Jump to content

"ДНЕС" ми сложиха ГИ


Recommended Posts

Здравейте колеги, колата е А4 1.8ТQ AEB, ГИ е Фобос - да ва запитам дали сте имали същия проблем и дали наистина е от "сондата" и от "свещите", значи на 1 скрост и на 2 скорост към 1500об/м без да натискам газта(защото имаше дупки в уличката и да мина по плавно и бавно) цялата кола тресе, после на 2 скорост подържам 2000об/м давам пълна газ до ламарината и на 3000об/м почва да тресе и неможе да ускори. На бензин нямам проблем. Мерси предварително !

Редактирано от J_O_R_O
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел си сложи точно фобос на същия мотор и куатро. Проблеми няма никакви, никаква разлика газ-бенз. Отиди при газаджиите и се оплачи може да не са направили настройките добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е от настройките на газта. Може и инжектори да са объркали. Отиди да си оправят бакиите. Ако пак ти кажат, че е от свещите или сондата ги накрай да се аргументират защо е така. При неправилни настройки сондата ще забива на газ и т. н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мене със съшия мотор във фобоса ми смениха изпарителя 3-4 пъти, сложиха ми най-бързите дюзи, смемяха дебита на инжектрите, но нищо не помогна, докато не се оправиха настройките на газовата. Обикновенно дава грешка в лабда сондата, ако не са наред настройките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на местата дето слагат газ за 2 часа и им остава време да пушат по една цигара извън обекта така става ... върни се да го настроят тоя инжекцион и след това пак се качваш и тест на колата ... дори при най-малкото съмнение в началото отиваш пак и ги правиш на маймуни, докато не ти я направят като хората да върви. в крайна сметка пари си давал!

а иначе приятел с 1.8/125 коня си сложи фобос и той - няма грижи, нито тресе нито нищо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата м/у Фобос1 и Фобос2 не е осезателна за ползвателя по отношение на работата. Проблема на колегата е претупани настройки и най-важното - явно тоя дето е настройвал не познава добре софтуера и е пипал(включвал) някой функции дето не трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги и аз така си мисля, че е от настройките, защото днес сложих други свещи, пак същата работа. Забравих да напиша, че веднага се върнах при газаджията и той си взе лаптопа и в движение прави нещо но неможа да го издокара както трябва и ми каза да си сменя свещите и да си почистя сондата.

Да отговоря на колегите: POLICEMAN и Kissman

Сложиха ГИ до "Нептун" една уличка, за Варна става дума(не е тайна)

Фобос 2 сложиха, по мощен изпарител/дюзи и тръбите от бутилката до изпарителя са с по голямо Ф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен проблема се крие единствено в избора на изпарителя, ако може да дадеш малко информация, първо каква марка и модел е изпарителя, и второ имаш ли чип и колко коня е колата в момента, настройките ги изключвам твърдо като версия.

Напоследък мощните изпарители се дънят, Томасето Арктик ( какъвто предполагам имаш) му дават 240 коня, досега винаги е захранвал спокойно до 200-220, сега последните които идват на 192 коня немогат да задържат налягане, получава се точно това сецане, това с грешна настройка няма как да се получи.

Хубаво е да помолиш майстора си да качи последната версия на софтуер, там има такава опция срещу такива сецания, но ако изпарителя не държи налягане на пълна мощност, софтуерно може само да се маскира проблема така че да не го усещаш а той да съществува, за съжаление обаче зимата ще се появи отново с пълна сила, затова препоръчвам изпарител MAGIC, с него всичко ще заспи дори без да правите нови настройки, само трябва да изравните налягането на новия изпарител по налягането на стария. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега "eurogas" ще му предложа.

"alexvan" да толкова е по принцип AEB е мотора, но миналата година отварях компа на колата и видях, че е сменян чипа ето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "eurogas" давам всичко каквото пише в книжката:

Газов компютър: Easy Gas - Fobos 2, Брой цилиндри: 4

Инжекторна рейка/модел/: Rail Matiz-1.5R, Размер отвор: 2.5 (тука немога да го разчета с точност)

Изпарител /модел/: Tomase tfo Artic, Тип: LPG-150kw

Сензор Р1 и Т-gas/модел/: Fobos - PMT(Fujikura)-1300др

Сензор МАП/мадел/: Fobos - P Gas - map 320

Сензор Т-вода/модел/: Fobos-T

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени кабелите и всичко ще се оправи моя ГИ е БРЦ и мели с всякакви кабели твоят е много чувствителен ...и претенциозен и да си кажа мнението доста прехвален ... смени кабелите и ще се оправи успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой кабели бе шампион? Тоя мотор е с 4 бобини с лули няма високо волтови кабели :zustimm:

ПП - Добре де ако се върнеш и помолиш да се качи човека който е отговорен за монтажите....Какво ти казват? Ако колата сеца толкова много, не виждам как ще те убедят да си тръгнеш и че работа е свършена добре :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, изпарителя Арктик те дъни, рейката ти е чудесна, скоро правихме няколко такива мотори на А4-ки и Пасати, вече имам сигурно решение, всичко е в налягането, от завода напоследък идват с ниско налягане, диференциално са към 1000-1100 което е много малко и не издържа при голямо натоварване, повдигам го до 1380-1420 диференциално налягане на празен ход, така при напълно отворен дросел при 5-6000 оборота налягането спада до 900-950 и това е напълно достатъчно колата да върви отлично.

