Jump to content

WinOLS - отново за Чиповете


Recommended Posts

Някой има ли дамос или маппак за winols, за MSA15 и EDC15?
Мъча се да видя някви неща но не мога и не мога да се ориентирам къде започва и свършва дадена карта и за какво е [emoji16]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно е да се търсиш графичните части на картите, като увеличиш леко графиката. Така с малко повече упорство се откриват картите. 

На 17.05.2019 г. at 20:55, zoo написа:

Нещо което някои са забравили да споменат още в началото на темата за търсенето на карти  :lupe:

 

 

 

За  1.9 tdi PD  EDC15P

 

EGR

WINOLS PD100 2D EGR.jpg

 

 

DRIVERS WISH

WINOLS PD100 2D DRIVERS WISH.jpg

 

TURBO BOOST

 

WINOLS PD100 2D BOOST.jpg

 

BOOST LIMIT

WINOLS PD100 2D BOOST LIMIT.jpg

 

TORQUE

WINOLS PD100 2D TORQUE.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам но нещо ми е пълна мъгла [emoji16] щом EGR не мога да намеря и топлия старт. Ще чета пак темата от начало но със маппак или дамос ще е 100 пъти по лесно. Явно няма за нашите стари бангии [emoji16]
Поръчах си малко чипове и цокли, чакам програматора да дойде. До тогава ще тренирам. Иска ми се на мойта кола аз да си наглася нещата.
Мерак ми е.
Та някой със AFN ако си е направил или има маппак и би желал да го сподели

[emoji3]867c4f7299eda42fe4c98f8d6d88a986.jpgb346d8ccc458efa831c042d116bbc225.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с запояването на цоклите, пистите на платката не са предвидени за многократно разпояване и запояване. Иначе с цокъл дакараш е малко рисковано. Може да си останеш някъде :)

Не виждам какви са ти чиповете но има многократно програмируеми,  дано са такива.

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с запояването на цоклите, пистите на платката не са предвидени за многократно разпояване и запояване. Иначе с цокъл дакараш е малко рисковано. Може да си останеш някъде [emoji4]
Знам за това оставане [emoji16], затова вече 3 пъти са ми разпоявани и отново запоявани, но при човек който се занимава. Следващия път ще го накарам да сложи цокли аз ще си записвам файловете. Надявам се че нови цокли и нови чипове е по малка вероятноста за проблеми. Лесно се вади компа да наместя чиповете [emoji16] мисля да ги фиксирам със малка точка горещ силикон в ъгъла който лесно може да се махне след това. Просто при тръскания да не мърда във цокъла.
Някой има ли идея каква е логиката за корекция на картата за момент на впръскване. Смисъл как се смята колко да се промени и в каква посока спрямо направените корекции на количество гориво и налягане на турбото?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен с промяна на момента на впръскване (трябва да) се търси по дълго време през което се впръсква и като резултат повече гориво. иначе това си познатото "изпреварване" или "предварение" което може и ръчно от помпата, а би трябвало да има такъв ефект, без да пипаш картата, както и във вагком като увеличиш стойноста. иначе за смятане не знам дали някой, знае освен тези които са писали софтуера за двигателя :)т.н. "мапери" повечето са папагали, качват готови карти. единици си играят с параметрите, защото всичко е проба - грешка. за това и искат майка си и баща си.

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая готови карти гледах във Титаниум и смея да твърдя че са правени с него и повечето са едно към гьотере. А за ъгъла на впръскване четох че е най важната карта за добро изгаряне съответно високо кпд и икономия. Но доста рядко съм виждал да е бутана и не мога да схвана логиката. Понеже със промени на количество гориво и налягане на турбото се променя като цяло всичко, се бута и тази карта за дойде икономийката и високо КПД. Също така по мека работа на двигатела без излишни вибрации и ненужни детонации. Дали е така не знам.

Бях намерил PDF по темата някъде на лаптопа е, утре ще видя и ще го кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Откъде си купувате vag KKL 409.1 cable с чип ft232r, който да е съвместим със софтуера на НефМото? Купих един такъв, ама с чип ft232rq и не можах да му подкарам драйвърите.

Редактирано от sears
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този FT232R си е FTDI. Може би обаче драйвера е 32-битов, така че ще трябва да го инсталираш на 32-битов Windows.

