Jump to content

Препоръчани сервизи


Recommended Posts

Щом си доволен всичко е точно.Ходя от доста години при кварталния чичак и проблеми с тресене не съм имал а цената е към 35лв за монтаж и баланс на четири гуми 16-се цола.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Споделям по-долу и моите впечатления от сервизи и услуги, които съм ползвал наскоро, като се надявам информацията да бъде полезна на всеки, който търси добро и качествено обслужване.

Моят опит със стопанисване и поддръжка на Ауди започна преди няколко месеца, когато взех старата кола на баща ми, за да я кара и трупа опит на нея жена ми. Колата – А4 Авант, 2000 г. – бе престояла близо година пред блока, докато „узреем“ за тази идея, но като цяло беше в задоволително техническо състояние. Въпреки това исках да я постегна, защото критериите ми за изправност и естетически вид са, да речем, над средните.

Реших да започна с претапициране на тавана, който беше провиснал и лично мен ме дразнеше много. Тук нямах особени колебания – колежка ме насочи към тапицерите в кв. Гео Милев, ул. Христо Максимов – живее в района и каза, че не може да прецени доколко са добри, но са доста търсени и непрестанно имат много работа. За всеки случай ги проверих и се оказа, че са сред няколкото най-известни и препоръчвани автотапицери в София. Сега, след като видях как работят, спокойно мога да ги препоръчам – отношението им е много позитивно, страхотни момчета и отлични майстори. Резултатът от работата им е впечатляващ – таванът изглежда като фабрично нов, цената беше ок. 150 лв., а срокът на изпълнение – 3-4 дни. Процедурата е следната: обаждаш се, за да се разберете кога да закараш колата (при мен беше след 1-2 дни), необходими са им 40-60 мин., за да свалят кората на тавана, след което си тръгваш с колата. След 3-4 дни, през които чистят, шкурят и претапицират кората, отиваш, за да ти монтират тавана, като отново им трябват ок. 60 мин. Не ми се е налагало лично да избирам дамаската, казаха че разполагат с много голям избор от дамаски и те ще подберат най-подходящата, както и стана.

Следващото, което направих е да изпера тапицерията – след търсене из форуми и четене на мнения се спрях на Autosteamclean (намира се на ок. 500 м западно  от мол Парадайс)и от тях съм много доволен и смея да ги препоръчам, момчетата работят много стегнато и професионално, цялото изпиране отнема около час, тапицерията светна като нова, дори подлакътникът, за който нямах никаква надежда, стана неузнаваем. Трудно е за вярване колко мръсотия излезе, особено от шофьорската седалка, чак ми стана леко неудобно. След 2-3 часа всичко беше сухо, тъй като не перат с много вода, а с пáра и препарат, а мръсната пяна я изсмукват с вакуум. Цената на услугата е 50 – 60 лв, което включва седалки, под, стелки, багажник; за таван се плаща отделно, но аз не съм се интересувал от тази опция J. Важно е да се спомене, че е необходимо предварително уговаряне на час, момчетата имат точен график и ако отидете без час има голям риск да ви върнат.

И накрая за основен технически преглед и отстраняване на евентуални неизправности реших да се доверя на Д-Брос Аутомотив (намира се на бул. Ботевградско шосе, м. Япаджа до Враждебна) по десетките препоръки и положителни отзиви на другите колеги тук. След опита ми с тях мога да кажа, че всички похвали и добри мнения на коментиралите преди мен са напълно заслужени, останах удовлетворен от отношението и професионализма и със сигурност в мое лице намериха нов лоялен клиент. Контактите ми бяха основно с Цецо (собственик на сервиза) и Киро (помощник на Цецо и приемчик), и двамата имат страхотно отношение към клиентите, отзивчиви са, харесват и разбират това, което правят. По-назад имаше въпроси дали се занимават със стари автомобили – както посочих в началото, закарах им 18 годишно Ауди и получих необходимото внимание, не мисля че за тях е от значение какъв е автомобила, по-скоро при тях важен е клиентът, не толкова колата, и за всеки клиент дават най-доброто от себе си.

И така, най-напред се обадих да запазя час за преглед и диагностика, прегледът отне ок. 40-50 мин., основно впечатление ми направиха следните неща: позитивното отношение, професионализмът, и това, колко светкавично действат когато имат кола за преглед – 5 мин. след  като пристигнах колата вече беше на подемника, един механик си остави временно другата работа, за да се заеме незабавно с моя преглед, скоро след това се появи и Цецо. Откриха за правене страшно много неща, някои по-спешни, други – не толкова, отделно аз исках някои допълнителни неща като монтиране на парктроник и др.; разбрахме се да си остойностят всички дейности и да ми се обадят с оферта. След седмица се чухме, предвид многото работа по колата казаха че ще им трябват поне 4-5 дни за целия ремонт, предложиха ми вариант да не правим всичко наведнъж, а да започнем с по-спешните неща и поетапно другите, за да се разпредели по-равномерно финансовия товарJ. В крайна сметка реших да направя всичко наведнъж и както обещаха колата беше готова за 4 дни, дори накрая, по тяхна преценка, я бяха закарали да ѝ направят реглаж. Затвърдиха мнението ми за коректен и надежден партньор.

Историята имаше и кратко продължение, но отново реакцията на сервиза беше навременна и адекватна. След ремонта не бях карал колата 2 дни, опитах да я запаля, но видях че акумулаторът е напълно умрял. Звъннах им, описах ситуацията, изразих си опасенията, че акумулаторът може да се разрежда в резултат на монтирането на парктроника и ги попитах дали случайно не могат да вземат колата, да ѝ дадат ток и да я закарат направо в сервиза. За моя изненада се съгласиха – не знам дали е обичайна практика или направиха изключение в моя случай, но определено ми спестиха доста главоболия. След 2 дни отново си взех колата – консумацията на ток се оказа в норма, старият акумулатор се озова на боклука (умряла клетка), а аз се сдобих с нов акумулатор (Exide AGM) на добра цена (ползват отстъпки, които ми дадоха, а също и заради връщането на стария). Засега всичко е наред, надявам се да продължи така и занапредJ.

Има и още неща за доизкусуряване по колата, но те са по-скоро козметични и тях не си струва да ги споменавам. Надявам се коментарът, въпреки че стана доста по-дълъг от предвиденото, да е от полза за повече хора.

Безаварийно шофиране на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, DJANO написа:

Всичко добре, но тоя AGM акумулатор не е за тази кола и ще се съсипе бързо :zustimm:

 

Дянко, предполагам бъркаш AGM-DC тягов (който се ползва с различно предназначение) и AGM-GEL стартов акумулатор.  AGM-GEL акумулаторите са приложими в всеки автомобил с или без старт/стоп с-ма. Основните предимства пред стандартните са 45-60 пъти по малко саморазреждане, при автомобили експлоатирани в режим на къси разстояния живота им е в пъти по дълъг, издържат на многократни цикли до пълно разреждане - зареждане без да губят капацитета си, зареждат се значително по бързо от стандартните киселинни и д.р.. 

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за тази информация, не бях наясно с тези разлики, така че си връщам думите назад. 

Саморепортнах се :hilezh:

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Можеш да ги разгледаш на следния линк:

http://akumulatori.bg/254/Product/EXIDE - Start-Stop AGM#prodAnshor 

 

Мисля че при мен е 80 Ah, имай предвид, че цените преди 3-4 седмици бяха по-ниски - имаше отстъпки от търговеца на всички модели (специално за Exide, за другите марки не съм гледал). Явно съм извадил късмет, промоцията е изтекла.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и тук да постна: 

Цитат

Аз имам интересна история.  :Mr Green Fun 

Видях тази реклама:

И ми се стори, че хората си вършат работата качествено, имат си индукционен апарат ако нещо се опре, слагат ти найлончета по волана. Модерна работа. А и има 6 месеца гаранция.

Закарах една кола, по която почти нищо не трябваше да се пипа за реглаж, качиха я,провериха я и всичко беше ОК.

Но ми се наложи да ходя пак, за друга кола (по-възрастна), този път колата трябваше да се регулира наистина. Звъннах да си запиша час и ме попитаха дали е раздвижена рейката. Казах, че трябва да е раздвижена, защото външни накрайници, шарнири, тампони са  сменени.

Отидох и мрънкането се започна от вратата: "Абе на места бордовете на джантите са подбити, не знам дали ще стане реглаж. Волана е много на криво и не мога да го изправя." Казах му, че волана ще си го изправя, той да оправи сходимостта. Качи я на подемника, пипна с един гаечен ключ по рейката и започна да писка, да се тръшка и да треска ключове по работната маса. Бил съм го излъгал по телефона, че е раздвижена и сега, като я е качил трябва да ми вземе 15лв за това че не може да направи реглажа.   :icon_lol  :icon_lol  :icon_lol 

Прати ме в приемната да си запиша час за "раздвижване" в сервиза.  :icon_lol  Отидох аз, там казаха, че щяло да струва по 40лв на страна, ама сега не можели да го направят.  :mhihi 

Запалих си колата, отидох в кварталния сервиз, нито ме питаха нещо раздвижено ли е, нито ме питаха на къде ми сочи волана. Нагряха каквото трябва, отви се, ремонтираха ми колата за 15 минути и това беше.

Поздрави на 6+

п.п И найлонче даже не ми сложиха.  :icon_lol


 

Редактирано от kaiser666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само труд. Частите оригинални ми излязоха за 840. Отделно 220 лв. ми иска за труд.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни и задни накладки на 4G ми бяха 80лв за труд. Дискове не съм сменял.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, kkonstantinov написа:

Предни и задни накладки на 4G ми бяха 80лв за труд. Дискове не съм сменял.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

тоест горе долу по 40 лв. на парче... ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, но то става 160 лв, а ти искат 220 лв, ти си преценяваш. Но да, Порше имат не лоша програма 4+ имаше някъде PDF с цените им онлайн и можеш лесно да се ориентираш:

https://www.audi.bg/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/50056-435029-275942-435033-link-child/default/eff5109c/1528878912/AudiService4plus.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става 120, защото са само задни дискове, без предни дискове. Аз и без това съм решил повече при този "колега" да не ходя, че само ме разиграва по 3 пъти да ходя и да няма как да ми я вкарат "че има много коли"... това просто ми потвърди мнението.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7/26/2018 at 8:02, OvivO написа:

да, но то става 160 лв, а ти искат 220 лв, ти си преценяваш. Но да, Порше имат не лоша програма 4+ имаше някъде PDF с цените им онлайн и можеш лесно да се ориентираш:

https://www.audi.bg/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/50056-435029-275942-435033-link-child/default/eff5109c/1528878912/AudiService4plus.pdf

Къв е тоя диск на 4-та страница, че толкова очарователно го гледа? :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

 

препоръчайте ми читав автосервиз за Audi в Бургас(различен от Вестаауто), отскоро съм собственик на марката и искам да ходя при човек който ги чатка тези коли :).

 

Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа огромни благодарности и препоръки за Ауто Клиник /https://www.facebook.com/Autoclinic.bg/.

Милен работи професионално и e много точен.

Цена/качество - перфектен.

Благодаря.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте надежден сервиз във Варна за автоматични скоростни кутии? Чувам за  „М и Д АВТО”

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...