За целта дюзите трябва да са 2.4 мм., при 2.5 с 1400 налягане се получават много ниски коефициенти и ще се разклатят оборотите на празен ход, газовите времена на празен ход небива да падат под 2.6-2.7 m.s.за да са стабилни, с новия софуер от сайта на Фобос се пуска една самонастройка и после в движение се донастройва в детайли, нищо сложно няма.

Гарантирам че с тези параметри колата ще заработи, ако разбира се не пипате излишни опции от софтуера, и ако има читави свещи и бобини, колкото до чиповете....тези аудита всичките имат някакви тунинги, дори собственика да не знае за това, почти винаги нещо е пипано през годините, особено ако видимо върви повечко от другите, много рядко са 150 коня. :2gunsfiring_v1:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги, след два дена като си смених свещите и си почистих сондата(а бобините на свещите няма да ги сменям, че нямам около 400лв) отидох пак при газаджията, тествахме я на магистралата в града пак същото, накрая спря софтуерно "Адванс процесор A.E.B. Cobra" и горе/доло се оправи - но не както трябва и го махна.

Сега пак го имам това на малка предавка в 1500об/м без газ тресе цялата колата, а като отидох на извънградско изпреварвам на 5 скорост около 100км/ч натискам газта малко повече(защото идват коли отсреща) - забива отначало и продължава да набира.

П.С. Само да ви споделя за какво става дума и ако някой има същия проблем да знае какво да прави, а аз ще пиша вече когато я оправи колата.

МЕРСИ НА ВСИЧКИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Аз имах същия проблем, затова питах...... Както и да е... при мен се оказа, че чипа надува страшно много и изпарителя не смогва. Върнах си стария и всичко е топ. А РАЗХОДА Е ЧУК....... :motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак го имам това на малка предавка в 1500об/м без газ тресе цялата колата, а като отидох на извънградско изпреварвам на 5 скорост около 100км/ч натискам газта малко повече(защото идват коли отсреща) - забива отначало и продължава да набира.

Когато започне да се мота при рязко настъпване, вижте на лаптопа какво се случва, налягането ли пада, газовите дюзи колко милисекунди впръскват( над 23-24 ms. е проблем), колко процента от дебита им се ползва ???

В такава ситуация първо трябва да пробвате с намаляване на коефициентите в таблицата, най-долните няколко реда трябва да паднат до 0,8 или дори до 0,7 за най-долния ред, така ще разтоварите дюзите и почти сигурно ще изчезне проблема, майстора ти никога няма да се сети да пробва коефициенти под единица, затова го помоли специално да ги пробва. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги, вече си направих колата и то сам. Значи като отидох последния път му споделих какво съм чел във форумите какво съм сменил по колата и той ми смени изпарителя с този и стана по-зле СЛЕД 1 мес. - като настъпя по рязко газта(като надуе турбото) и превключва на бензин, старите проблеми с тресенето и забиването си останаха, естествено.

Преди няколко седмици на едно приятелче дето и той си слага газ при този некадърен газаджия, решихме да си купим кабел за диагностика. Всичките ми проблеми бяха от - финна настойка и неможе да се синхронизира заради "Комбиниран сензор за налягане, M.A.P. и температура" като се включи турбото и превключва на бензин.

Всичко каквото написа "eurogas" съм го направил и работи - B):flehan:;)

П.С. Според мене трябва да направим "Тема" за некадърните газаджий и да не ходим при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Вчера си сложих газов инжекцион на AUDI B4 1995 2.0E. И мъката започна. Проблемите са няколко. 1 - На празен ход тресе (според мен от ниски обороти). 2 - При рязко подаване на газ колата върви на тласаци (се едно припомпвам газта) или ускорява нормално до 3000 оборота и не иска повече. При плавно ускорение няма проблеми но при подаване на повече газ веднага почва да хълца. На бензин няма този проблем. Доста се ядосах защото дадох 1200лв. и колата не върви на газ. Върнах се веднага и вързаха лаптопа към компютъра на ГИ и почнаха да настройват. Обясних че когато е на празен ход няма проблем а го прави само в движение на която ида е предавка. Майстора каза че имам проблем с втори цилиндър и да отида да замеря компресия. Според мен проблема е в настройката на ГИ защото на бензин няма никакви ядове. Според вас какъв е проблема? Имам 2 години гаранция и изпарителя е ФОБУС. Закарах колата за мерене на компресия и мая майстор каза че уредбата е сложена доста културно и трябва да измери компресия на студен двигател. и чакам днес резултатите. Ако някой е имал същия проблем моля за мнение? Ясно е че ще им седя на главата докато него оправят да върви нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върни се и кажи, че компресията ти е еднаква на всички цилиндри. И повече не се оставяй да те занимават със странични неща. Оставиш ли ги да те разиграват ще почнат да обвиняват какво ли не. Щом на бензин е ок, значи проблема е в техния телевизор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...