и тогава зацепва...или има лек теч на газ и се мешат горивата, което бърка паленето при по-дълъг престой на колата -10 часа примерно (ако въобще е възможно да съществува такъв проблем ), или трябва няколко пъти да се даде на стартер, за да се подкачи гориво ? Закачал съм манометър преди бензиновия регулатор и показва 3.5 бара налягане, което за 1.8Т перфектно (на загряла кола след като съм я закарал до сервиза), на студено палене не знам какво налягане прави помпата първоначално, но според мен не е от нея, понеже колата на бензин си върви нормално. Бях чувал и за някакви клапани които трябва да задържат бензин в системата, но нямам подробно инфо за тях ( ако въобще има такива). Бензиновият регулатор също е сменен, но ще го сваля да го погледна и него.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се оказа бедна смес.... вдигнах капака след 10км каране в авариен (тъкмо се качих на магистралата) и турбото беше червено, чак имаше 1-2 искри, което е нетипично. За 60 000км (преди слагането на ГИ) нито един път не беше почервенявала колкото и да съм я ръчкал (няма катализатор, има чип и генерация на Ф76 - доста отпушена е). В събота или неделя слагам голям изпарител и стабилни дюзи и ще ходя за настройка...тогава ще видим как ще е положението....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на дюзи и изпарител + настройка колата вече не е в авариен режим, но проблемът с паленето сутрин остана.... мисля тези дни да изолирам клапана за бензиновите пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...