Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

На 10.07.2019 г. at 5:32, zoo написа:

Многократно програмируема памет за тези сокети която е налична и достъпна 

 

https://www.microchip.com/wwwproducts/en/SST39SF010A

 

medium-SST39SF010A-PLCC-32.png

👏👌 Браво супер е че има такъв чип, поздравление за труда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

аз до колкото разбирам има поне два начина на "софтуерно" махане един с промяна на картата и замяна с друга и един през ваг ком с промяна на настройките за отваряне на егр-а.

3тия е планка и е хардуерен така да се каже :) 

пробвах и трите едно временно и освен колата да ми смърди на празен ход, подобрение във вървежа не усетих, единствената надежда е, че няма да ми цапа колектора. ама то пък се оказа, че тая мойта не духа през сегментите и така или иначе не беше изцапано така че в края на краищата махнах всичко и сега си върви пак добре. това и препоръчвам, ако не правите страшните модове и чип тунинги за надбягване и не видуха през сегментите не се занимавайте да ви смърди колата по светофарите. 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз до колкото разбирам има поне два начина на "софтуерно" махане един с промяна на картата и замяна с друга и един през ваг ком с промяна на настройките за отваряне на егр-а.
3тия е планка и е хардуерен така да се каже [emoji4] 
пробвах и трите едно временно и освен колата да ми смърди на празен ход, подобрение във вървежа не усетих, единствената надежда е, че няма да ми цапа колектора. ама то пък се оказа, че тая мойта не духа през сегментите и така или иначе не беше изцапано така че в края на краищата махнах всичко и сега си върви пак добре. това и препоръчвам, ако не правите страшните модове и чип тунинги за надбягване и не видуха през сегментите не се занимавайте да ви смърди колата по светофарите. 
Какво е това специфично духане през сегментите? Във всеки мотор има някакво минимално пропускане на газове надолу към картера, особено при високи товар/обороти.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тогава от къде идва маслото в отдушника за картерни газове и в дебитомера? не знам колко старание иска но е факт, че има такива които духат и такива които не. 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята духа, но гори около литър на 10к и дебитомера е супер(отделно че той е преди мястото където се включва картерната вентилация). Ако толкова минаваше през сегментите на празен ход, всичките семеринги щяха да раждат като дам газ. Откъде идва - нямам представа. Някои казват, че е защото вакуум помпата изхода ѝ е навътре.
ЕГР-а обаче със сиг няма отношение към което и да е от тия неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не разбирам какво искаш да ми кажеш?

какво общо има ЕГР-а и кога съм казал че има? 

казах, че когато духа през сегментите налягане минава в картера и маслените пари се рапръскват в смукателния колетор ЕГР и дори дебитомера, какво има да се спори тука?  

1 л на 10 000 не знам да е нещо кой знае какво, но ето че има коли които и толкова не харчат въпреки че са на незнайни километри една такава карам аз на сигурно полвин милион км

едното обяснение че така са излезли с такъв заводски допуск на ключа на сегментите. от там насетне е износване и не дай боже през смазването на  турбото.

и продължавам да не разбирам какво точно искаш да изясниш? ;)  

а, да, да уточня. или не е станоло ясно или се правиш че не ти е ясно.

имах в предвид, когато някой си помисли, че като си затапи егр по който и начин, че това масло което вижда там и отлаганията ще изчезнат. е, имам лоша новина, няма да изчезнат именно ако му духа през сегментите или накратко ако му е издухан мотора ( или турбото) . и друго да уточня - няма в пред вид вятъра който се усеща като отвориш капачката на маслото на празен ход.

нещо пак  имали неясно в изказването ми? 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите сегменти са се свили и не отвърщат, и не духа само от ключа. 3.0 ТДИ духа яко от картера, но може и да не гори масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Някой може ли помогне с намирането на картата за map linearization при 2.5 tdi v6 със MSA15 в а4 б5.
Ще сменям мап сензора и трябва да се калибрира за новия но не мога да я открия тая карта, за 1.9тди afn я намирам лесно но тук явно е на друго място или е по-различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 31.10.2019 г. at 18:25, zoo написа:

Сигурен ли си че има въобще такава карта? 

Да не би да се настройва през вагком ? 

 

Алоо събудете се хораа :)) 


Картата е намерена и нагласена вече, както и някои от лимитърите,  мога да напиша адресите ако някой има интерес но ме съмнява знам че тук 2.5tdi v6 не са много популярни :D.
Обаче ударих на греда с чексумите имам програма да ги поправя и сравнява като е един файл но когато са два High/Low Byte не може да ги провери и коригира и winols-a за късмет баш plugin-a за тея ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно планината пази свойте тайни. как не разбраха тия българи, че някой който е решил да си направи нещо сам, няма да отиде никога при майсторите, не знам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека си ги пази след разни опити грешки и стана филма може се оправя чексумата без да има plugin-a на winols-a дали ръчно ако можеш да си направиш настройката или по моя начин който е малко по-дълъг но става и колата запали.
Ама тва пак си е проблем заради компа/колата при бегачките (1.9) го нема проблема щото кракнатия winols си го има plugin-a и си го смята.
Да не ревнете ся че само пиша те ви една програмка за чексумите.

Ultimo.zip

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги и за много години, около празниците си загубих ключа на колата и така и не го намерих, но както и да е идеята ми е да премахна имото и четох доста из темата видях приложените снимки на колегата и браво за старанието но така и не разбрах кyде и как трябва да променя дъмб файла понеже не са ми ясни много нещата. не ми беше проблем да сваля чипа и да сваля информацията от него но не съм наясно колко числа трябва да променя и с какво точно. колата е а4 1.9тди 110 афн компютърът е 038906018s ще съм Ви благодарен ако ми помогнете

original.BIN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо просто не си вземеш нова ампула? Струват около 30 лв. + още около 20 лв. за програмирането. Без имобилайзера колата ти ще може да се пали само с отвертка и клещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, CVT написа:

Защо просто не си вземеш нова ампула? Струват около 30 лв. + още около 20 лв. за програмирането. Без имобилайзера колата ти ще може да се пали само с отвертка и клещи.

Колега тая стара барака е ценна само за мен кой е се занимава с нея, отдавна се канех да пробвам с имобилайзера понеже от време на време правеше номера и по половин час стоя пред супермаркета я чакам да си припознае ключа за да си тръгна но съдбата ме подкани, имам резервен ключ понеже от време на време се заключваше сама и се налагаха други опражнения но е само ключ празна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...