Jump to content

1.9TDI C4 или 1.9 С5 110к.с,115. или 130к.с.


Recommended Posts

Понеже мисля за малко да сменям държавата с тенденция и за повечko за в бъдеще, ще имам нужда и от автомобил на новото малко. Засега съм се насочил към следните автомобили С4 или Ц5 със съответно 1.9 мотора като достатъчно здрав , евтин за подръжка и надежден като цяло, а и добре познат.

Интересува ме коя версия е най-ненгажираща, най-надеждна или с най-малък разход...Понеже Англия ще е полето на търсене, някой наясно ли е как се формират данъците и дали по-екологичната версия не е за предпочитане ? Дали е за предпоитане по-капризния Ц5 с 130 к.с. мотора пред леко анемичния 90к.с. на Ц4 , но пък като цяло в пъти по-неангажиращ и надежден автомобил ? Въобще кое ви се струва по-удачния вариант ? А как са реалните стойности на разход при тези мотори ?

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега :zustimm: иска ли питане,вземи си последната здрава,вагон,ти поне до колкото си спомням си ги харесваш........ не съм много запознат с моторите,но поне няма да имаш проблеми с цените за частите ако се наложи,теза коли са "вечни"........

надчвам се да съм бил полезен :hilezh::hilezh::stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А разхода на 131то как ще е при Ц5 , 8-9 градско и 7 извън ли ? Предвид теглото на А6 и ограниченията там ми се струва да са приблизително толкова...

здравей колега :zustimm: иска ли питане,вземи си последната здрава,вагон,ти поне до колкото си спомням си ги харесваш........ не съм много запознат с моторите,но поне няма да имаш проблеми с цените за частите ако се наложи,теза коли са "вечни"........надчвам се да съм бил полезен :hilezh::hilezh::dance:

Лошото е ,че трудно се намират, :stupid: Просто са рядкост такива динозаври от миналия век...А последната здрава е В4, не бъркай понятията...А с частите също може да имам проблем, защото не знам дали изобщо подържат наличности за толкова стари коли... :flehan: Ти кажи за моторите, че това ще е определящото в случая, а за аванта не знам...Този път състоянието ще е определящо и каквото първо се падне... :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: най-добре си вземи мотор след като търсиш икономия в разхода,а и погледни го от добрата страна,няма да правиш нарушения,заради това че не си свикнал на десния волан примерно......... :zustimm: Редактирано от king Ding-a-ling
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата - Ц5 със 130кс или наполовина по-евтиното 110 (с чип) . Малко са голи като екстри малките дизели но с повечко търсене се намира . Остави го тва Ц4 вече , мина му времето :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.10 лв за литър и предвид разстоянията и ограниченията+ камерите, по-добре разход/надеждност и след това динамика да са критериите при избора, а и ми е интересно как е при А6 , понеже по каталог е ясно,както и при А4, но по принцип реалноста винаги е друга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А разхода на 131то как ще е при Ц5 , 8-9 градско и 7 извън ли ? Предвид теглото на А6 и ограниченията там ми се струва да са приблизително толкова...

Толкова, 8-9 в града. Извън е 6 с нормално каране, с пенсионерско може и да паднеш още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата - Ц5 със 130кс или наполовина по-евтиното 110 (с чип) . Малко са голи като екстри малките дизели но с повечко търсене се намира . Остави го тва Ц4 вече , мина му времето :hilezh:

Защо да е наполовина по-евтино 110к.с ? Като продажна цена ли ? А такова С4 един познат в Пазарджик беше взел за пътна помощ, ами не можа да го регистрира...За времето на С4 не знам, това си е непреходен автомобил и за нашите условия, просто идеален.

За волана :zustimm: ...Важното е да седиш от правилната страна :bia:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да не признават застрахователна история,аз даже от КАТ си вадя и съм хепи.На А4 1,8 98г плащам 500кинта.И данъка ти е доста висок.200лири е на мойта бензиновата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега обясни какво си вадиш от КАТ и дали има смисъл и аз да си извадя ?

Гледам , че А6 е в insurance group 14...Какво ще рече това ?В крайна сметка мисля да е А6 фейса 131к.с. Какви са критериите, че А6 е с по-голям данък от А4 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега обясни какво си вадиш от КАТ и дали има смисъл и аз да си извадя ?

Гледам , че А6 е в insurance group 14...Какво ще рече това ?В крайна сметка мисля да е А6 фейса 131к.с. Какви са критериите, че А6 е с по-голям данък от А4 ?

Отиваш в КАТ и си вадиш удостоверение че нямаш ПТП-та по твоя вина за последните 5г.На мен ми дадоха за целия ш. стаж.Струва 4,50лв и го правят от днес за утре.Би трябвало да те питат за какво ти трябва (пред застрахователни компании в Англия).Аз колкото пъти съм правил застраховки не съм имал проблрми.Ще трябва да му направиш лег. превод.

За данък на това Ауди би трябвало да е около 130-150лири.

Ако има друго питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега това е най-важното като цяло...

:zustimm: Благодаря За инфото за КАТ ... :hilezh:

Ако се сетиш за други полезни документи, които да нося, ще съм благодарен да споделиш...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега това е най-важното като цяло...

:zustimm: Благодаря За инфото за КАТ ... :hilezh:

Ако се сетиш за други полезни документи, които да нося, ще съм благодарен да споделиш...

Свързани с кола не.Кога ще поемаш към Анг. и към кой град си се насочил.Азсега съм отпуск в бг и след две седмици заминавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли как да и плащаш застраховката без да си там, общо за 3 години ще е по-малко отколкото ресетнатата вноска. Пък и след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти си поредния човек, който мисли да се прибира...Свързано с обстоятелствата ли е или просто предпочиташ БГ ?

Иименно! :rolleyes:

И аз така се ориентирам от самото начало, но реших да питам, да не би да има някой скрити позитиви при останалите мотори , за които да не знам... :zustimm:

При всички положения ще е помпа дюза...като цяло ги нареждам А6, Пасат или А4 , но ще е 1.9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

ще ползвам темата за сходно питане

замислил съм се за каляска ...

в общи линии гледам а6 или а4 от 2001-2003та.

моторът искам да бъде 1.8Т или 1.9тди.

примери:

http://www.dba.dk/audi-a4-18-t-02-km-210000/id-81213344/

http://www.dba.dk/audi-a4-19-tdi-130-avant-6g/id-81434851/

тук циганиите с връщането на километражите ги няма (до колкото знам) и вярвам че посочените километри са им реални.

т.е. 200к и 270к

тези цифри леко ме стряскат, но в крайна сметка като се замисля, аудитата в България (и то на повече години) са с не по-малко километри, нищо че всички са върнати на 120к.

прочетох това онова за двата мотора, като само веднъж съм карал за малко А6 с 1.8Т, а в 1.9ТДИ съм се возил.

Подчертавам- търся кола, която да ме вози възможно най-безпроблемно...кой от тези два мотора е по-здрав (ако може изобщо да се каже така генерално)

кой е по-евтин за поддръжка (като части и сложност на обслужването)

Освен да искам диагностика и сервизна книжка преди покупката...сещате ли се за други документи, които могат да ми гарантират максимална сигурност в избора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно данъците в кралството,колкото по високи Евро норми ти покрива колата,толкова по-малък е данъка.

Така или иначе няма да те пускат в ситито,ама гледай колата която ще вземеш да покрива поне Евро4/5 за да можеш да се движиш спокойно в зоните с екоограничения.Респективно трябва да е и с DPF.

Общо взето със стара кола в UK може да се видиш в чудо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето авторът, пуснал тази тема вече си е купил колата и неговия проблем е решен.

Сега питам за себе си и реших да не пускам нова тема, а да ползвам тази.

И моя случай е за едно друго кралство дето няма Сити :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го тва Ц4 вече , мина му времето

А на Ц5-то сега ли му е модата :steinigung:

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като наскоро патил ще те посъветвам най-категорично - вземи най най-надеждното ако ще да е без никакви екстри и изобщо не гледай разходи и т.н. измишльотини!

Това значи НИКАКВИ ДИЗЕЛИ, НИКАКВО ТУРБО! Първо ти на западняците с какво си тръгнал да им се фукаш - пумпе дюзе алабаба порктокала. Нали те ги измислят и ги правят бе хора, ние ли сега ще им покажем колко сме велики с колите си от Горубляне!?

Гледай само да не закъсаш, че аз досега платих 1000 евро за задни спирачки, но сега пък съм без фарове. Добре че ми дадоха за през седмицата служебна кола.

Слава богу днес докато си купувах велосипед за да си реша транспортните проблеми през weekenda, един моргаджия ми е оставил визитка, че може да ме отърве от мъките ми.

И още веднъж - никакви дизели, никакви турбота, никакви алуминиеви носачи и разни екстри. Колкото по-просто - толкова по-надеждно. Гледай само да се добереш дотам, после ще си купиш свястна кола намясто, а тази я захвърляш. Това повеляват интересите ти, елементарната парична логика. Защото фенските мераци може да ти излязат неочаквано скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...