 

Иначе тези кабели са също с FTDI чип: цък!

 

Виж и тази тема:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Прикачвам ви ремапнат файл (и оригинал) от 1.9 AVF правен от известен мапер, за който лично съм платил преди няколко години. Оставям на вас да си направите изводите. Изискването не беше "колкото може".

AVF Remap.zip

Редактирано от biskazz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно има няколко карти за начало на впръскване за различни температури. 

Както и 2 версии start IQ  различени само със (1) и (2) в  едната не е коригиран топлия старт как разбира коя версия да чете ЕКу-то 

:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно има няколко карти за начало на впръскване за различни температури. 
Както и 2 версии start IQ  различени само със (1) и (2) в  едната не е коригиран топлия старт как разбира коя версия да чете ЕКу-то 
[emoji4] 
Дан са прайш..... [emoji23]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте може ли хората който са по напред с нещатата защотото съм начинаещ да погледне един моднат файл и дали е направен добре или не използване е програма vagsuite

начинаещ съм и бих искал мнение водих се по един pdf файл който е публикуван тук във форума 
другото което искам да попитам е трябва ли N146 pump voltage да се промени че нещо не го разбирам във pdf файла бяха промеменини стойностите но за 0.216 дюзи

колата ми е Audi a4 b5 1.9 tdi avg 

 

038906012BM-SG 2706.Bin original stage 1.bin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
здравейте може ли хората който са по напред с нещатата защотото съм начинаещ да погледне един моднат файл и дали е направен добре или не използване е програма vagsuite
начинаещ съм и бих искал мнение водих се по един pdf файл който е публикуван тук във форума 
другото което искам да попитам е трябва ли N146 pump voltage да се промени че нещо не го разбирам във pdf файла бяха промеменини стойностите но за 0.216 дюзи
колата ми е Audi a4 b5 1.9 tdi avg 
 
038906012BM-SG 2706.Bin original stage 1.bin
Май няма такива хора тука или поне няма такива които ще го направят безплатно. Виж че темата е във пълен застой. Никой нищо не казва, споделя....... Който научил нещо си трае.....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 9/15/2020 at 12:02 PM, biskazz said:

Здравейте,
Прикачвам ви ремапнат файл (и оригинал) от 1.9 AVF правен от известен мапер, за който лично съм платил преди няколко години. Оставям на вас да си направите изводите. Изискването не беше "колкото може".

AVF Remap.zip 385.24 kB · 9 downloads

Файла е направен агресивен (70мг и 1,5 бара с близо +3 duration). С такава настройка си някъде около ~175к.с

Редактирано от ragi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, ragi said:

Файла е направен агресивен (70мг и 1,5 бара с близо +3 duration). С такава настройка си някъде около ~175к.с

Да, duration, SOI, тотално въображемите 70мг, скапания smoke limiter, всичко е адски аматьорско, ама се бием в гърдите как тунинговаме всичко (т.е селектираме таблицата и набиваме +20%).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, biskazz said:

Да, duration, SOI, тотално въображемите 70мг, скапания smoke limiter, всичко е адски аматьорско, ама се бием в гърдите как тунинговаме всичко (т.е селектираме таблицата и набиваме +20%).

Всеки сам си преценява къде как и защо да си настройва колата... Велик мапер няма.  Всеки ден излиза нов тип еку. Разработвамето отнема много време и тестове за безпроблемната работа на мотора, но това си е отделна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. И кажи дали имаш някакви оплаквания.
Ето го файла. Пасат 1.9TDI AFN, сток. Нямам оплаквания за сега.
Просто искам мнение




http://cloud.tapatalk.com/s/5f9f1d3d2b01b/Passat%201.9tdi%20110Cv%200281001720_356814.zip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, Pusheka said:

Ето го файла. Пасат 1.9TDI AFN, сток. Нямам оплаквания за сега.
Просто искам мнение




https://cloud.tapatalk.com/s/5f9f1d3d2b01b/Passat%201.9tdi%20110Cv%200281001720_356814.zip

И при теб доста агресия... Турбината на 1,25 сток е 0,95 торк лимитера на 55мг при положение че тази помпа пуска максимум 51мг. Файла не е направен по пътя на логиката и има пропуски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...