georgi_k Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Към колегата с клипа,мисля че ти се е строшило графитеното колело в помпичката.Трябва да се разглоби за да се види.Това е най срещания проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Това бялото не мога да разбера, също ли е моторче? Или там под черната пластмаса се крие истинският мотор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Моята издава същия звук като на клипа, тотално неработеща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaDcTaH Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Така, колега по описанието ти и според мен е счупено графитеното колелце(като при мен ) но за да го видиш просто трябва да я отвориш от другата страна, където е белия капак - там има нещо като цилиндър, съставен от няколко части развиваш 3те болта и ще можеш да видиш въпросната графитена гад.Колкото до моя случай: Единственото, което открих за тези помпи е че тази, която свалих от моята кола е с описание: "central locking pump with control unit version without alarm system and without RF remote control", а например на един колегата се води: "central locking pump with control unit version with alarm system and RF remote control". Тоест, ако поставя помпа с "RF remote control" ЕВЕНТУАЛНО бих ЛИ могъл да си обуча ключа(чиито бутони в момента не функционират за абсолютно нищо) да отключва и заключва колата, която сега го прави само от дистанционното на алармата или като завъртя ключа в някоя ключалка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaDcTaH Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Така след ровене четене търсене открих като вариант за донор помпа нещо от форума на дизел клуб: "Така има развитие по темата с щастлив край.Закупих по препоръка от колеги компресор за централно от пасат Б3, демонтирах моторчето и с малки преправяния монтирах на централното на аудито(sorry че не направих снимки).Засега всичко е ток и жицаКакво констатирах: графитеното колелце което се счупи при аудито е с дебелина 5-6 мм, при пасатското е с дебелина 8-10мм , не съм мерил с точност.Като резултат със новото моторче централното заключва за секунда, а с оригиналното заключваше около 3 секунди.Поздрави." разпитах по моргите и затова, след като никой не можа да ми предложи същия модул като моя и открих в 1 морга вариант за счупена вакум помпа от голф 3 като тая надежди графитеното колелце да е същото. Някой има ли информация как стоят нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan___a4 Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Здравейте колеги,Искам да споделя и моя проблем, който има сходни признаци на някои от описаните.Проблема беше следния:Заключва съвсем нормално за около 1-2 сек. и за още толкова след това мотора спира да се върти.При отключване обаче отлкючва също за 1-2 сек., но мотора продължаваше да се върти още 15-20 сек. и след това спира.Приближих еднада пластина до подвижната и проблема се оправи.По моя преценка и предположения, когато помпата е нова създава по-голямо налягане и съответно вакуум.Когато се износи тези стойности намаляват и най-вероятно по-бързо при заклкючване.Описвам това , защото много колеги може да решат че някой маркуч може да е спукан и да разглоби всички врати за няма нищо. Може би тази проба с контактната пластина ще съкрати нервите и загубеното време на много колеги,както аз спестих моето прочитайки проблема описан от ivanestio на който аз благодаря.Искам да добавя че изключването след 15-20 сек става от електрониката на платката и е безмислено да върти повече,спестявайки ток от акумулатора и бързо износване на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Колега аз имам същия проблем Би ли обяснил коя е тази пластина която си притиснал малко по подробно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 И аз се интересувам за какво става въпрос. Наскоро си намерих ново колелце от помпа от Б4, сложих го и отключих точно един път, след което и то се пръсна на парчета :@ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan___a4 Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Като разгобите модула и погледнете платката от към спойки се вижда един прорез с три пластини, като при работа средната се приближава ту към еднатату към друга в зависимост дали отключва или заключва.Пластината се приближава с отверка леко от към спойките.Най добре ако правите това в багажника при включени кабели за да се виждадали достатъчно е корегирана.Внимавайте да не остане средната пластина много близо до крайна,защото може да изключи мотора преди за е заключено или отключено.Дано съм ви помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
McclouD Публикувано 16 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Искам да изкажа огромни благодарности на колегата ivanestioза изчерпателното обяснение на проблема.Имах същият проблем - не ми изключваше помпата веднага след като заключи вратите, ами се налагаше да работи около 10-15сек след натискане на бутона.Отворих я само от малкото "капаче", което е точно до изходите за вакум-тръбичките и мръднах съвсем леко пластините до средната. Резултатът е моментално изключване на помпата след отключване или заключване.Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване