Jump to content

A4 B7 2.0 TDI


a.peychev

Recommended Posts

Привет колеги.

Нов съм в този форум и с мнгоо голямо удоволствие пиша,защото видях колко подробно се обяснява всичко и как всеки помага с каквото може.Причината да се включа в този форум е че отдавна съм хвърлил око на Audi A4 B7 и най-накрая намерих едно много читаво,за което твърдят че е купено от България(което е предимство според мен).Audi-то е 2006 година,s-line ,седан,супер запазено,като ново и го дават че е на 90000 километра.Цената му не е ниска 23 000 лв.Въпросите ми са:Ако са връщани километрите,има ли някакъв възможен начин да разбера(знам че единствения начин е диагностиката,но сигурно ли е че ако са връщани ще изкочи грешка на километража,по време на диагностиката)?Кой са слабите места на тази генерация на които трябва да обърна повечко внимание преди да я купя?Най-важният въпрос е какво ще ми кажете за този двигател,сполучлив ли е?Защото дочух че WV-ените с този двигател имали доста проблеми,като основния бил свързан с дюзата и ремонта струвал около 2000 лв?Също бих искал да попитам дали някои знае,има ли някакъв начин да проверя колата дали наистина е купена от Български автосалон,както твърди собственика.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са връщани и човека който го е правил е знаел какво върши, км. можеш само да ги гадаеш. Друг вариант е да отидеш до ФВ и да питаш въпросната кола дали има история при тях.

Колкото до 2.0 ТДИ дали е сполучлив...заповядай http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120 :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

Нов съм в този форум и с мнгоо голямо удоволствие пиша,защото видях колко подробно се обяснява всичко и как всеки помага с каквото може.Причината да се включа в този форум е че отдавна съм хвърлил око на Audi A4 B7 и най-накрая намерих едно много читаво,за което твърдят че е купено от България(което е предимство според мен).Audi-то е 2006 година,s-line ,седан,супер запазено,като ново и го дават че е на 90000 километра.Цената му не е ниска 23 000 лв.Въпросите ми са:Ако са връщани километрите,има ли някакъв възможен начин да разбера(знам че единствения начин е диагностиката,но сигурно ли е че ако са връщани ще изкочи грешка на километража,по време на диагностиката)?Кой са слабите места на тази генерация на които трябва да обърна повечко внимание преди да я купя?Най-важният въпрос е какво ще ми кажете за този двигател,сполучлив ли е?Защото дочух че WV-ените с този двигател имали доста проблеми,като основния бил свързан с дюзата и ремонта струвал около 2000 лв?Също бих искал да попитам дали някои знае,има ли някакъв начин да проверя колата дали наистина е купена от Български автосалон,както твърди собственика.

Благодаря предварително.

В Порше БГ с VIN-a на колата може да ти кажат сервизната история и да си направиш изводите.... също така на този модел може да се видят километрите и на още едно място, освен на таблото - става с VAGCOM за 2 минути

Щом колата е с регистрация я закарай в сервиз за общ оглед, не пести пари точно от това

2.0 TDI има много варианти - един 8 клапанов и два 16 клапанови мисля че се срещат около 2006 ..... всички имат различни болежки, освен описаните от теб по горивната система

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш с горивната система имат грижи особено с дюзите. Нови са дебели в БГ не се ремонтират а втора ръка си имаш готино :zustimm:

Инъче освен тракащия звук можеш да се надяваш на нисък разход btw сериозно ли сте навити за тва нещо да дадете 23 К :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш с горивната система имат грижи особено с дюзите. Нови са дебели в БГ не се ремонтират а втора ръка си имаш готино :zustimm:

Инъче освен тракащия звук можеш да се надяваш на нисък разход btw сериозно ли сте навити за тва нещо да дадете 23 К :arrow:

Като му се скапе balance shaft модула (ако е 16v мотора) и му спре маслената помпа докато върти мотора с 3000 об/мин проблема с някоя дюза ще му изглежда като изгоряла крушка на фара....

Или ако цепне глава .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези парички не се ли взима като твоята А6 или А4 с тройка дизел?

В пъти по-добро решение.

