Jump to content

Как да променя звука още...


Recommended Posts

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ибаси мамата ей са се загледах, тая кола има близо 500НМ още на 3К оборота ;)

Браво колега и поздрави за бегачката! Само за графиката и за НМ, ако позволиш да спомена,че при нютоните на диното на келеша загубите не са като при конските сили-демек по-малки бяха(примерно при предно при 15% загуби за к.с. за нютоните беше 5%) ;)

Редактирано от elfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има едно момче от БМВ форума който наскоро си е сменял генерацията на М5-цата и е от Варна може да се свържеш с него да го питаш какво е правил по нея,доста добър звук вади.

Това е потребителя

А това е клипа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Ююц да не излезне колкото цялата Алпинистка?

mnee не е скъп... не е повече от 1200$ цялата генерация... 2ра ръка ги продават по 500$!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го познавам май тоя пич, Божо се казва и М5-та е тъмно синя или черна, даже се гонихме с него вече!Ако е той ше му се обадя да видим кви ги е свършил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави че днес от мноо акъл налях 7-8 литра от един бензин дето беше в мазата!Естесвено се оказа че бензина бил за една лодка и бил примесен с масло :zustimm: Колата заработи страхотно, направо все едно умряха 200 коня изведнъж и чак след като налях за 100лв бенз от Петрола и покарах, се изчисти!Дали не съм й преебал дебитомера или всичко е ок???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха... аз може да сипвам по много масло, ама поне уцелвам къде се слага! :zustimm::(:)

Не се притеснявай, предшественика на твоята Алпина, а именно Трабанта не вървеше ли на масло и бензин? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз не съм се притеснил чаааак толкоз много, но все пак да питам...Оказа се че М5-та от клипа е с крайни гърнета Айсенман, говорих с Божо, обаче така я е докарал, нищо не е сменял той :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали не съм й преебал дебитомера или всичко е ок???

Дебитомера няма много досег с бензина, така че споко.

Като я понапънеш леко на дълъг път, за да е по-бедна сместа и по-високи оборотите, ще изчистиш нагара от свещите и си като нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги видях една седмица хаман тунинг с невероятен звук точно такъв искам и аз в ниските да патка като чопър разбрах че е възможно да стане само на ве образните двигатели (като моя) :gruebel: ако някой има идеи как става да казва благодаря

Редактирано от pezemengin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това е звук без гърнета... Щото тея резонаторченценца, грам работа не вършат, според мене.

Само не разбрах, къде е монтирал микрофона, щото, ако това е в купето, не си е работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама в задното гърне е сложил само 1 резонатор, на мястото на по-дългата тръба. Аз бях сложил само прави тръби.

Няма да си обясня, защо едната тръба е по дълга в гърнето.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... като я закротнеш на едни обороти не се чува нищо повече от мотора...

Потвърждавам и за шестаците. :hilezh:

Мислех си за това че алпината на Митьо върви повечко. Доколкото знам алпина няма право да върви повече от съответния М. Това е заложено на производителя. Изхождайки от тук, производителя нама как да не послъже малко с данните, когато направи някоя вървелка. От тук и противоречивите данни за теглото....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да лЕгам ли да заспивам,да обясниш и на нас на сън,илЕ?? :hilezh:

Оти мАторя е V, а тръбите са отдясно.

Демек, лявата е по-дълга и дясната е нагъната в гърнето, за да стане дълга колкото лявата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо тряа да е дълга ,колкото лявата...?В смисъл,да е дълга,колко да е по-дълга?Ако е по-дълга с 20см кво става??Колата ти тегли на дясно ли?? :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно генерацията създава съпротива на мотора и ако двете глави имат различно натоварване, това разбалансира мотора. За това правят двете тръби еднакво дълги.

Ти друго обяснение намираш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...