netizen Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Аз съм го играл филма със "сваляне на чипа и флашване на програматор" , така че бягам далеко от това Галето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Недко ,в повечето случаи има външен фактор,трябва да се гледа ,консумацията на ток в колата по време на флаша,компа,да не е забил или претоварен,батерия на лаптопа,не флашвай студена кола,отново заради токов проблем,примерно паднал или тръгнал да пада акумулатор,има куплунзи буквално разбити ,пиновете се клатят,все дребни глупости които могат да прецакат процеса,тия дни мисля да експериментирам с КВП2000,ще видим какво ще стане:rolleyes:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Проблем мисля, че има само ако колата е с табло по кан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 (Редактирано) моето табло е по кан,купил съм си второ Еку за всеки случай/>има и друго ,някои табла имат странната способност да трошат връзката,примерно закачате се с ваг периодично губите пакети ,таблото се побърква да цъка и отново и отново да пускате вага,такава кола не бих флашвал Редактирано 25 Февруари 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 моето галето първия път уби компа заради забил лаптоп, или забила програма, неразбрах точно, а втория път незнайно как файла от настолния компютър с уинолса, се беше записал само на половина на флашката, и сещате се какво стана като го налях в ЕКУ-то, едно голямо нищо. Но за сметка на това лесно се сваля чипа и му се налива пак файла. То така или иначе почти половината коли идващи за ЧИП са със старите ЕКУ-та и при тах не става през ОБД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 ... а втория път незнайно как файла от настолния компютър с уинолса, се беше записал само на половина на флашката,..С предпоследната ми офисна флашка се случваше редовно този номер. Случвало ми се е и текстов файл копиран на флашката до някъде да е с вярното съдържание, от там до края да е съдържанието на друг файл... Не знам дали го обасних разбираемо. С две думи мажеха се файловете мощно. Колега сподели че най-вероятно файловата система на флашката е повредена и се получава този ефект. Смениха ми я с друга от същата марка и модел, с която не съм имал проблем. Оказа се обаче, че не съм изолиран случай, а били сменени 3-4 такива флашки в офиса.Та с тези тунингованите файлове не знам дали има лесен начин да се проверят за консистентност преди да почне флашването. Някаква чек сума или нещо от сорта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Аз съм с MPPS и до сега съм флашвал 3 коли, като 2рата няколко пъти. Исках да ви питам, дали има някаква разлика при EDC16 (всички стари коли бяха такива), а сегашната е с EDC17 и искам и нея да я флашна. Свалих си успешно текущия файл, но не знам какво може да се прецака при евентуално писане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 Колега как го подкара тоя mpps ... толкова го мъчех не тръгва и не тръгва (дай на лично ако искаш) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 Ами никакви ядове не ми е дал. Инсталирах го, пуснах го и почнах да работя. Пиши ми на лични e-mail-а ти и ще ти пратя инсталацията, която аз имам. Тя дойде с кабела, който си купих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 колега не те съветвам да пробваш ЕДЦ17 с мппс-а ... първо защото е възможно еку-то да е протектнато и ще го заключиш, второ защото ако го прецакаш няма да можеш да го съживиш на 95% сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 3 Март 2013 Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 А с какво да флашвам EDC17? Дай повече информация за това чудо и как да го борим. Как да разбера дали е протектнато? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSextra Публикувано 3 Март 2013 Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 ами засега няма с какво да бориш едц17 на прилична цена .... китайските клонинги работят на 50% тоест пълна трагедия ... google - tricore bootloader да придобиеш представа за различните варианти ... иначе прати ми файла на dimitrov@gbg.bg и ще ти кажа дали е защитен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 3 Март 2013 Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 T.e. трябва да ходя и да ръсна пари за да ми ремапнат колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midov Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Здравейте, Незнам дали е точно по темата но искам да попитан нещо относно чипосване на е Ауди Б4 1.9 TDI 90 к.с, автомобила е произведен 1993 година и е с механичен дебитомер BOSCH, Помпата също е с механичен потенциометър, автомобила е технически изправен ако това ще ви улесни номера на рамата е WAUZZZ8CZPA235752, въпроса ми е може ди да се направи Чип туннитг на този автомобил и каква ще бъде цената за тази процедура.много моля да ми поясните какви са плюсовете и минусите точно в моя случай.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 T.e. трябва да ходя и да ръсна пари за да ми ремапнат колата? Ама в никакъв случай не те съветвам да флашваш едц17 с мппс защото може и да не е протекнато не всички са протекнати - повече след 09/2009 са T-prot 02/03/04/0... до 11 ниво . Може и да успееш да флашнеш едц17cp04//14 с мппс но - ако чек сумите не са ти верни край на 80 % забива флаша и ако нямаш beckup на еепрома , Ирома и Микро проц. трябва някой със солидни познания да ти направи beckup фаил от 2 да направи един където е разметило или заменило битовето .Аз изпозлвам KESS v2 master и нямам ама никакви дертове с едц17 мед17 дори с T-prot 08/10 даже успях да отключа и pcr2.1 na VAG1.6 TDI 75 к.с и си ги пердаша .А иначе що се отнася до китайчетата мога само да кажа че имам няколко и имам и оригиналните и с нищо не им остъпват само се налага при получаването им и преди работата с тях да се по-променят някой неща по хардуера .А иначе за едц17 и мед17 най безопасния начин да се прочете е в боот (като задължително се прави пълен beckup при евентуални грешки.).А що се отнася до едц17 и мед 17 и pcr2.1 даже може да им се премахне Tuning protection - а и да се си се флашват през обд колко си искаш има няколко варианта .юПоздраи дано съм бил изчепателен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajetoo Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 (Редактирано) Привет на всички!Ето един много добър заместител на WinOls-VAG EDC15P Suite и то напълно безплатен,но само за VW/Audi/Skoda/Seat EDC15P ECU(PD-МОТОРИТЕ).Ето link за програмата и manual-trionic.mobixs.eu. А тук и малко инфо пак за работа с програмката:http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=375099. Програмата автоматично си открива картите които трябва да се пипат. Поздрави!!! Редактирано 8 Юли 2013 от blajetoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Доколкото виждам, пише че проекта е прекратен и никъде не намирам възможност за сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Тази програма беше супер. ползвах я но като преинсталирах компа я изгубих и сега не мога да я намеря никаде. Ако някой я има моля да я сподели с нас.в нея само си зареждаш файла и тя сама ти намира картите свързани с турбото и с нафтата и лимитерите също. Така не се налага да ги търсиш сам измежду всички карти.просто беше направена идеално за начинаещи тунери. директно ти отваря 7 или 8 карти който ти трябват за промяна и ти казва коя карта за какво е ето как изглежда. горе в ляво са картите. http://i.imgur.com/vlBsMKS.jpg хайда да я изровим от някаде. аз я използвах предимно за сравнение на файловете. много лесно се вижда с нея какво е правено, кагота имаш оригинален и чипнат файл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajetoo Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Колеги аз я имам но как да я кача тук ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 ами незнам как точно като прикачен файл дали става. ако нещо може на майла да я пратиш. gtmail@abv.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajetoo Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Пуснах я на лично на един колега и сега трябва да я постне.Поздрави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 (Редактирано) Колегата ми прати програмата и ръководство към нея. Би трябвало от тази връзка да тръгне да сваля автоматично. Ако има някакви ядове, казвайте за да коригирам при нужда. ЦЪК P.S.И нещо на което попаднах наскоро случайно, не знам дали ще представлява интерес - https://sites.google.com/site/vagecumap/home Редактирано 9 Юли 2013 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajetoo Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Това също е доста полезно за WinOls-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Качи я в дата.бг или на милион места из нета,само да вметна,един от първите пишещи тук е постигнал страхотни резултати ,получени от страшно мн четене и опити . Момче което скоро питаше за елементарни неща,сега спрямо мен е професор срещу студент 2 курс 2 семестър. :respekt: :respekt: :respekt: . В момента правим експерименти с моята кола и това което прави ,малко мапери могат :zustimm: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Предният линк ми се е счупил.Дано този изкара повече: ЦЪК Ако и той се скапе - файлът се намира тукhttp://nicoldy.data.bg/p/files/new_folderИмето му е - VAGEDC15SUIT.rar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване