Jump to content

Постоянно кривя преден ляв спирачен диск


O_X_I_G_I_N

Recommended Posts

Вес, не е от това маме ...
Няма как да спира на тласъци от "криви" тампони !!!
Дисковете са на хармоника - обзалагам се !
Нищо не пречи да са заминали и тампоните, но там тресенето е друго !
Колега - няма как гумена част да е твърда като стомана ..
Затова е поставена тази част там - да обира вибрации за да не се товарят другите възли от оказването ..
Факт е че тампоните не са много съразмерни предвид теглото на колата (за А3 ли говорим, или за Б4?), но по-твърди няма смисъл да слагаш !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Цитиране на предходен пост!

за а3 става въпрос,аз определено сега не бих ги сменял, защото лично ги проверявах, да факт е, че не са твърди та чак да не мърдат, но както казваш няма как да са като стомана. Благодаря ви за идеите и съветите обаче ! тук до 1-2 дни надявам се да оправя нещата :multi:

дано обаче аз да позная, че дисковете не са тотал :D че до гуша ми дойде да давам пари за тях , а и смея да твърдя, че при предните дискове като бяха криви педала силно трептеше/пулсира , а сега нямам такива симптоми, при рязко натискане колата е повече от добре

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс че там тампона няма нищо общо с този на Б4 - нито като конструкция, нито като положение, нито като принцип на "действие" !
Тъй че ако сте напънали задният ляво'/дясно напълно нормално да ти се струва за смяна ...
Той "работи" напред/назад ...
И недей цитира всяко мнение, че ще ти се кара някой мод заради "чаршафите" :D  :zustimm:  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен така ми тресеше волана и след трети комплект дискове смених втулките на носачите и се оправиха нещата.

Весо, след като не е от втулките на носачите, връщай старите!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да спомена,че колегата е писал за спиране на тласъци ..
И нека пак поясним че става въпрос за А3, не за б4 ...

Няма нужда от ирония  :glare:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... след като не е от втулките на носачите, връщай старите!

Тук се обърка нещо. Прочети пак поста му. Казва, че е ТОЧНО от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иронизират ме мен, защото му обяснявам на колегата че "сецането" при спиране е от кривите дискове ../

И понеже Веско каза че е сменил 3 комплекта дискове, и после тампони и се е оправил това - Коко реши да ми подскаже финно че не съм прав намеквайки на Веско предвид моето мнение, да си върне старите тампони ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нека пак поясним че става въпрос за А3, не за б4 ...

 

Чак сега забелязах,че става въпрос за А3-ка да го ева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко развитие....днес смених спирачните маркучета отпред, течността е сменена, обезвъздушено е всичко, апаратите не задържат, цилиндърчетата са перфектни. Даже смазахме като хората всичко, НО главния проблем си остана...Сега колата спира по-плавно, няма го това на тласъци, едваам едваам го долових веднъж, но както и да е. Има нещо доста интересно, колата като беше вдигната я запалих и дадох 1ва, 2ра до 5та газ така до 120-140 да отчете километража и яяяко почва да тресе нещо, усеща се вътре в колата през това време, вуйчо ми погледна дисковете как се върят и левия и десния бият, но смисъл такъв не бие самия диск, а цялата главина с диска, че и барабар с полуоската явно, защото нито главина, нито диска са криви, нещо ги кара да играят яко...в същия тоя момент докато си давах газ на колата дисковете почват да парят без да съм натискал спирачката, направо си греят, бахти филма....плюя им на всичките майстори дето ми викат, че колата била бетон и нямало нищо криво те даже и кората не махат отдоло....по всеобщо мнение от сервизите само рейката имала луфт, възможно ли е тя да предава тея вибрации  ?  канала беше зает с друга бангия , мотора и беше разглобен и нямаше как да я мръднем , за да огледаме предницата за луфтове и т.н . Не знам кво да правя вече и при кой точно сервиз да ходя...



да отбележа само, че от ляво бие доста повече спрямо дясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, това е вариант, но явно като отида в Сервиз трябва да им изкрещя на ушите да видят каретата, а не да ми се чудят и маят ко да гледат...не знам просто вече, тая кола ме изумява 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво има да те изумява !?
Как ще грее бре човек ...
Тез колела движат ли се свободно без да задържат ?!
Да нямаш лагер за смяна - "ручене" някакво чуваш ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

еми на движат се без проблем, цилиндърчетата се връщат без проблем, всичко е тип топ донякъде явно, просто си парят и парят и то някакви си 1-2 минути

нямам подобни звуци като "ручене" по принцип знам като замине лагер как вие ама нямам такива проблеми...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Не знам кво да правя вече и при кой точно сервиз да ходя...

да отбележа само, че от ляво бие доста повече спрямо дясно

Отиди в сервиз който разполага с про-гут машина, по принцип официалните са задължени да я имат, да ти изправят дисковете на место (машината хваща и биенето на главината) и да се приключи сагата, докато някой не е обвинил и кормилния прът на колата, за вибрациите при спиране .. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лагерите са влезнали накриво,ако някой ги е сменявал,при стегнато външно каре няма как да вие главина ,барабар с диска и гумата,припомни си сагата за която пишеш ,преди да започне да си сменявал лагер главина ? ако да ,всичките ти чудения имат отговор вече, няколко пъти сменям лагери буквално пред разпадане .преди да сваля гума задължително гледам за луфт в главината и търся причини за проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то тук в Сливен не знам такъв сервиз с про-гут машина....и все пак ще попитам тук там може да излезе. До колегата buzzi лагери поне аз от както съм собственик на колата не съм сменял, но там е работата, че всеки майстор във сервиз и то най му е лесно да ми каже имаш криви дискове, смени ги и ще се оправи...да ама не! Или ги мързи, или са толкова прости и некомпетентни или не им се занимава по простата причина го мисля, това, че до сега нито един не реши да погледне вътрешни карета, вътрешни накрайници, лагери ( както казваш ти) ....ако не съм аз да им кажа виж вътрешните накрайници как са няма да им дойде на акала и те  с едно пипане и готови с мнението си...и това е при всички водещи сервизи в Сливен, които обиколих и ми бяха препоръчани от хора с къде къде по-скъпи коли и т.н  

Редактирано от stefan91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно Стефане и в София е така.
На мен ми казаха че вътрешно каре е за смяна и понеже си правех колата при едни "майстори" всеки път ги питам - сменихте ли вътрешното каре че още тресе и те всеки път ми викат "Спокойно, всичко сме оправили"
Е 10 години по-късно разбрах защо не им се е сменяло - защото на един от болтовете някой от предишните майстори си беше оставил размазан и откъснат шестограма.
Ако трябва да работят - не им се занимава. Искат да вземат едни бързи 20 лева и да те изпратят да си ходиш.

Пепи (buzzи) например е от хората със слонски нерви и търпение - каквото захапе не го пуска докато не стане :)

ама това е голяма рядкост в тоя бизнес. 
Дано си намериш сливенския "Пепи" че да ти оправи колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джордже и аз омазвам по някога ама поне си признавам и оправям бакиите,за колегата по горе,разбитите вътрешни карета тресат купето при над 100 км,външните карета тракат в завой при малка скорост,пример излизаш от пресечка правиш десен завой от трета минаваш на втора или от 2 отнемаш газта и при излизането от завоя като подаваш леко газ при навъртяния волан карето изчатква няколко пъти,звука е метален и не може да се обърка,при нестегнато външно каре ,лагер главината си има луфтове ,които се обират при това стягане,и когато не е стегнато главината заедно с диска почва да играе,обикновено се разбива по малката вътрешна част на главината ,вътрешната част на лагера е от 2 размера  и по малкия разбива леглото и буквално се престъргва,този луфт кара диска да играе и да се блъска в накладките.съответно да загряват и от там измятането.В общи линии нещата са така ,може и да бъркам и пропускам нещо ,нека да ме допълни някой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

в общи линии така като ми го обясни те разбрах напълно и благодаря. Нещата имат своята логика. Значи с външни карета нямам проблем, защото при тях знам какво става, единствените вибрации, които имам в момента са във волана при скорост 100-120-130 той почва да мърда леко наляво и дясно. ( без да ползвам спирачка ) Преди няколко месеца обаче за период от около цял месец при ускорение на 4-та и 5-та вътре в купето се появяваха едни цялостни вибрации докато ускори после няма проблем, може би това да е от вътрешно каре, то изчезна и сега нямам такъв проблем, но се появи това с волана, което обясних по-горе :) А за лагер в главината, може да се провери единствено при снемане и разглабяне ли ? защото не съм сменял до сега лагер и нямам представа

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лагер главината си има луфтове ,които се обират при това стягане,и когато не е стегнато главината заедно с диска почва да играе,обикновено се разбива по малката вътрешна част на главината ,вътрешната част на лагера е от 2 размера  и по малкия разбива леглото и буквално се престъргва,този луфт кара диска да играе и да се блъска в накладките.съответно да загряват и от там измятането.В общи линии нещата са така ,може и да бъркам и пропускам нещо ,нека да ме допълни някой

Ами аз  ще те допълня, защото явно си пропуснал, че колата е А 3 . :)

За какъв по малък вътрешен  размер можем да говорим, при ето този лагер ? ..

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/192/713610020.BMP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...