mitsubishi galant Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 (Редактирано) Понеже мисля за малко да сменям държавата с тенденция и за повечko за в бъдеще, ще имам нужда и от автомобил на новото малко. Засега съм се насочил към следните автомобили С4 или Ц5 със съответно 1.9 мотора като достатъчно здрав , евтин за подръжка и надежден като цяло, а и добре познат. Интересува ме коя версия е най-ненгажираща, най-надеждна или с най-малък разход...Понеже Англия ще е полето на търсене, някой наясно ли е как се формират данъците и дали по-екологичната версия не е за предпочитане ? Дали е за предпоитане по-капризния Ц5 с 130 к.с. мотора пред леко анемичния 90к.с. на Ц4 , но пък като цяло в пъти по-неангажиращ и надежден автомобил ? Въобще кое ви се струва по-удачния вариант ? А как са реалните стойности на разход при тези мотори ? Редактирано 18 Септември 2011 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 С5 1.9 131 пуНпе дюзе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king Ding-a-ling Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 здравей колега иска ли питане,вземи си последната здрава,вагон,ти поне до колкото си спомням си ги харесваш........ не съм много запознат с моторите,но поне няма да имаш проблеми с цените за частите ако се наложи,теза коли са "вечни"........надчвам се да съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 С5 131 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 А разхода на 131то как ще е при Ц5 , 8-9 градско и 7 извън ли ? Предвид теглото на А6 и ограниченията там ми се струва да са приблизително толкова...здравей колега иска ли питане,вземи си последната здрава,вагон,ти поне до колкото си спомням си ги харесваш........ не съм много запознат с моторите,но поне няма да имаш проблеми с цените за частите ако се наложи,теза коли са "вечни"........надчвам се да съм бил полезен Лошото е ,че трудно се намират, Просто са рядкост такива динозаври от миналия век...А последната здрава е В4, не бъркай понятията...А с частите също може да имам проблем, защото не знам дали изобщо подържат наличности за толкова стари коли... Ти кажи за моторите, че това ще е определящото в случая, а за аванта не знам...Този път състоянието ще е определящо и каквото първо се падне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
king Ding-a-ling Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 (Редактирано) най-добре си вземи мотор след като търсиш икономия в разхода,а и погледни го от добрата страна,няма да правиш нарушения,заради това че не си свикнал на десния волан примерно......... Редактирано 18 Септември 2011 от king Ding-a-ling Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 (Редактирано) По темата - Ц5 със 130кс или наполовина по-евтиното 110 (с чип) . Малко са голи като екстри малките дизели но с повечко търсене се намира . Остави го тва Ц4 вече , мина му времето Редактирано 26 Септември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 3.10 лв за литър и предвид разстоянията и ограниченията+ камерите, по-добре разход/надеждност и след това динамика да са критериите при избора, а и ми е интересно как е при А6 , понеже по каталог е ясно,както и при А4, но по принцип реалноста винаги е друга... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 18 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 А разхода на 131то как ще е при Ц5 , 8-9 градско и 7 извън ли ? Предвид теглото на А6 и ограниченията там ми се струва да са приблизително толкова...Толкова, 8-9 в града. Извън е 6 с нормално каране, с пенсионерско може и да паднеш още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2011 (Редактирано) По темата - Ц5 със 130кс или наполовина по-евтиното 110 (с чип) . Малко са голи като екстри малките дизели но с повечко търсене се намира . Остави го тва Ц4 вече , мина му времето Защо да е наполовина по-евтино 110к.с ? Като продажна цена ли ? А такова С4 един познат в Пазарджик беше взел за пътна помощ, ами не можа да го регистрира...За времето на С4 не знам, това си е непреходен автомобил и за нашите условия, просто идеален. За волана ...Важното е да седиш от правилната страна Редактирано 26 Септември 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 Как да не признават застрахователна история,аз даже от КАТ си вадя и съм хепи.На А4 1,8 98г плащам 500кинта.И данъка ти е доста висок.200лири е на мойта бензиновата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 19 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 Колега обясни какво си вадиш от КАТ и дали има смисъл и аз да си извадя ? Гледам , че А6 е в insurance group 14...Какво ще рече това ?В крайна сметка мисля да е А6 фейса 131к.с. Какви са критериите, че А6 е с по-голям данък от А4 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 Колега обясни какво си вадиш от КАТ и дали има смисъл и аз да си извадя ? Гледам , че А6 е в insurance group 14...Какво ще рече това ?В крайна сметка мисля да е А6 фейса 131к.с. Какви са критериите, че А6 е с по-голям данък от А4 ?Отиваш в КАТ и си вадиш удостоверение че нямаш ПТП-та по твоя вина за последните 5г.На мен ми дадоха за целия ш. стаж.Струва 4,50лв и го правят от днес за утре.Би трябвало да те питат за какво ти трябва (пред застрахователни компании в Англия).Аз колкото пъти съм правил застраховки не съм имал проблрми.Ще трябва да му направиш лег. превод.За данък на това Ауди би трябвало да е около 130-150лири.Ако има друго питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 19 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 (Редактирано) Засега това е най-важното като цяло... Благодаря За инфото за КАТ ... Ако се сетиш за други полезни документи, които да нося, ще съм благодарен да споделиш... Редактирано 19 Септември 2011 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 Засега това е най-важното като цяло... Благодаря За инфото за КАТ ... Ако се сетиш за други полезни документи, които да нося, ще съм благодарен да споделиш...Свързани с кола не.Кога ще поемаш към Анг. и към кой град си се насочил.Азсега съм отпуск в бг и след две седмици заминавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 Няма ли как да и плащаш застраховката без да си там, общо за 3 години ще е по-малко отколкото ресетнатата вноска. Пък и след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 19 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2011 С5 1.9 131 пуНпе дюзеИименно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 20 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 А ти си поредния човек, който мисли да се прибира...Свързано с обстоятелствата ли е или просто предпочиташ БГ ?Иименно! И аз така се ориентирам от самото начало, но реших да питам, да не би да има някой скрити позитиви при останалите мотори , за които да не знам... При всички положения ще е помпа дюза...като цяло ги нареждам А6, Пасат или А4 , но ще е 1.9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 ще ползвам темата за сходно питанезамислил съм се за каляска ...в общи линии гледам а6 или а4 от 2001-2003та.моторът искам да бъде 1.8Т или 1.9тди.примери:http://www.dba.dk/audi-a4-18-t-02-km-210000/id-81213344/http://www.dba.dk/audi-a4-19-tdi-130-avant-6g/id-81434851/тук циганиите с връщането на километражите ги няма (до колкото знам) и вярвам че посочените километри са им реални.т.е. 200к и 270ктези цифри леко ме стряскат, но в крайна сметка като се замисля, аудитата в България (и то на повече години) са с не по-малко километри, нищо че всички са върнати на 120к.прочетох това онова за двата мотора, като само веднъж съм карал за малко А6 с 1.8Т, а в 1.9ТДИ съм се возил.Подчертавам- търся кола, която да ме вози възможно най-безпроблемно...кой от тези два мотора е по-здрав (ако може изобщо да се каже така генерално)кой е по-евтин за поддръжка (като части и сложност на обслужването)Освен да искам диагностика и сервизна книжка преди покупката...сещате ли се за други документи, които могат да ми гарантират максимална сигурност в избора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 (Редактирано) Дизелчето е по-готино.Ама цените са двойно спрямо Бг. Редактирано 10 Март 2012 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 колата я гледам за да си я карам в Дания, а не в България....така, че цените са такива, каквито са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Относно данъците в кралството,колкото по високи Евро норми ти покрива колата,толкова по-малък е данъка.Така или иначе няма да те пускат в ситито,ама гледай колата която ще вземеш да покрива поне Евро4/5 за да можеш да се движиш спокойно в зоните с екоограничения.Респективно трябва да е и с DPF.Общо взето със стара кола в UK може да се видиш в чудо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Общо взето авторът, пуснал тази тема вече си е купил колата и неговия проблем е решен.Сега питам за себе си и реших да не пускам нова тема, а да ползвам тази.И моя случай е за едно друго кралство дето няма Сити Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 (Редактирано) Остави го тва Ц4 вече , мина му времетоА на Ц5-то сега ли му е модата Редактирано 10 Март 2012 от GENIUS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Аз пък като наскоро патил ще те посъветвам най-категорично - вземи най най-надеждното ако ще да е без никакви екстри и изобщо не гледай разходи и т.н. измишльотини!Това значи НИКАКВИ ДИЗЕЛИ, НИКАКВО ТУРБО! Първо ти на западняците с какво си тръгнал да им се фукаш - пумпе дюзе алабаба порктокала. Нали те ги измислят и ги правят бе хора, ние ли сега ще им покажем колко сме велики с колите си от Горубляне!?Гледай само да не закъсаш, че аз досега платих 1000 евро за задни спирачки, но сега пък съм без фарове. Добре че ми дадоха за през седмицата служебна кола.Слава богу днес докато си купувах велосипед за да си реша транспортните проблеми през weekenda, един моргаджия ми е оставил визитка, че може да ме отърве от мъките ми.И още веднъж - никакви дизели, никакви турбота, никакви алуминиеви носачи и разни екстри. Колкото по-просто - толкова по-надеждно. Гледай само да се добереш дотам, после ще си купиш свястна кола намясто, а тази я захвърляш. Това повеляват интересите ти, елементарната парична логика. Защото фенските мераци може да ти излязат неочаквано скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване