Nikolay145 Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 На 10.07.2019 г. at 5:32, zoo написа: Многократно програмируема памет за тези сокети която е налична и достъпна https://www.microchip.com/wwwproducts/en/SST39SF010A 👏👌 Браво супер е че има такъв чип, поздравление за труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 то, един колега ми го показа дето уж ме питаше информация , па то стана обратното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 да попитам ако махна софтуерно ЕГР трябва ли да го запуша задължително ? ку7 3.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 (Редактирано) аз до колкото разбирам има поне два начина на "софтуерно" махане един с промяна на картата и замяна с друга и един през ваг ком с промяна на настройките за отваряне на егр-а. 3тия е планка и е хардуерен така да се каже пробвах и трите едно временно и освен колата да ми смърди на празен ход, подобрение във вървежа не усетих, единствената надежда е, че няма да ми цапа колектора. ама то пък се оказа, че тая мойта не духа през сегментите и така или иначе не беше изцапано така че в края на краищата махнах всичко и сега си върви пак добре. това и препоръчвам, ако не правите страшните модове и чип тунинги за надбягване и не видуха през сегментите не се занимавайте да ви смърди колата по светофарите. Редактирано 9 Август 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 мислех с EGR remover да го изключа самата карта да се промени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Е дано остане, както обясних безмислено е. Нищо не идва като разлика във вървежа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 ок мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 как се маха чип тунинг защтитата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 аз до колкото разбирам има поне два начина на "софтуерно" махане един с промяна на картата и замяна с друга и един през ваг ком с промяна на настройките за отваряне на егр-а. 3тия е планка и е хардуерен така да се каже [emoji4] пробвах и трите едно временно и освен колата да ми смърди на празен ход, подобрение във вървежа не усетих, единствената надежда е, че няма да ми цапа колектора. ама то пък се оказа, че тая мойта не духа през сегментите и така или иначе не беше изцапано така че в края на краищата махнах всичко и сега си върви пак добре. това и препоръчвам, ако не правите страшните модове и чип тунинги за надбягване и не видуха през сегментите не се занимавайте да ви смърди колата по светофарите. Какво е това специфично духане през сегментите? Във всеки мотор има някакво минимално пропускане на газове надолу към картера, особено при високи товар/обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 да кажем че гори малко повечко масло отколкото и дават 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 1.9 тди иска доста старание за да почне да гори повечко масло през сегментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 А тогава от къде идва маслото в отдушника за картерни газове и в дебитомера? не знам колко старание иска но е факт, че има такива които духат и такива които не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 Моята духа, но гори около литър на 10к и дебитомера е супер(отделно че той е преди мястото където се включва картерната вентилация). Ако толкова минаваше през сегментите на празен ход, всичките семеринги щяха да раждат като дам газ. Откъде идва - нямам представа. Някои казват, че е защото вакуум помпата изхода ѝ е навътре.ЕГР-а обаче със сиг няма отношение към което и да е от тия неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 (Редактирано) нещо не разбирам какво искаш да ми кажеш? какво общо има ЕГР-а и кога съм казал че има? казах, че когато духа през сегментите налягане минава в картера и маслените пари се рапръскват в смукателния колетор ЕГР и дори дебитомера, какво има да се спори тука? 1 л на 10 000 не знам да е нещо кой знае какво, но ето че има коли които и толкова не харчат въпреки че са на незнайни километри една такава карам аз на сигурно полвин милион км едното обяснение че така са излезли с такъв заводски допуск на ключа на сегментите. от там насетне е износване и не дай боже през смазването на турбото. и продължавам да не разбирам какво точно искаш да изясниш? а, да, да уточня. или не е станоло ясно или се правиш че не ти е ясно. имах в предвид, когато някой си помисли, че като си затапи егр по който и начин, че това масло което вижда там и отлаганията ще изчезнат. е, имам лоша новина, няма да изчезнат именно ако му духа през сегментите или накратко ако му е издухан мотора ( или турбото) . и друго да уточня - няма в пред вид вятъра който се усеща като отвориш капачката на маслото на празен ход. нещо пак имали неясно в изказването ми? Редактирано 15 Август 2019 от zoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Старите сегменти са се свили и не отвърщат, и не духа само от ключа. 3.0 ТДИ духа яко от картера, но може и да не гори масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Дайте да говорим за чип тунинга , зарежете ги Тея сегменти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Някой може ли да ми даде маппак за еку 8E0 909 518AQ за ТунерПро. Колата е Б7 1.8Т куатро.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agstyles Публикувано 31 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 Някой може ли помогне с намирането на картата за map linearization при 2.5 tdi v6 със MSA15 в а4 б5. Ще сменям мап сензора и трябва да се калибрира за новия но не мога да я открия тая карта, за 1.9тди afn я намирам лесно но тук явно е на друго място или е по-различна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 31 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2019 Сигурен ли си че има въобще такава карта? Да не би да се настройва през вагком ? Алоо събудете се хораа :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agstyles Публикувано 23 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 На 31.10.2019 г. at 18:25, zoo написа: Сигурен ли си че има въобще такава карта? Да не би да се настройва през вагком ? Алоо събудете се хораа :)) Картата е намерена и нагласена вече, както и някои от лимитърите, мога да напиша адресите ако някой има интерес но ме съмнява знам че тук 2.5tdi v6 не са много популярни . Обаче ударих на греда с чексумите имам програма да ги поправя и сравнява като е един файл но когато са два High/Low Byte не може да ги провери и коригира и winols-a за късмет баш plugin-a за тея ги няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoo Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 явно планината пази свойте тайни. как не разбраха тия българи, че някой който е решил да си направи нещо сам, няма да отиде никога при майсторите, не знам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agstyles Публикувано 24 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2019 Нека си ги пази след разни опити грешки и стана филма може се оправя чексумата без да има plugin-a на winols-a дали ръчно ако можеш да си направиш настройката или по моя начин който е малко по-дълъг но става и колата запали. Ама тва пак си е проблем заради компа/колата при бегачките (1.9) го нема проблема щото кракнатия winols си го има plugin-a и си го смята. Да не ревнете ся че само пиша те ви една програмка за чексумите. Ultimo.zip 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay145 Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 Здравейте колеги и за много години, около празниците си загубих ключа на колата и така и не го намерих, но както и да е идеята ми е да премахна имото и четох доста из темата видях приложените снимки на колегата и браво за старанието но така и не разбрах кyде и как трябва да променя дъмб файла понеже не са ми ясни много нещата. не ми беше проблем да сваля чипа и да сваля информацията от него но не съм наясно колко числа трябва да променя и с какво точно. колата е а4 1.9тди 110 афн компютърът е 038906018s ще съм Ви благодарен ако ми помогнете original.BIN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 Защо просто не си вземеш нова ампула? Струват около 30 лв. + още около 20 лв. за програмирането. Без имобилайзера колата ти ще може да се пали само с отвертка и клещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay145 Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 преди 25 минути, CVT написа: Защо просто не си вземеш нова ампула? Струват около 30 лв. + още около 20 лв. за програмирането. Без имобилайзера колата ти ще може да се пали само с отвертка и клещи. Колега тая стара барака е ценна само за мен кой е се занимава с нея, отдавна се канех да пробвам с имобилайзера понеже от време на време правеше номера и по половин час стоя пред супермаркета я чакам да си припознае ключа за да си тръгна но съдбата ме подкани, имам резервен ключ понеже от време на време се заключваше сама и се налагаха други опражнения но е само ключ празна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване