Jump to content

Audi A6 C5


Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В случая ще платиш 9500 само , защото на километража ще има цифра под 100К, което в случая е напълно и абсолютно невъзможно...Това със сигурност означава, че тази кола е стояла повече отколкото да се кара, а това е не по-малко лошо отколкото да вземеш нещо на 400 000км...13 годишна кола на тези километри означава, че средно е правила по 7000км на година... :zustimm: и това автомобил от класа на А6...По-добре търси нещо , което изглежда по-реално...а и 1.8Т е достатъчно корав мотор, че да се уплаши от 200 000км да речем. Ресурса му е достатъчно голям.

А3 също е добър избор и обезценяването е по-малко при него, защото по-високия клас по-бързо губи цена, защото е свързано и с по-скъпа подръжка, макар че на А6 Ц5 тя не е вече нищо страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая ще платиш 9500 само , защото на километража ще има цифра под 100К, което в случая е напълно и абсолютно невъзможно...Това със сигурност означава, че тази кола е стояла повече отколкото да се кара, а това е не по-малко лошо отколкото да вземеш нещо на 400 000км...13 годишна кола на тези километри означава, че средно е правила по 7000км на година... :hilezh: и това автомобил от класа на А6...По-добре търси нещо , което изглежда по-реално...а и 1.8Т е достатъчно корав мотор, че да се уплаши от 200 000км да речем. Ресурса му е достатъчно голям.

А3 също е добър избор и обезценяването е по-малко при него, защото по-високия клас по-бързо губи цена, защото е свързано и с по-скъпа подръжка, макар че на А6 Ц5 тя не е вече нищо страшно.

Колеги , днес обиколих цял Пловдив , да търця читава Ц5ца :zustimm: аман от кенефи... Направо взех да се отчайвам. Колите които са по авто къщите са 99% 2,5 ТДИ на минимум 500 000 км. Явно скоро няма да намеря читава Ц5ца но търсенето продължава. Търся 2,4 или 1,8Т на предно и по възможност седан с ръчни скорости на разумна цена! Ако имате предложения ще следя темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една читава кола струва пари да се купи и поддържа, трудно някой би продал читава а6-ца за под 10к като не говорим за нов внос, защото там шанса е минимален при положение, че търговците се опитват да докарат по-евтина кола, за да се продаде лесно и бързо или малко си увеличи бюджета или просто направи компромис със състоние или модификация на колата

тези а6-ци нов внос за по 6-7 хиляди лв с 1000лв докарване и някаква печалба за търговеца, някой от вас замислял ли се е на колко трябва да са платени в италия/германия/австрия или там откъдето са купени, за да храни илюзия човек, че са в добро състояние?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на колко - на 1500-2000 евро , колкото си вървят реално . И сега да не ме нападнат търговцие , но всичко се купува с лек или не до там лек удар , съответно на много ниска цена и след това се кърпи криво ляво в БГ . Врътва се километража със 300 000 км назад , полира се таблото да лъщи и ето ти нов внос кола на пенсионера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dak ей тоя голф 5 в неделя минах покрай него голяма фаца има! Не знам дали е наред мотора, но вънка и вътре е перфект! :zustimm:Цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dak ей тоя голф 5 в неделя минах покрай него голяма фаца има! Не знам дали е наред мотора, но вънка и вътре е перфект! :rolleyes:Цък

10Х колега ама много са ми парите , иначе изглежда много добре.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11304665347475263&f1=details какво ще кажете за тази Астра ??? Много добре изглежда този модел и предполага ще е икономична и здрава ?!

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва нещо е на греда отзад. Но въпреки това, версиите GTC стоят много стабилно на пътя.

Посоченият дизел е на General motors. Не е толкова икономичен, колкото се предполага, а

динамиката също не е особено добра. Търси талянския дизел 1.9- същия разход, осезаемо по- бърз

и комбиниран с 6-скоростна кутия. Окачването е пословично здраво, интериорът пословично гаден

като материали и обезшуменост. За парите си е екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време щях да скачам точно на GTC тоест 2-вратка с дизелов мотор, но като се зачетох в опел форума и се уплаших и си взех Ауди А3 8P единствения двигател, който си заслужава при дизел опел е 1.9 CDTI 120 или 150 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време щях да скачам точно на GTC тоест 2-вратка с дизелов мотор, но като се зачетох в опел форума и се уплаших и си взех Ауди А3 8P единствения двигател, който си заслужава при дизел опел е 1.9 CDTI 120 или 150 коня

1.7 не е ли Исусу ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат, но и аз мисля, че е на Исузу, но много не го обичат тоя мотор в опел форума на новите опели, чел съм им писанията, хвалят само 1.9 CDTI 1.7 CDTI бил тромав за купето и не знам си още какво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз мисля да си взимам нова А6-ца С5 и незнам към кой двигател да се насоча. По-скоро съм решил да е 2.4 , 2.6 или 2.8 задължително куатро, но за скоростите ми се иска да са ръчни.Можете ли да ми дадете някаккъв съвет, всичко изчетох по форумите и разбрах най-вече да се си взимам дизел.

Интересуваме:

1. смяна на ремъци,ролки масло - като цена.

2. разход на гориво, но мисля да е с газю

3. двигатела и окачването да ли здрави

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11316096927643170&f1=details

Някой знае ли нещо за тази кола , изглежда ми доста читава !

Това вече е продадено колеги !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Днес гледах тази 6-тица http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319561303804084&f1=details в общи линии е добре , имала е лек удар в предна лява страна и малко когметика по задната броня , салона го бива но таблото е много разлепено :hilezh: намерих сервизна книжка в жабката която е водена до 2001г. когато колата е била на 74000 км. сега сме 2011г. а на таблото пише 149 000 км. :bia: фис дисплея е заминал , иначе мотора работи добре не тресе не мени обороти. Продавача е слонен да свали 500 лв. и според мен за тези пари колата си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много зле тази на снимки. Иначе ако кожата е запазена това е единсвеното по салона, който би предполагало по-малко пробег - волана е страшно здрав, моя беше такъв преди да го сменя и беше абсолютно като нов на 230к км, топката на скоростите обаче е доста изтрита. Фис-а ясно, хубав не съм виждал все още.

Ако решиш да правиш таблото предупреждава, че работата е свързана с много клетви :hilezh:

Обаче като цяло има свеж вид колата.

Един въпрос - има ли някаква вибрация от мотора на празен ход? Дори минимална такава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...