Jump to content

Централно заключване - помпата продължава да работи


ceco_valchev

Recommended Posts

Към колегата с клипа,мисля че ти се е строшило графитеното колело в помпичката.Трябва да се разглоби за да се види.Това е най срещания проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, колега по описанието ти и според мен е счупено графитеното колелце(като при мен :D) но за да го видиш просто трябва да я отвориш от другата страна, където е белия капак - там има нещо като цилиндър, съставен от няколко части развиваш 3те болта и ще можеш да видиш въпросната графитена гад.
Колкото до моя случай: Единственото, което открих за тези помпи е че тази, която свалих от моята кола е с описание: "central locking pump with control unit version without alarm system and without RF remote control", а например на един колегата се води: "central locking pump with control unit version with alarm system and RF remote control".  Тоест, ако поставя помпа с "RF remote control" ЕВЕНТУАЛНО бих ЛИ могъл да си обуча ключа(чиито бутони в момента не функционират за абсолютно нищо) да отключва и заключва колата, която сега го прави само от дистанционното на алармата или като завъртя ключа в някоя ключалка  :question:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така след ровене четене търсене открих като вариант за донор помпа нещо от форума на дизел клуб:

 

"Така има развитие по темата с щастлив край.
Закупих по препоръка от колеги компресор за централно от пасат Б3, демонтирах моторчето и с малки преправяния монтирах на централното на аудито(sorry че не направих снимки).
Засега всичко е ток и жица
Какво констатирах: графитеното колелце което се счупи при аудито е с дебелина 5-6 мм, при пасатското е с дебелина 8-10мм , не съм мерил с точност.
Като резултат със новото моторче централното заключва за секунда, а с оригиналното заключваше около 3 секунди.
Поздрави."

 

разпитах по моргите и затова, след като никой не можа да ми предложи същия модул като моя и открих в 1 морга вариант за счупена вакум помпа от голф 3 като тая надежди графитеното колелце да е същото. Някой има ли информация как стоят нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте колеги,

Искам да споделя и моя проблем, който има сходни признаци на някои от описаните.

Проблема беше следния:

Заключва съвсем нормално за около 1-2 сек. и за още толкова след това мотора спира да се върти.

При отключване обаче отлкючва също за 1-2 сек., но мотора продължаваше да се върти още 15-20 сек. и след това спира.

Приближих еднада пластина до подвижната и проблема се оправи.

По моя преценка и предположения, когато помпата е нова създава по-голямо налягане и съответно вакуум.

Когато се износи тези стойности намаляват и най-вероятно по-бързо при заклкючване.

Описвам това , защото много колеги може да решат че някой маркуч може да е спукан и да разглоби всички врати за няма нищо. Може би тази проба с контактната пластина ще съкрати нервите и загубеното време на много колеги,както аз спестих моето прочитайки проблема описан от ivanestio на който аз благодаря.



Искам да добавя че изключването след 15-20 сек става от електрониката на платката и е безмислено да върти повече,спестявайки ток от акумулатора и бързо износване на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се интересувам за какво става въпрос. Наскоро си намерих ново колелце от помпа от Б4, сложих го и отключих точно един път, след което и то се пръсна на парчета :@

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Като разгобите модула и погледнете платката от към спойки се вижда един прорез

с три пластини, като при работа средната се приближава ту към едната

ту към друга в зависимост дали отключва или заключва.

Пластината се приближава с отверка  леко от към спойките.

Най добре ако правите това в багажника при включени кабели за да се вижда

дали достатъчно е корегирана.

Внимавайте да не остане средната пластина много близо до крайна,

защото може да изключи мотора преди за е заключено или отключено.

Дано съм ви помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Искам да изкажа огромни благодарности на колегата 

ivanestio

за изчерпателното обяснение на проблема.

Имах същият проблем - не ми изключваше помпата веднага след като заключи вратите, ами се налагаше да работи около 10-15сек след натискане на бутона.

Отворих я само от малкото "капаче", което е точно до изходите за вакум-тръбичките и мръднах съвсем леко пластините до средната. Резултатът е моментално изключване на помпата след отключване или заключване.

Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...