Jump to content

А4 В6 1.9 TDI 101 240000 км


babatonka

Recommended Posts

Здравейте. Собственик съм на а4-ка б6 1.9 Тди 101 кс- 240000 км изглеждат реални. Така, колата си работи перфектно и вози също перфектно, но вчера(1500 км пробег от обслужване) реших да проверя нивото на маслото(Кастрол Едже 5в40 Дизел) и се оказа, че нивото е спаднало от максимум до много ама пренебрежително малко под средата. От гърловината на щеката хвърля капчици масло и нещото поне, което и аз мога да си отговоря-като погледна в профил отпред към гърловината на щеката за масло се вижда, че излиза пушек(ясна индикация , че е износен някой цилиндър). Собственичката преди мен е карала колата с Кофран 5в40 и я е обслужвала в сервиз на Бош и маслото й беше на 11000 км и почти не беше мръднало от 3/4 от щеката, а собственичката изобщо не ми изглеждаше на жена, която да знае как се отваря предния капак, за да долива. Мисълта ми е как да намаля харчалъка на масло без ремонт(че и там са едни образи и знам, че веднъж отворят ли мотора, няма да е същия после). Благодаря предварително

Редактирано от babatonka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как го изнамери тоя двигател 101 кс, като такъв дизел 1,9 на Б6 няма? Нищо де, за маслото. Нормално е като сипеш при смяната маслото и след малко каране да спадне леко. Плюс това масло се проверява на студен двигхател...след по-дълъг престой на колата, за да се стече в картера. От макс до средата разликата е около 200 милилитра масло, така че според мен нямаш никакви проблеми в това отношение. А , че километрите не са реални не се съмнявай, а си го знай :rolleyes:!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите съм склонен да вярвам горе долу , че са реални(или поне не са превъртани от жената), а от хората в Германия, понеже колата е внесена 4 годишна. Регистрацията е от първите , на които се появи синя лента и е от серия(последните две букви на рег. номер), които отговарят на историята на жената.

ПП: Отзад на багажника на металната пластина пише 74 киловата, което по скромни изчисления е 101 коня май, знам ли? Лошото е, че от щеката за масло излиза пушек, че даже се заформя и като гъбка, ако се погледне от страни и хвърля пръски масло от там..., предоверих се малко на АУДИ Порше БГ сервиза, но нищо, щом съм я взел, ще я карам. Няма проблеми с динамиката иначе!

Редактирано от babatonka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как го изнамери тоя двигател 101 кс, като такъв дизел 1,9 на Б6 няма?

Има има,карам точно такава.Ето го черно на бяло : http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13416.html

По темата,карам със същото масло Кастрол и го нямам този проблем.Колега как е карана колата през тези 1500км?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има,карам точно такава.Ето го черно на бяло : http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13416.html

По темата,карам със същото масло Кастрол и го нямам този проблем.Колега как е карана колата през тези 1500км?

Колата е карана нормално до 3000-3500 оборота само при изпреварване, иначе обичайно до 2400 оборота. Интересното е , както казах, че като закупихме колата, беше с Кофран 5в40(колата е била обслужвана в сервиз Бош Пазарджик. Не вярвам жената да си е наливала(доливала) сама маслото или да е карала колата "диво", понеже е на 35 години и е семейна. Просто не мога да си обясня как може да издуха мотора... Буквално ако се погледне фронтално , приклекнато почти до нивото на предните фарове и се вижда пушека от щеката. Ясно ми е какво значи това, и хвърля пръски масло от там, възможно ли е, ако сложа пак кофоран 5в40, да се оправи това...(предвид, че най-вероятно последните 3-4 смени са били на такова масло.)

Редактирано от babatonka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда..гледма и аз 74 КВ в книжката ма какво умножавах явно само аз си знам :bia:! Както и да е..за маслото...в книжката пише, че"Макс. 0.8 л/1000 км, в зависимости от стиля вождения." Долей веднъж, измий двигателя и покарай пак няколко хил. км и виж пак нивото и дали имаш някъде омасляване. Ако са реални 240к км двигателя би трябвало да му е рано да се храни здраво с масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Днес направих замерване на нивото на маслото на студен двигател и се оказа, че е паднало съвсем малко от максимума(1см). Предполагам това е приемлив разход на масло. Но си ми остава притеснението защо излиза пушек от щеката и изхвърля пръски масло от там, като е извадена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Днес направих замерване на нивото на маслото на студен двигател и се оказа, че е паднало съвсем малко от максимума(1см). Предполагам това е приемлив разход на масло. Но си ми остава притеснението защо излиза пушек от щеката и изхвърля пръски масло от там, като е извадена.

А защо наливате масло на максимума колега?

Маслото трябва да е до средата не щеката, аз хич не съм привърженик да се налива до максимум.

Относно нивото- явно си имал впредвид 1(мм) , защото 1(см) си е на минимума вече :bia:

Редактирано от ACE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 1мм, извинявам се за неточността. Ами побра 3.7 л. масло на чертичката на максимум. Проблем ли е , че нивото е на максимум(не го превишава). Ако е, ще махна малко вероятно през щеката на маслото чрез спринцовка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...