Jump to content

Как да променя звука още...


Recommended Posts

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи трябва да дадеш на някой(на който имаш поне малко доверие :hilezh: ) и да се "изреже" пред тебе с твойта кола, да чуеш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска отивам да отрежа задните кюнци и ако ми ареса, направо слагам две тръби и толкоз, нема пипам алпинските(отиват в мазата), че все пак требе да се продаде тая кола некой ден!Мерси на всички за акълите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да ми хареса как звучи, нема ги хвърлям, щото на евентуалния й следващ собственик може пък да не му хареса... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

толкова време я търсих тази тема, а тя била на първа страница

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/165564-official-straight-pipe-muffler-delete-fact-thread.html

ето ти вариантите, описани са има и клипчета, пак са за емка, за алпина не съм търсил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм прочел линка още и пиша, ама просто немам думи, бетер 65 АМГ!Дори е малко по шумна отколкото ми се иска, ама звука е брутален!Какво да сложа отзад, за да запазя тоя звук, но да утихне една две идеи?Проходни гърнета ли му викаха или кво беше, че не съм наясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето и малко видео материал, не обръщайте внимание на жената като кряка на втория клип...

На живо звука е още по брутален и як!!!

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре нарежда момата.......... :zustimm:

Задврати нещо??? :birthday:

Иначе щом пускаш алармите като я режеш,доооообре.И мойта така гърми между блоковете и пуска аварийките на другите коли :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бухахахах...задвратиха ли те бе адаш... :zustimm:

Готин звук докарваш, почти като на тръца, ама не е толко добър де. :birthday:

Плесни некви проходни гърнета и модерни накрайници отзад и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Странно нещо е туй жената, може да идва зимата на дрифт с по 100+ и да гледа от страничното стъкло напред, ама за малко газ из града бучи та се къса :zustimm: Ама и аз кво и викам, "разваляш ми клипа кат бучиш.....МЛЪКНИ" :birthday::):lol: Мноо се смя като го чу после на компа!Не можа да се види много как звучи, че с туй Р888 на мокро нема грам сцепление, както се вижда, но все пак се подразбира!От де да ги зема тия проходни гърнета???

п.п. Шпек, на Севастопол тука у Варната (ако го знаеш де е тва место) има един мнооо просто помияр дето гони всяка кола и се мъчи да я кълве за калника.... Е тоя същия помияр днес като дадох една газ, както се беше засилил към мене и си запали джапанките :) Май е добре, а...... :birthday:

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха е значи си номер едно.

Е не може да немате некой свестен железар, само ги вземи от неръждавейка да знаеш, че няма да занимаваш никога с тех повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма ти съмнявал ли си са в мене бре...:zustimm:

Днес като резахме кюнците и мастора ми гледа отстрани и вика, не моа ви гледам как се гаврите с хубавата кола и каза още че ако ме видели кво правя от Алпина и щели да ми я вземат :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, жени какво да ги правиш! Предишната беше ужасна... само цвилеше! Новата е доста по-добре, само се държи и си мълчи ;) Е после 30 минути не мога да я накарам да проговори, а 5-6 часа отказва да се храни, ама к'во пък толкоз.. :)

Супер е звукът! Кърти мивки! Като идваш към София звънкай задължително, да я чуем на живо и да ми видиш въртигумката.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе едно време не беше такава като я взимах, много спокойна беше, ама откак взема книжка и осъзна кво чудо е колата и движението и почна да се страхува :)

Абе тия проходни гърнета кво представляват, че днес бях тука в един магазин и намерих некви, гърнето е с права тръба вътре, която е надупчена по продължението на кюнеца!Тва ли е проходно гърне и ще заглуши ли изобщо дори малко сегашния звук, без да се получат некви дрънченета и тем подобни?За справка цената е от 25 до 70 лв за различните варианти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите привет.При мен се получи много хубав звук и значителна мощност(18кс.) при промяна на диаметъра изцяло и нови гърнета на 76мм.При атмосферен мотор като твоя незнам кой ще е подходящия размер.Звукът които си постигнал е добър,но незнам до колко ще можеш да го търпиш.Ако не сменяш цялата генерация те съветвам да си купиш крайни гърнета с по-голям диаметър.

ПС. Относно навигаторът ти,те съветвам другия път при подобни реакций направо да го свалиш на дъжда.Гледам,че си тунинг фен и подобно отношение небива да допускаш :) Реплейс докато е време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво-о-о-о Митак, поздрави за "ГЪРЛЕНИЯ" звук!!!;)

А макар и по-слабото "БУЧЕНЕ" на навигаторката прави ситуацията по-вълнуваща...:) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия проходни гърнета кво представляват,

На това чудо му викат на галено "резонатор". Обира вероятно най-високите честоти и някакво звънтене. Да ти кажа, без да направиш опит, няма как да разбереш. Аз така на 3 коли вече влизам във филми и преправям, докато не ми хареса. Открих, че на БМВ много готин ефект има да оперираш задното гърне и да го направиш кухо. При аудито това даде кофти резултат. Обаче, като вградиха в задното гърне прави тръби, работата заспа. Можеше и да не давам кинти за тази операция, а направо след средното да сложа само тръби, но като погледнеш колата отзад, не седи гот. Има грамадна дупка за гърнето и без него се виждат некви носачи. Аудито е 4.2, а БМВ-то беше некъв двулитров шестак. Между другото Аудитата са 2 и едното е с 4, а другото с 5 клапанов мотор и звукът е доста различен.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При атмосферен мотор като твоя незнам кой ще е подходящия размер.

ПС. Относно навигаторът ти,те съветвам другия път при подобни реакций направо да го свалиш на дъжда.Гледам,че си тунинг фен и подобно отношение небива да допускаш ;) Реплейс докато е време!

Според мене подходящия размер си е вече на колата и поне мотора е със 70 и кусур коня по силен откакто е подбарнат от Алпинистите, не мисля че трябва да се оперира по тая част!Отделно ти си с турбо и е нормално да качиш коне, докато при мене едва ли ще е така...

За навигатора, риплейс не е необходим....засега :)

Зефсе, и аз тва си мислих, че работата ще стане точно по тоя метод, проба грешка...Взимам си две проходни от тоя магазин дето ги гледах, закачаме ги и ако не ме кефи, други!

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апък може и тотално да си ребилднеш изпускателната, като тия момчета...

Ето го проекта на колата... http://www.fluidmotorunion.com/archives/1028

Ето го и резултата http://www.vbox7.com/play:aed88e55 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митьо, кажи ми някакви технически данни за мотора ти?

Кубатура, конски сили? Осмак е, усещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...