vyankov Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Здравейте,Преди 2 дена си продадох моята кола (VW Golf3) и съм се насочил към Audi A4(99 или 00г). Днеска потъркалях автокъщите из моя квартал и единствената кола, която ми допадна е тази на линка по долу. На пръв поглед има дребни проблеми по боята, както и лека ръжда по задния десен калник. Броните ми се струват, че не пасват много, както и предния ляв фар леко се клати. На въпроса ми "дали е имала удар" ми отговориха ортицателно. Друго нещо, което ми направи впечатление е, че имаше лепенки на светлините на задния номер. Искам да ви попитам дали си заслужава да я нося на диагностика? Има ли фейс лифт на модела от 99 год. ?http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301932024852806&f1=details Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Привет колега и добре дошъл във форума.Да автомобила е Фейслифт-а от 1999 година.Защо си се ориентирал точно към този мотор?Задължително ли е автомобила да е седан?Мислил ли си за Турбо + |quattro| модификациите?Като цяло от снимките неможе да се говори много но на мен лично не ми допада хич твоето предложение ... нека и колегите да кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vyankov Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Привет колега и добре дошъл във форума.Да автомобила е Фейслифт-а от 1999 година.Защо си се ориентирал точно към този мотор?Задължително ли е автомобила да е седан?Мислил ли си за Турбо + |quattro| модификациите?Като цяло от снимките неможе да се говори много но на мен лично не ми допада хич твоето предложение ... нека и колегите да кажат.Mерси за бързия отговор. Насочил съм се по специално към тоя двигател 1.8 бензин (125 коня), тъй като имам намерение да я газифицирам За предпочитание седан, но и комбитата също ми допадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Ясно разбирам.Предполагам,че няма да я напъваш много колата тъй че можеш да помислиш за вариант с куатро задвижване ... за съжаление седановите бройки са крайно ограничени незнам защо така.Ето една такава предполагам си я видял пак в не добър външен вид съдейки от снимките на просто като предложение Audi A4 1.8i 20V quattro Facelift 125hp. тъй и тъй ще газифицираш и си решил този мотор то поне на куатрото да се разваш на моменти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 Колега с този мотор ще съжаляваш! Търси 1.8 бензин но с турбо, 150 коне! Също се газифицира лесно!Поздрави и успех, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 чак пък да съжалява...аз лично съм доволен карал съм и 1.6 там вече е трагично но всеки си знае според нуждите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 (Редактирано) Колега с този мотор ще съжаляваш! Тука не съм съгласен! Човека няма да се гони по светофарите, така че АДР с нищо не отстъпва на турбото! Разбира се то си е и до късмет ама тва е друга тема!Малко инфо към колегата няма да е излишно! Ауди А4(B5) се произвежда между 1994-2001г.! От 1994 до 1999г. колите изглеждат така През 1999г. е направен фейслифт, като промените които включава са:- фарове с гладка повърхност - фарове за мъгла, вградени в предната броня- нов дизайн на дръжките на вратите- нов дизайн на мигачите отстрани на колата- броните имат малси вълнообразни вдлъбнатини- промени в централната конзола- бяло осветление на скоростомераи ето как изглежда Разбирам, че искаш да си купиш фейслифтова А4ка, т.е. можеш да търсиш коли производство 1999,2000,2001!Двигателят към който си се насочил, лично за мен е много добър като цяло! С турбо колата върви повече и докарва една идея по-малък разход, но щом ще и слагаш газ това не те касае! Да имаш Quattro си е голяма гъзарийка особено на леко шаси, но вече ти си преценяваш! Хубаво ще е ако намериш с бордови компютър, защото ще ти е от голяма полза! Желая ти успех и дано попаднеш на добър автомобил Редактирано 20 Август 2011 от Komandira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Август 2011 Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 (Редактирано) ... Насочил съм се по специално към тоя двигател 1.8 бензин (125 коня), тъй като имам намерение да я газифицирам ...С тези ПВЦ колектори трябва доста да се внимава каква газова ще слагаш.п.п. Защо надписът А4 е горе на задния капак, не трябва ли да е в ляво по средата? Редактирано 20 Август 2011 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 (Редактирано) Здравейте,Преди 2 дена си продадох моята кола (VW Golf3) и съм се насочил към Audi A4(99 или 00г). Днеска потъркалях автокъщите из моя квартал и единствената кола, която ми допадна е тази на линка по долу. На пръв поглед има дребни проблеми по боята, както и лека ръжда по задния десен калник. Броните ми се струват, че не пасват много, както и предния ляв фар леко се клати. На въпроса ми "дали е имала удар" ми отговориха ортицателно. Друго нещо, което ми направи впечатление е, че имаше лепенки на светлините на задния номер. Искам да ви попитам дали си заслужава да я нося на диагностика? Има ли фейс лифт на модела от 99 год. ?http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11301932024852806&f1=detailsПо снимките е ОК - салонът изглежда запазен (освен ако не е сменян, тъй като с този плат е май най-разпространеният).Кола на 12 години няма как да е бз външни забележки - според мен по-важно е те да не са много фрапиращи, както и отвътре да не е кучкарник.Нагъни ги да свалят максимално от обявената цена - под 5000 за тази кола, ако е в нормално състояние, е ок.Клатещият се фар трябва да се огледа с по-голямо внимание.1.8 АДР ти спестява главоболията от турбото - ако не си състезател - едва ли ще ти е слаб. Редактирано 22 Август 2011 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gelko Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 Mерси за бързия отговор. Насочил съм се по специално към тоя двигател 1.8 бензин (125 коня), тъй като имам намерение да я газифицирам За предпочитание седан, но и комбитата също ми допадат.Привет и от мен...Моята е 1,8Т quattro.Аз съм газифициран от съвсем скоро /около месец/, но няма грешка. Разхода е 1:1 като на бензин и колата си върви супер. Всичко зависи от настройките на газовия инжекцион.УСПЕХ С ПОКУПКАТА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 25 Август 2011 Доклад Share Публикувано 25 Август 2011 конкретрно за обявата докато не се види на живо нищо не може да се каже , на пръв поглед надписът трябва е на капака може да е боядисван и т.н като цяло аз карам 1.8 адр с пластмасовите колектори 99 година като въвеж куца е в ниските но като си влезе в обороти върви с лекота разходът с Г.И зиме , лято смесено ми дава 9-10 газ но си е капризна кола не е като ауди 80 или голф 2 доста по тежичка е за поддръжка така че си прави сметка , другот е вярно че 1.8 т въврви доста повече и харчи пак толкоз но си един консуматив който трябва да очакваш рано или късно да се ремонтира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 26 Август 2011 Доклад Share Публикувано 26 Август 2011 колега днес се загледах по добре в задния капак на тази а4 която си постнал значи опредлено тоя капак не е от тази кола , а е от преди фейса има една черта долу ниско тея фейса го нямат което ме навжда на мисълта че има някъв удар , а задният капак е оставен с тая емблема предполагам защото са намерили подобен сив цвят търговците и са отървали боята това е моята теза ако я огледаш сподели за колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване