jovito Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 Здравейте колегиИскам да попитам дали показанията за моментен и среден разход които се появяват на дисплея са верни когато се кара на газ? Или трябва някакъв корекционен коефициент.Благоаря Ви предварителноПоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 според мен не са верни и се отнасят само когато си на бензин.....нека и други колеги си кажат мнението защото и аз съм се чудел дали е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PPavlov Публикувано 8 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2011 ЕКУ-то "знае" времето за отваряне на инжекторите, знае налягането на горивната система, знае дебита на горивния инжектор и знае колко км си изминал за периода на засичането. Сумира времената на всички инжектори в милисекунди при това налягане на горивото инжекторите имат едикакъв си дебит и дефакто смята колко литра гориво е преминало през инжекторите. Разделя това гориво на изминатите километри и хоп, ето ти среден разход. Когато караш на газ, сигнала за отваряне на инжекторите отива при емулатора на дюзи, а самите дюзи на практика не работят. Компютъра "не знае" това и продължава да си мисли, че той определя правилната работа на мотора като мени времето за отваряне на инжектора. Бордовия компютър продължава да си сумира тези времена за отваряне, които в случая вече са напълно фалшиви, то той си ги сумира и разделя на изминатите километри и ти показва на дисплея разни данни, които нямат нищо общо с истината Съществената разлика между бензиновите и дизеловите мотори е, че при бензиновите единицата която компютъра "знае" е милисекунди за отваряне на инжектора [ms], и ако няма датчик следящ налягането в горивната система, то по заложени фабрични стойности от производителя, горивната система трябва да поддържа примерно 2бара, но някой регулатор на налягането се е повредил и вместо 2бара, реалното налягане в системата станало примерно 3бара. При тази ситуация през същия инжектор за 1ms няма да премине 2 милиграма гориво, а ще минат в случая 3мг гориво. