Jump to content

Новите "S" вече на пазара!


Komandira

Recommended Posts

май зарязват двойния съединител

Двоен съединител имат май само в R8, ако не се лъжа. Нищо не зарязват.

А8 е лифтинг . А6 е изцяло нова кола , най-много личи по интериора

А8 няма face lift. Просто S екстериор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря , че актуалото поколение А8 е нещо като мащабен фейс на предходното .

Двоен съединител имат май само в R8, ако не се лъжа. Нищо не зарязват.

А "S троник" какво е ?

За тези, които искаха S-моторът на Audi в детайли smile.gif

Последно с каква кутия ще са тези коли - 7 степенна с двоен съединител и 8степенната с хидротрансформатор ?

Ако водачът не натиска много педала на газта и ъгловата скорост на коляновия вал е в диапазона от 960 до 3 500 об/мин, а седемстепенната роботизирана трансмисия S tronic се държи на предавки не по-ниски от трета, активните цилиндри са първи, четвърти, шести и седми, а останалите си "почиват"

Или С6 и С7 С троник , С8 - типтроник ?

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако водачът не натиска много педала на газта и ъгловата скорост на коляновия вал е в диапазона от 960 до 3 500 об/мин, а седемстепенната роботизирана трансмисия S tronic се държи на предавки не по-ниски от трета, активните цилиндри са първи, четвърти, шести и седми, а останалите си "почиват"

Е*ах му ма*ката :unsure::hilezh: :hilezh:

Ти ме закопа в земята :hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря , че актуалото поколение А8 е нещо като мащабен фейс на предходното .

Актуалното А8 е изцяло нов модел и няма почти нищо общо с предходното. Абсолютно идентична е ситуацията и с А6. Въобще не става и дума за фейс лифт.

А "S троник" какво е ?

Вариант на DSG, сиреч с два съединителя. Има технически разлики между S-Tronic и DSG, но принципът е един и същ.

Последно с каква кутия ще са тези коли - 7 степенна с двоен съединител и 8степенната с хидротрансформатор ?

S6 и S7 -> S-tronic

S8 -> Tiptronic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с двата съединителя .. май не е много хубаво ..

имам приятел , който кара такава "бръкма" с два съединителя ..

скоростите се сменят уникално бързо ..

но в задръстване .. трябва да изключваш от скорост ..

в противен случай .. колата седи на нещо като полусъединител ..

и петнадесет минути задръстване са достатъчни за да светнат всички лампи на таблото .. :unsure:

и да трябва да си ходи човек с репатрак , което му е най малката грижа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант на DSG, сиреч с два съединителя. Има технически разлики между S-Tronic и DSG, но принципът е един и същ.

Знам , но по-горе каза , че си мислиш , че двоен съединител го има само в Р8(и-троник) :unsure: Строник може да се поръча в почти всички модели . Ясно е че са оставили хидротрансформатора за по-луксозните версии на Ауди изобщо . Като линейност на ускорение , тази кутия май се доближава до вариатот ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно малко уточнение! До сега не е имало R8ца с два съединителя, R-троника при R8 е нещо като роботизирана обикновена кутия с един съединител...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам корекцията за R8! :gruebel:

Ачо, имах предвид за това, че спортните им модели като S6 и S8 до сега са разчитали само на Типтроник и от тази гледна точка преминавайки на S-tronic нищо не зарязват. Но си прав, че принципно до сега използват S-tronic, че дори и Multitronic в A6. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и малко видео!!! :gruebel:

AUDI S6

AUDI S6 Avant

AUDI S7 Sportsback

AUDI S8

Edit:"За съжаление сте публикували повече от разрешения брой медийни файлове"

Редактирано от Komandira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

На S 7 - тая кройка, някой има ли представа колко е коефициента Сх - за аеродинамично съпротивление?

Преди 20-тина годин това беше един от основните показатели за качествата на един автомобил.

Много ми е интересно какъв ли е този показател при седмата серия!

Спомням си, че на тази TATARA й даваха 0,29 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те Ауди на това викат нов модел - фарове, стопове, лампички....нов модел.Поне аз така си мисля.Някои колега казват, че не е така.Някой ден ще разберем.

Редактирано от Беселин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те Ауди на това викат нов модел - фарове, стопове, лампички....нов модел.Поне аз така си мисля.Някои колега казват, че не е така.Някой ден ще разберем.

Викаш фарове стопове, а тва че платформата е съвсем друга нема значение :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно -> http://www.kilometermagazine.com/artman2/publish/first-drive/First_Drive_2012_BMW_M5.html

Значи BMW M5 V8 4.4 biturbo 560 bhp @6000-7000 rpm, 4.2 s до 100

Audi S8 V8 4.0 biturbo 520 bhp, 4.2 s до 100

Къв е смисъла човек да си вземе най-спортната 5-ца като може да си вземе най-луксозната А8-ца със същия пърформънс :rolleyes:

И ако е така RS6 трябва да е към 620 bhp и май бимъра беше до тука а.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До там е докато не дойдат завоите.Е поне на писта на нормален път никой не кара така и това му предимство на БМВ-то отпада, но все пак.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме S8-цата, макар че М5 трябва да се сравнява с РС6 ама и така да е, 8-цата едва ли ше има лошо пътно поведение, предполагам че ще е със спортния дицеренциал + новото quattro а и е доста по-лека като цяло 8-цата така че нищо не се знае :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Точно там е магията-не пускат нови модели,дето да се чудиш каква е тази кола.....Харесвам и BMW,но си убиха линията и стила.Защо да сменят коренно визията и стила,като всеки модел на Ауди е еталон в класа си?!?!

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален дизайн имат :flehan: Имах честта да карам зад едно Мюнхенско S6, очите ми не се отлепиха от задницата му :hilezh: А какъв звук вади... :wub:

Само S8цата да беше V10T друго щеше да е, но те са си го измислили Инголщадци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли винаги ще си останат само един блян за повечето хора, някои като мен, които са се качвали поне на такъв спортен модел, знаят за какво става въпрос. Като си купувах моята кола, очите ми останаха във една RS6-ца С6 след фейс-лифта. Сигурно половин час съм гледал задницата, която според мен е най-добре изглеждащата задна част при автомобилите.

Новата S8-ца на живо кърти мивки! :respekt:

Редактирано от Warn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...