Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

Един въпрос за ремап на 1.9 афн всичко сток трябва ли да се пипат авансите? Чета в чужди сайтове, че се променят във високите милиграми с около 1.5 градуса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е снимка от 038906019jt какво според вас е променено тук? На два софтуера от различни коли виждам промяна там

Screenshot_2017-12-03-10-40-17.png

Screenshot_2017-12-03-10-39-59.png

Втората снимка е оригинала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, но не може да очакваш, че като ми снимаш няколко стойности в дъмпа, ще мога да ти кажа какво са и защо са променени. Ако разбереш от коя карта са част, ще може да се разсъждава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не мога да открия никаква карта там. После ще кача ориг. файл и адреса къде е променено. Моля ако на някой му се занимава да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте. На edc 15p  1.9пд какво ще стане ако променим картите duration, а не пипаме оста за милиграмите? В чуждите форуми пише, че ако оста с милиграмите е до 60мг и е да речем 50мг   55мг   60мг (в края) трябва да я направим 

50мг   60мг   70мг и да ектраполираме линейно стойностите за 70мг. Какво ще стане ако duration картите са до 60мг, а исканато във всички лимитери е 70мг? Означава ли това, че и за 60мг и за 70мг продължителността ще е една и съща? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Ще пръска повече, но ще загубиш дори приблизителна представа колко. Всички мапове в ценови клас 300-500лв и които не се броят "къстъм", които съм виждал досега, се правят така.

2. Аз намирам подхода с екстраполирането за доста по-добър, особено ако имаш намерения след това да я гледаш с VCDS и донастройваш. Но тъй като фабричните стойности не са точно линейни, не го правя линейно. Използвам excel и екстраполирам с осреднена стойност от последните 3 стъпки. Така тенденцията, ако има такава, се запазва. Примерно ако последната е 60 и ми трябва стойност за 65, осреднявам разликите между 45,50,55,60 и добавям получената стойност към последната. Обръщам внимание, че трябва да запазиш интервала на стъпката. Тоест ако последната фабрична е 60 и предните са през 5мг, но ти искаш да получиш директно 70, трябва първо да си получиш стойността за 65 и да я вземеш предвид при изчисленията за 70.

3. Да, използва се най-високата налична стойност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако може някой да удари едно рамо с изтриването на грушка 16485. 

16485  00257  00600  65535  09041  16485  00257  00048  00048  08977  16485  00257  00100  00048  09041 

 

16485  00257  65545  65535  09041  16485  00257  65535  00048  08977  16485  00257  65535  00048  09041

промених го така, но грешката остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам по мап с гтб1756. Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal . Като взех колата набиваше тая грешка а всичко си беше сток и по дебитомер. Пробвах и с включена и с извадена букса след определено време набива тая гпешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно още нищо не си разбрал, след като пишеш разбрах как се оправя проблема с топло палене, "набиват ви безумно горивоо" Хал хабер си нямаш от това което се прави и то не е безумно или там както го нсричаш, а файловете дето сам си правиш гледайки от нета могат да повредят до толкова колата ти че след това нямя да искаш да пипаш в нея повече. Успех с изучаването, но не забравяй да смяташ всяка част с определена формула спрямо това което вдигаш...... Иначе ще страдаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 20.11.2017 г. at 10:12 AM, Buddah said:

Бате, съгласявам се с теб в момента, в който обясниш за какво говориш. Аз нямам никакви проблеми да си признавам грешки. Дотогава можеш да си пазиш криптичните и високомерни постове за себе си :) От няколко дена те гледам как постваш из форума и навсякъде пишеш, че знаеш всичко, но не съм те видял досега да си обяснил или аргументирал нещо по смислен начин.

За да ти е по-лесно, ще задам директни въпроси: 1. Кой е проблема, за който ти говориш? 2. Каква е причината за него? 3. Кои мотори са засегнати? 4. Каква е корекцията, която ваг правят с ъпдейта си? 5. Кога е пуснат този ъпдейт? 6. Кои мотори са го получили?

Обяснявам след износване на двигателя минимално, както на стартера, и акумолатора колата да и нужни да направи 255 оборота на маховика за да впръсне гориво, при загрял двигател, в повечето случай тези обороти се достигат след 4,5 превъртания на стартер, решението е просто и изцяло софтуерно, далеч от замазване на проблем, ако за теб не е проблем да сложиш нов двигател стартер и акумолатор, явно за хората е проблем :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е направено, за да не изпушва при старт. В момента карам 3.0тди с евро3 и старт картата е друга и пали по-лесно и не се форсира мотора сам до 1300-1400 оборота на студено. Ужасно са направени повечето софтуери на VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

42 minutes ago, kpematop said:

така е направено, за да не изпушва при старт. В момента карам 3.0тди с евро3 и старт картата е друга и пали по-лесно и не се форсира мотора сам до 1300-1400 оборота на студено. Ужасно са направени повечето софтуери на VAG.

Ами в Германия друго е твърдението за пропуска в софта на ваг, защото той е на автомобилите от 96 до 2006 някъде сега с точност до коя година го има не знам, но при 3.0 няма подобни филми, само при малолитражните двигатели. Но както казах всичко е поправимо и безопастно за автомобила, и е точно решение не замазване или блускане с горива и тем подобни :)

Редактирано от рад4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Miroslav544 said:

Колеги ако може някой да удари едно рамо с изтриването на грушка 16485. 

16485  00257  00600  65535  09041  16485  00257  00048  00048  08977  16485  00257  00100  00048  09041 

 

16485  00257  65545  65535  09041  16485  00257  65535  00048  08977  16485  00257  65535  00048  09041

промених го така, но грешката остава.

нищо не си направил, има още да четеш... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя софтуер 7L0907401AE стартовата циклова порция е по-голяма и пали по-лесно  от евро4 7L0907401N включително ПИД контролите на турбото са ми от Кайен 2012 и е по-пъргава. Пълно е с дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, kpematop said:

В моя софтуер 7L0907401AE стартовата циклова порция е по-голяма и пали по-лесно  от евро4 7L0907401N включително ПИД контролите на турбото са ми от Кайен 2012 и е по-пъргава. Пълно е с дефекти.

Всяка базова система има дефекти, и за това се предлагат ъпгрейди. Това че в Германия са безплатни а в България платени е друга тема на разговор... Но темата е за ваг колите с малолитражни мотори в случая, и за това, че тези младежи искат да се научат за 5 месеца на нещо което на мен ми е коствало много години дълго учене и курсове, еее няма как да стане, няма и как да стане да получат инфо на тепсия поднесено. За жалост форумите дето гледат файловете и четат от тях също повечето постове са направени от хора тепърва учещи се, и хора дето са на тяхното ниво.... Не може всеки да знае всичко и да работи всичко.... в България това е масова практика, слага аларми ма прави и чипове.... смешно направо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, kpematop said:

7L0907401AE е от тази година

ако не се лъжа имаше разлика и в рейла на idle както soi е отново разлипен, и егр не е ли деактивен, освен нещата дето си описал трябва да има разлика и в това по спомен карам 

 

Just now, kpematop said:

7L0907401AE е от тази година

10 minutes ago, kpematop said:

В моя софтуер 7L0907401AE стартовата циклова порция е по-голяма и пали по-лесно  от евро4 7L0907401N включително ПИД контролите на турбото са ми от Кайен 2012 и е по-пъргава. Пълно е с дефекти.

Всяка базова система има дефекти, и за това се предлагат ъпгрейди. Това че в Германия са безплатни а в България платени е друга тема на разговор... Но темата е за ваг колите с малолитражни мотори в случая, и за това, че тези младежи искат да се научат за 5 месеца на нещо което на мен ми е коствало много години дълго учене и курсове, еее няма как да стане, няма и как да стане да получат инфо на тепсия поднесено. За жалост форумите дето гледат файловете и четат от тях също повечето постове са направени от хора тепърва учещи се, и хора дето са на тяхното ниво.... Не може всеки да знае всичко и да работи всичко.... в България това е масова практика, слага аларми ма прави и чипове.... смешно направо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната евро4 е 401N 0070 и за нея не предлагат ъпдейти. Карах доста туарези и q7 и всичките бяха лагави с тоя фикс на пид контрола всичко спи. Оправят нещата в edc17cp44, всичко в cp14 е леш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за изчерпателният отговор. 

Той е бил на курсове, четенето е за плебеите :D А сега сериозно - аз питах от любопитство за какво става въпрос, не съм изключвал грешки. Ако съм те оставил с обратното впечатление, съжалявам.

@kpematop Според теб защо ги правят да се форсират до толкова високи обороти точно в най-ниските температури?

@рад4 Само ще кажа, че никъде не съм писал, че е опасно. А че вместо да се дадат 100лв на спецеалист като теб да замаже проблема софтуерно, може да се инвестират в логично и нормално износен стартер и/или акумулатор и след това дълги години да си палят светкавично. И с това се оттеглям. Не защото си прав, а защото говорим на различни теми. Или по-точно аз се опитвам да дискутирам, а ти назидаваш целия форум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа защо се форсират, виждал съм и а6 2.7 тди мултитроник 2007ма така да се форсира. Надали някога ще разберем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16485  00257  00600  65535  09041  16485  00257  00048  00048  08977  16485  00257  00100  00048  09041 

 

16485  00257  65545  65535  09041  16485  00257  65535  00000   08977  16485  00257  65535  00048  09041

Така спря да излиза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, колеги имам една дилема кой хардуер да си закупя   Кеss V2, Galleto v 54 или MPPS v16 и от къде да закупя. Знам че всички са китайски клонинги на пазара но искам да знам за кое е най-доброто китайче, конкретно ще чета и записвам ЕДЦ15Р 1.9 ТДИ PD 131hp и    EDC16C8  Alfa romeo GT 1.9JTD 150hp. Кое от изброените китайчета най-добре чете и записва тези две ECU-ta. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...