Jump to content

A4 B7 2.0 TDI


a.peychev

Recommended Posts

"Турбото се прецаква от маслената помпа заради една пръчица (нещо като шестограм но незнам как се казва)" Точно за тази пръчица съм обчсни по-горе, че уж по- новия мотор BRE, не е с верижен модул за масл помпа и баланциращите валове, а с зъбни колела и тая пръчица влиза да върти маслената помпа и може да се счупи. Става явно изведнъж и айдее. С веригата поне месеци наред ми се усилваше шума, докато не я оставих и беше близо до късане, но така ине се беше скъсала и няма други последствия. Все пак за новия кит с пръчицата доколото подразбрах пак има случай на(колкото верижната система ми отиде) 180-200000 да се прецака, но е доста по рядкко срещано, не е задъжително май да се счупи, а веригата почти сигура износва оптегача и оттам чсно е какво се случва в зъбчатия механизъм.

Относно дюзите, азсъм с 2ТДИ- BLB и понякога на нулева ми пдат оборотите с м/у 100/150 оборота някаде и разтриса колата за кратък момент само и като че ли комппа поддава леко газ и отива до към 1000 оборота и си затава пак мирно и някои ми казаха, че било дюза само като им го обюсних, друг каза, че можело и да зацапва отвреме на време, то рядко става. Когато преглездах веднъж колата в Порше и единин майстор ми обясни, че мойте 140hp i тези на Пасат 6цата са различни мотори, акто пасата е 8 клапанов, а мойта е DOHC 16 и той каза, че е добре мойта с дюзите, за разлика от Пасата хвърля дюзи м/у 80К+ до 100+ , защото били цинкови и на един приятел там някаде найстина му почнаха една по една. Мойта е на 180К и още не съм ги пипал.

Редактирано от Smita
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Турбото се прецаква от маслената помпа заради една пръчица (нещо като шестограм но незнам как се казва)" Точно за тази пръчица съм обчсни по-горе, че уж по- новия мотор BRE, не е с верижен модул за масл помпа и баланциращите валове, а с зъбни колела и тая пръчица влиза да върти маслената помпа и може да се счупи. Става явно изведнъж и айдее. С веригата поне месеци наред ми се усилваше шума, докато не я оставих и беше близо до късане, но така ине се беше скъсала и няма други последствия. Все пак за новия кит с пръчицата доколото подразбрах пак има случай на(колкото верижната система ми отиде) 180-200000 да се прецака, но е доста по рядкко срещано, не е задъжително май да се счупи, а веригата почти сигура износва оптегача и оттам чсно е какво се случва в зъбчатия механизъм.

Относно дюзите, азсъм с 2ТДИ- BLB и понякога на нулева ми пдат оборотите с м/у 100/150 оборота някаде и разтриса колата за кратък момент само и като че ли комппа поддава леко газ и отива до към 1000 оборота и си затава пак мирно и някои ми казаха, че било дюза само като им го обюсних, друг каза, че можело и да зацапва отвреме на време, то рядко става. Когато преглездах веднъж колата в Порше и единин майстор ми обясни, че мойте 140hp i тези на Пасат 6цата са различни мотори, акто пасата е 8 клапанов, а мойта е DOHC 16 и той каза, че е добре мойта с дюзите, за разлика от Пасата хвърля дюзи м/у 80К+ до 100+ , защото били цинкови и на един приятел там някаде найстина му почнаха една по една. Мойта е на 180К и още не съм ги пипал.

Моят мотор е BRE и въпросната (шестограмна пръчица ) не се счупи ами се заобля и спира ,както казваш маслената помпа, чу се едно БАААМ и колата ми олекна ,както и аз .... турбото ми замина ...

Редактирано от balkanski_171
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Максимоф хареса ли ти предложението, което дадох на колегата Жмъц и Цък

Вчера ходих да е видя,изглежда добре,не си личи да е имала удари!Мой познат иска да е купува,някой гледал ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих да е видя,изглежда добре,не си личи да е имала удари!Мой познат иска да е купува,някой гледал ли е?

Абе с-лине без мулти... волан нещо ме бъгва. Все си мисля, че е правена или само на брони или е само с-лине АУТСАЙД и не се вижда надписа КУАТРО над жабката разгледайте я добре. Вижте номера на главата да не е от онези дето се пукат. Километрите със сигурност са 295000 км, а не 95000 км :gruebel: за 10к евро КУАТРО 2007 в БГ няма просто от къде да се докара B) или е правена или е.... търсете B) Аз 8месеца търсих с-лине 170к.с. (с и без куатро) основно в Германия и Италия и за цени съм 100% сигура,че 10к евро тази кола или е била ударена или е над 200к км. Влез в мобиле.де и се обеди сам. Иначе колата на снимките изглежда лачена няма нави, но има антена :bia: и мулти волан, салона е обикновен не е с'ка. ДЕРЗАЙЙТЕ B) пичове. Бих казал, че е скъпа Б6 :D , а може и да бъркам не ме слушайте много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

днес капарирах аудито, което AUDICECO е предложил. 2007 година е по стъкла, сервизна книжка и други детайли. Вътре е като В5-ца, ама изглежда като чисто ново. Няма драснато или изтрито... да не е 96к, ама не е и на над 140-150к... седалки, волан, лост на скоростите, педали, лостчета... Като Тойотата ми е, а съм я купил от магазина и е на едва 25к. :gruebel:Стартера и върти малко трудно, най-вероятно е от акумулатор, но пали лесно и работи тихо и равномерно при 11 С, студен двигател (имах Авенсис 2.0 - 126 кс комон-реъл). Много плашеща инфо изчетох в темата за този двигател, ама върви добре!Има надпис Quattro на жабката!B) Човек един живот живее... Утре ще го водя в Порше БГ и ако кажат го доплащам! Ако стои за продан после, значи са ме отказали и съм изгоял с някой лев!B)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-добре първо да я провериш, после да я капарираш ?

Ако я вземеш пиши впечатления от колата, на мен ми изглежда много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, капарото не е 1/2 от общата цена!:gruebel: Много ми хареса! Гледах детайлно преден капак и броня (пък и цялото купе)- изглеждат на оригинална боя! Няма следи от кмъчета. Много свежа кола! Карахме я - няма хлоп, няма трак. Гумите са с DOT средата на 2010, ако се съди и по тях, значи не е минала много километри от слагането им. Както се вижда от снимките са Mischelin Primacy HP - жабаринът не е пестил пари! Бях готов да я плащам и без преглед, но имам приател в сервиза, че той ме накара да я видим! Днес до обяд всичко ще е ясно... дано е както изглежда, че много съм се навил... сън не съм спал, както се казва!B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши ми крайния резултат и ако е всичко е тип топ чакам да почерпиш по една :gruebel:B)

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

утре го плащам и ще видим!:hilezh: Пипали са километража, но има пълна сервизна история в Ауди и всички гореизброени проблеми са отстранявани в последната година с нови нови части - оригинал, като дюзите са на 10к километра. Последно е ходила в сервиз средата на август 2011, като са и сменили филтри, масло и накладки. Ремъците са на 40к км. От средата на септември е в БГ. Реших, че тази грижа към нея трябва да продължи и... При VAG теста имаше само една ( спорадична ) грешка - датчик на оборотите, но казаха, че ако не работи, то няма да пали. Да съм спокоен. Окачване, кардан, тампони на двигателя - без забележки! Като гледахме, до 150 к няма проблеми, а после... всичко в 30к. Баси!

Дано съм късметлия!

By the way, ако знаете някой, който да си търси много гледано В5 (това от подписа) с ГИ да свирка! :flehan:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 years later...

Здравейте може ли да попитам имам Ауди А4 б7 2007г TDI 2.0 На 20 км ми губи 300 /400 гр антифрис.Проверявана и шлайфана глава проверявана е охладителната система сменена гарнитура . Няма никакви течове.След този ремонт продължава да губи антифрис .Може ли да е блока и по какво мога да разбера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...