Има някакъв 2.0 дизел 170 коня,един колега от форума си беше взел такъв.Той как е технически?

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4- да, А6 имаше една някъде гледах за 29хил, но не знам дали няма след това да се вкарат едни 10хил в нея във вид на ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да ми кажете по конкретно освен дюзите,какво друго може да се развали по този двигател и ако знаете колко долу горе струва ремнта му,защото не разбирам много от двигатели.А до колкото з апарите,знам че са много но колата е с много висок клас оборудване и е много запазена.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да ми кажете по конкретно освен дюзите,какво друго може да се развали по този двигател и ако знаете колко долу горе струва ремнта му,защото не разбирам много от двигатели.А до колкото з апарите,знам че са много но колата е с много висок клас оборудване и е много запазена.

Благодаря!

Страшен въпрос зададе, цените са напълно ориентировъчни и не гарантирам за тяхната достоверност :arrow: Ето ти листа на ужаса, но едва ли може абсолютно всичко да се строши едновременно по една и съща кола:

- демпферен маховик - 1300 +

- balance shaft модул (при 16v моторите) - първоначалната версия не се продава вече(т.е не може само обтегач с верига), смяна на целия с новия тип със зъбните колела - 3 000 + ( има и по-евтин вариант, но се налагат "доработки")

- DPF-a на 4 цилиндровите PD-та се цапа адски бързо, няма опция принудителна регенерация на място и се возиш напред-назад като идиот само за да чистиш филтър - нов е много пари, няма смисъл. Решение - махане на DPF-a 700 + (малко димиш, ма здраве да е)

- ако е мултитроник (автомат на предно предаване) - един добър ремонт на кутията е 2 000 +, стига да не е тотален леш... тогава трябват и пари и за кутия втора ръка и след това пак 2 к

- пукната глава - поне 800 + с глава втора ръка, нова не знам колко е

Това са само идеи, до сега не съм виждал 2.0 ТДИ с всички тия проблеми на куп....

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От лични впечатления, мога да ти кажа че не е лоша моторетка. Но подръжката й е скъпа.

Гледай да не е с ДПФ и да не е Мултитроник :arrow:

Километрите, могат да се видят с компютър, на "едно място", ама до колкото знам и там може да се пипа, така че не разчитай само на километри, гледай поддържана ли е...не е ли

Само да ти кажа за цената - евтиното, винаги излиза скъпо

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги,за изчерпателните отговори.Някои знае ли дали 2.0 TDI 140 коня 2006 година има DPF филтър и ако има,проблемен ли е този DPF филтър както при новите дизелови двигатели на Mazda ?И може ли да ми дадете съвет,на какво да обърна повече внимание при закупуването на колата,примерно кое най-лесно се захабява в тази кола,по което може да се съди дали е на реални километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От лични впечатления, мога да ти кажа че не е лоша моторетка. Но подръжката й е скъпа.

Гледай да не е с ДПФ и да не е Мултитроник :unsure:

Километрите, могат да се видят с компютър, на "едно място", ама до колкото знам и там може да се пипа, така че не разчитай само на километри, гледай поддържана ли е...не е ли

Само да ти кажа за цената - евтиното, винаги излиза скъпо

Компа в това А4 май е EDC16 и точно той не може да се манипулира, т.е. "едното място" брои оборотите на колелетата през ABS датчика и тоя брояч не се връща назад.... само смяна на самия борд компютър с кола на по-малко километри

@a.peychev - повечето коли в 2006 са оборудвани с DPF, но той може да се маха (и софтуерно) както писах по-горе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение е, че седана на А4 B7 е много грозен отзад с тези стопове, виж Аванта е съвсем друго най-красивото комби и между другото ето ти една обява колата е от няколко дни в мобилето прясна е комби с почти всички екстри Цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не разбрах този мотор 2.0 ТДИ 170 коня има ли нещо общо с проблемите на другия или не?

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компа в това А4 май е EDC16 и точно той не може да се манипулира, т.е. "едното място" брои оборотите на колелетата през ABS датчика и тоя брояч не се връща назад.... само смяна на самия борд компютър с кола на по-малко километри

Убеден ли си щот определено твърдя противното няма такова нещо като EDC16 да не може да се манипулира само не можеш да го накараш да пее :unsure: но не бих се учудил ако някой успее в тази посока :hilezh:

Коли на истински 100 х км са по 2 като пари и се купуват от оторизиран дилър другото е чисто извозване отделно че коли с високо оборудване обикновенно започват от 30-40 х км на годишна база и т.н....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази година се качих от А4 96г бензинка с ГИ на А4 Б7 2007г. авант (комбито била велика кола а и е многоооо по красиво от седана на този модел) ръчка С-лЯйн 170к.с. от Германия за близо 14евра обслужена там на 190К км с двд рнс2 ,цветен фис, седалки тип "зъболекарски стол" :unsure: адаптивни фарове дъра бъра без кожа и кЮатро. Та излезе ми близо 28500лв за което не съжалявам. Колицата е невероятна

Да споделя:

За 20К километри каране от които 10К са до Испания в нея и обратно за по-малко от 20дена никакви проблеми само нафта с разход 6,5 на връщане от Сърбия към БГ стана 6.8 нямам обяснение

другите км са на късо из БГ пак никакви проблеми (да чукна на дърво) и нафта различно от 6,5 до 9,0 това.

Не ми е светвала лампата за ДПФ-а по принцип е самопочистващ, маслото от мах е паднало на малко под средтата но бая над мин. антифриза не мърда и е с розов цвят главата на двигателя е V210 за моя утеха :hilezh:

АКО СИ РЕШИЛ ВЗЕМАЙ НЯМА ДА СЪЖАЛШЖАШ

Трактора върви идеално самомоторчето го намирам малко шумно не е като 2.5 и 3 да мърка, а като шкодичка или голф има си тракането на дизел това е.

Дано да нямам проблеми ,а и при теб да е така!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компа в това А4 май е EDC16 и точно той не може да се манипулира, т.е. "едното място" брои оборотите на колелетата през ABS датчика и тоя брояч не се връща назад.... само смяна на самия борд компютър с кола на по-малко километри

Бате, не съм сигурен напълно, но знам че все което е някъв вид електронно изчислителна машина, може да се мами. Иначе прав си, че е с EDC 16.

Но и какво от това, да погледне километража да види 150, да погледне ЕДЦ и да види 300 и да си каже, супер начи всичко е нормално, има си потенциaл мотора.... а тя колата да не е подържана като хората и да е тотален гроб...

Мисълта ми към колегата беше друга, да не се вглежда особено в километрите, да гледа другите неща по колата и цялостното й състояние, километри да гледа накрая :gruebel:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, не съм сигурен напълно, но знам че все което е някъв вид електронно изчислителна машина, може да се мами. Иначе прав си, че е с EDC 16.

Но и какво от това, да погледне километража да види 150, да погледне ЕДЦ и да види 300 и да си каже, супер начи всичко е нормално, има си потенциaл мотора.... а тя колата да не е подържана като хората и да е тотален гроб...

Мисълта ми към колегата беше друга, да не се вглежда особено в километрите, да гледа другите неща по колата и цялостното й състояние, километри да гледа накрая :gruebel:

Колега,съгласен съм че километрите трябва да се гледат накрая,но в моя случай собственика ми твърди че колата е на 97к километра и съдейки по салона(който е супер запазен),наистина си изглежда на толкова,но незнам дали трябва да сменям ангренажния ремък,който по принцип се сменя на 150к.А ако го сменя колата вече няма да ми струва 23к а ще стане близо 25к.И отделно слушайки за всичките тези проблеми с този двигател,много се замислям дали да дам 25к лв,за кола коята може да ми създаде сериозни проблеми с двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си вземеш една малко употребявана и по нова Шкода Октавия? Ето ти 2009 фейслифт няма проблем с глави и други болежки ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и на 200к, колата ще изглежда по същият начин вътре. Най-вероятно е на толкова, 4годишна кола с дизелов мотор под 200000км е рядкост на запад. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Максимоф хареса ли ти предложението, което дадох на колегата Жмъц и Цък

супер е ама е с-лЯин :) само аутсайд вътре не ее многоо еслайн - волана, таблото, фиса не е цветен, седалките, няма нави и е много скъпа само за брони а и не се знае дали не са слагани после тая кола в мобиле.де е не повече от 10 до 11к евра.

Колега и на 200к, колата ще изглежда по същият начин вътре. Най-вероятно е на толкова, 4годишна кола с дизелов мотор под 200000км е рядкост на запад. :gruebel:

абсолютно :)

даже колегата ми потвърди моите километри когато я купих моята с-Ка за което мерси :bia:

според мен търси максимално нужната кола с нужните глупости по нея после я докарай на цена и не на последно място КМ но мисля че 200к не са проблем за тия мотори

Що не си вземеш една малко употребявана и по нова Шкода Октавия? Ето ти 2009 фейслифт няма проблем с глави и други болежки ЦЪК

А за шкода заеби да даваш тез пари много евтин екстериора и материалите и като се качиш вътре се вижда цвета на купето покрай вратите, уплатненията абе Ауди си е класа нека да е 1 или 2,3 години по старо ама да си е АУди :bia:

паркирахме един пасат 2008 и моята 2007 разликите се виждат още като се отворят вратите иииии... няма смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Общо взето всичко постнато от a.peychev е истина! Аз каракм A4-B7 Avant S-Line края на 2005та. В момента (въпреки че прочетох темата за сервиза Жоро), колата е там, защото само досега няколко от обвиненията с/у сервиза в мойте очи се упровергаха. Както и де е, реших да я дам за проблем с chain-driven oil pump и balnce shafts. Това е веригата, която върти балансиращите валове и маслената помпа. Сега ще я правая на gear-driven, че нямам избор. Въпреки, че уж неможело да се намери веригата с обтегача нова, Жоро намери 2 коли със здрави вериги, понеже каза че нова няма(мои познат работи с авточасти и каза, че ще ми намери и нови) Проблема обаче е, че освен ролката на балансиращият вал и самата верига, е много зле износена(самите зубци са свалени значително) и ролката на коляновия вал, а тя не може да се сменя и не се и предлага съответно като резервна част. Сега ме чакат 2500+лв, предимно за части, защото нямам варянт да мина без целият кит, които от ауди продават, за да им оправяме грешките. ККолата както пише не на 1но място се преработва на задвижване със зъбни колела. За целта и маслената помпяа е с различно задвижване и балнсиращите валове също и от там идва нуждата за новичт кит. Също и маховик(flywheel) ми трсе по един специфичен начин, точно както е описано в UK-ския форум. За две години и 40000км ми светна со веднъж сигнал за ниско ниво на антифриза и долях. Нз защ беше намаляло и възможно л ие да се е изпарявало по магистралата в жефгата на макс скорост като я зоря, но може би мн. бавно губи(не е осезаемо и не пуши) Нз. дано не е глава, че ще си пръсна мойта накрая.Преработения кит(или по-новите с BRE агрегат) бил по-надежден, но и пак се чупила някаква пръчица, която влизала да върти маслената помяпа и последствията пак фаталити(не съм напълно запознат) Но не взимайте 2.0TDI особено BLB. Аз така понеже намерх хубава крола, s-line, запазена с нави и т,н, си казах абе 3.0тди мн на дебело стъпвам, там нещо да не ми се преебА, затова 2.0тди. Жалко, 3.0 върви много добре и няма такива проблеми.

Редактирано от Smita
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и не разбрах този мотор 2.0 ТДИ 170 коня има ли нещо общо с проблемите на другия или не?

Има проблеми и то доста , компа е сименс както и дюзите .Дюзите горят една след друга ако ти изгори едната и другите почват през 3 4 хил.км и не подлежат на рециклиране и са доста по скъпи от BOSCH (2000тди 140кс), нова беше 1250 лв едната ,рециклирана колкото я намериш около 600лв .Турбото се прецаква от маслената помпа заради една пръчица (нещо като шестограм но незнам как се казва). DPF филтъра се запушва и премахването му е задължително 400лв, колата почва да пуши малко повете, но почва да върви доста ... до тук съм направил всичко и я карам около 10000км и нямам проблеми вече (да се надявам)

Знам че 2000тди 140кс 2005г пукат глави ,но след нея година е оправен дефекта

Редактирано от balkanski_171
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...