ИСО Публикувано 3 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 Мисля, че беше мотора B10 - V8 4.6 347 к.с.Нека той да каже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 3 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 Страхотен звук - остър и резлив :flehan: Клипа много ме изкефи - пищене на аларми , пищене на пасажери ... МЛЪКНИ !!! Ще развалиш клипа ПС: и мойта мома ме задврати ,първия път когато и показах естеството на "пергела" Мисля, че беше мотора B10 - V8 4.6 347 к.с.Нека той да каже... Тоя е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 3 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 Мисля, че беше мотора B10 - V8 4.6 347 к.с.Нека той да каже... Мхм, ма май бЕгал за повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 3 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 Бега за повече, ама е съвсем малко повече от заводските коне...С 95 бенз и катализатори изкара 207.6 кв на колелата, което е около 355 коня и 500НМ!След това със махнати катализатори и 100 октана изкара 207.8 кв, което беше странно и Келеша каза че работи на 2 градуса повече аванс и би трябвало да изкара поне още 5кв отгоре, ама не стана!Въпреки всичко той е на мнение, че при по хладно време(беше 36 градуса като я мерихме) октомври или ноември, ще извади над 210 кв, но колко точно, никой не знае...Върви около 1 кола зад М5 Е39 на 1.4км...и бие Z3M, както и Е36 М3 3.2!Има неква измама с тая кола, но още не можем да я установим...Дава доста силни времена на 400м и прави 5.1 до 100 при заводско дадени 6.3!Или е нещо в скоростната кутия(която е различна от стоковата за 540) или е по лека отколкото я дават по каталозите!Последното мисля тия дни да го проверя на един кантар! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 Бега за повече, ама е съвсем малко повече от заводските коне...С 95 бенз и катализатори изкара 207.6 кв на колелата, което е около 355 коня и 500НМ!Че това не е ли точно 280 кс, как ги изкара 355 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 3 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2011 Че това не е ли точно 280 кс, как ги изкара 355 ?На колелата ги дала...Демек на мотора е другото, предполагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 26% Разлика между конските сили на мотора и на гумите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 задно, автомат и големи джанти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 207.8x1.36=282.6 кс на гумите....282.6/0.8=353 кс на мотора при предполагаеми загуби от 20%...Извинявам се за 2та коня дето съм си ги сложил смятайки наум Хубавото е че заводски й дават 480НМ, а тя показа 400 на гумите или около 500 на мотора!Има нещо както казах, но какво е...Как ги видя тия 26% не можах да разбера Ако смятах с толкова загуби, излиза че е 381 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Да ве, а при 4х4 ще са 50% загуби ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 (Редактирано) Келеша ги предполага, на база стотици измерени коли, но естествено ти може да сложиш и 10% загуби, само дето после да не се чудиш как те пребива 300 коня кола с новото ти модерно турбо... Редактирано 4 Юли 2011 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 И от тия стотици коли на колко от тях е мерил на вала демек е разкачил двигателя за да измери там конете, че да може да каже колко са точно. А и той има дино от неколко години, не са минали чак толко много 8 цилиндрови бмв-та. Просто ми е струват много големи загубите. Толкова ли е трудно да го приемеш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Ми при положение, че всеки ден мери коли и доста от тях са били и чисто нови стоковици, отделно осмаци не един и два, мисля че мога да му имам доверие!Неколко пъти съм споменавал едно правено от тях Ц63, което беше измерено почти чисто ново...А и ако се позамислиш, всички които са имали досег с колата ми и имат неква идея за вървенето което показва такова купе с подобни мотори, са казвали че върви доста повече от колкото би трябвало, дори заради това я измерихме отначало с Тони(чудеше се и той и му стана интересно да я измерим)!Ако приемем твойта логика, че процентите са множко, то значи съм под заводските коне дори, а вървя колкото М5 минус 1 кола Сериозно противоречие, не мислиш ли.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Е пита ли го колко коне при него изкарва м5 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Не е мерил Е39 М5...само Е60!Има една в града сега нововноска, ако я измери ше направим сравнението!Въпреки това, пак ти казвам че е мерил чисто нови коли, включая осмаци и мисля че може да му се има доверие като слага процентите и в крайна сметка важното е че колата върви, а не колко точно са й конете на мотора!Който каквито иска загуби да слага... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Ясно, че накрая има значение само колко върви. А какви числа са показали там некви машини е се тая. Тая м-ка какво е показала ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Интересно, бях останал с впечатлението, че е 380кс колата. Иначе при 355кс излизат 21% загуби 210кв * 1,36 / 350кс - 1ца * 100.. за да получим в проценти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Добре де каква е графиката на конете, може ли да видим как върви след 3500? Ако има повече коне в началото на "работния" диапазон защо да не бие други коли с такива пикови коне? А не виждам и какво значение има теглото спрямо данните на хартия, щом й дават 6,1 значи ги прави с някакви килограми, а колко са точно е без значение след като надали някой ще е махал кила от тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Не неее, теглото никво значение нема към тва 6.3 дето й го дават на хартия!Мисълта ми беше че колата е ПО на всекви показатели дадени от завода!Като почнем от 0-100, 0-200 400м и т.н. За теглото исках да кажа че може би е по лека от това дето го дават, макар че на 5 различни сайта има разлика от 300 кила и в крайна сметка немам на идея колко точно тежи...0т 1540 до 1830 Ето графиката с катализатори и 95 бензин, другата не го накарах да ми я вади, щото както казах беше с 0.2 кв и 6НМ повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Аз те питах няколко пъти , но нищо пак - мотора по номер излиза ли 4,6 ? Показателите които даваш са като за "голямата алпина" ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Графиката както и очаквах изглежда чудесно, не знам дали правените тръцове могат да предложат толкова плавна графика на конете. Между другото съл чувал, че има коли с по-високи реални показатели от цитираните от производителя. Въпроса тук е, че би било логично да дадат точното време 0-100, а да премълчат, че колата е реално по-мощна...примерно. Сещам се, че продавам няколко модела автомобилни усилватели с по-високи мощности от обявените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 (Редактирано) Естествено, то на самия мотор има гравирано 4.6, отделно в номера на рамата го има като спецификация!Не е голямата Алпина, щото като сменявахме гарнитурите на главите, съм поръчвал метални от Х5 4.6, тааа няма съмнение в това отношение, колата е това което пише в талона, а защо върви повече и от "голямата Алпина 4.8" не мога да кажа...Ибаси мамата ей са се загледах, тая кола има близо 500НМ още на 3К оборота Редактирано 4 Юли 2011 от mityo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 кой ше черпи са ?ето така ги направи не ти трябва никви резонатори нищо ...това , което ти трябва е просто по дълги накрайници , за да може да си създадат резонанса и да концентрират звука .... http://www.tyrolsport.com/forumpics/danexhaustpics/IMG_6002.JPG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 4 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 Лошото е че при мене са 2 тръби... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2011 (Редактирано) ti за ЮЮЦ чувал ли си http://www.uucmotorwerks.com/tse3/фърли Ино Учо ... мое си аресаш нящу ... Редактирано 4 Юли 2011 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване