Wizi Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 май зарязват двойния съединител Двоен съединител имат май само в R8, ако не се лъжа. Нищо не зарязват.А8 е лифтинг . А6 е изцяло нова кола , най-много личи по интериораА8 няма face lift. Просто S екстериор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 (Редактирано) Говоря , че актуалото поколение А8 е нещо като мащабен фейс на предходното .Двоен съединител имат май само в R8, ако не се лъжа. Нищо не зарязват. А "S троник" какво е ?За тези, които искаха S-моторът на Audi в детайли Последно с каква кутия ще са тези коли - 7 степенна с двоен съединител и 8степенната с хидротрансформатор ?Ако водачът не натиска много педала на газта и ъгловата скорост на коляновия вал е в диапазона от 960 до 3 500 об/мин, а седемстепенната роботизирана трансмисия S tronic се държи на предавки не по-ниски от трета, активните цилиндри са първи, четвърти, шести и седми, а останалите си "почиват"Или С6 и С7 С троник , С8 - типтроник ? Редактирано 12 Септември 2011 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Ако водачът не натиска много педала на газта и ъгловата скорост на коляновия вал е в диапазона от 960 до 3 500 об/мин, а седемстепенната роботизирана трансмисия S tronic се държи на предавки не по-ниски от трета, активните цилиндри са първи, четвърти, шести и седми, а останалите си "почиват"Е*ах му ма*ката :hilezh: Ти ме закопа в земята 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Тва отдавна се прилага , ако не се лъжа при АМГтата и Бентли . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Говоря , че актуалото поколение А8 е нещо като мащабен фейс на предходното .Актуалното А8 е изцяло нов модел и няма почти нищо общо с предходното. Абсолютно идентична е ситуацията и с А6. Въобще не става и дума за фейс лифт. А "S троник" какво е ?Вариант на DSG, сиреч с два съединителя. Има технически разлики между S-Tronic и DSG, но принципът е един и същ.Последно с каква кутия ще са тези коли - 7 степенна с двоен съединител и 8степенната с хидротрансформатор ?S6 и S7 -> S-tronic S8 -> Tiptronic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 това с двата съединителя .. май не е много хубаво ..имам приятел , който кара такава "бръкма" с два съединителя .. скоростите се сменят уникално бързо .. но в задръстване .. трябва да изключваш от скорост .. в противен случай .. колата седи на нещо като полусъединител .. и петнадесет минути задръстване са достатъчни за да светнат всички лампи на таблото .. и да трябва да си ходи човек с репатрак , което му е най малката грижа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Вариант на DSG, сиреч с два съединителя. Има технически разлики между S-Tronic и DSG, но принципът е един и същ.Знам , но по-горе каза , че си мислиш , че двоен съединител го има само в Р8(и-троник) Строник може да се поръча в почти всички модели . Ясно е че са оставили хидротрансформатора за по-луксозните версии на Ауди изобщо . Като линейност на ускорение , тази кутия май се доближава до вариатот ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Едно малко уточнение! До сега не е имало R8ца с два съединителя, R-троника при R8 е нещо като роботизирана обикновена кутия с един съединител... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Наистина май се водеше секвенционална ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Приемам корекцията за R8! Ачо, имах предвид за това, че спортните им модели като S6 и S8 до сега са разчитали само на Типтроник и от тази гледна точка преминавайки на S-tronic нищо не зарязват. Но си прав, че принципно до сега използват S-tronic, че дори и Multitronic в A6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) Айде и малко видео!!! AUDI S6 AUDI S6 Avant AUDI S7 Sportsback AUDI S8 Edit:"За съжаление сте публикували повече от разрешения брой медийни файлове" Редактирано 13 Септември 2011 от Komandira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lego Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 На S 7 - тая кройка, някой има ли представа колко е коефициента Сх - за аеродинамично съпротивление?Преди 20-тина годин това беше един от основните показатели за качествата на един автомобил.Много ми е интересно какъв ли е този показател при седмата серия! Спомням си, че на тази TATARA й даваха 0,29 ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беселин Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 (Редактирано) Ми те Ауди на това викат нов модел - фарове, стопове, лампички....нов модел.Поне аз така си мисля.Някои колега казват, че не е така.Някой ден ще разберем. Редактирано 6 Октомври 2011 от Беселин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2011 Ми те Ауди на това викат нов модел - фарове, стопове, лампички....нов модел.Поне аз така си мисля.Някои колега казват, че не е така.Някой ден ще разберем.Викаш фарове стопове, а тва че платформата е съвсем друга нема значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Интересно -> http://www.kilometermagazine.com/artman2/publish/first-drive/First_Drive_2012_BMW_M5.html Значи BMW M5 V8 4.4 biturbo 560 bhp @6000-7000 rpm, 4.2 s до 100Audi S8 V8 4.0 biturbo 520 bhp, 4.2 s до 100Къв е смисъла човек да си вземе най-спортната 5-ца като може да си вземе най-луксозната А8-ца със същия пърформънс И ако е така RS6 трябва да е към 620 bhp и май бимъра беше до тука а..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беселин Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 До там е докато не дойдат завоите.Е поне на писта на нормален път никой не кара така и това му предимство на БМВ-то отпада, но все пак..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2011 Съмнява ме S8-цата, макар че М5 трябва да се сравнява с РС6 ама и така да е, 8-цата едва ли ше има лошо пътно поведение, предполагам че ще е със спортния дицеренциал + новото quattro а и е доста по-лека като цяло 8-цата така че нищо не се знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 http://www.vbox7.com/play:541fb04ca2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 (Редактирано) Точно там е магията-не пускат нови модели,дето да се чудиш каква е тази кола.....Харесвам и BMW,но си убиха линията и стила.Защо да сменят коренно визията и стила,като всеки модел на Ауди е еталон в класа си?!?! Редактирано 2 Април 2012 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Уникален дизайн имат Имах честта да карам зад едно Мюнхенско S6, очите ми не се отлепиха от задницата му А какъв звук вади... Само S8цата да беше V10T друго щеше да е, но те са си го измислили Инголщадци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Този клип няма общо със "S" но е уникален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Warn Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Тези коли винаги ще си останат само един блян за повечето хора, някои като мен, които са се качвали поне на такъв спортен модел, знаят за какво става въпрос. Като си купувах моята кола, очите ми останаха във една RS6-ца С6 след фейс-лифта. Сигурно половин час съм гледал задницата, която според мен е най-добре изглеждащата задна част при автомобилите. Новата S8-ца на живо кърти мивки! Редактирано 9 Април 2012 от Warn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Нещо звука не са го докарали Иначе си е ракета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Най-накрая правилния двигател в S6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts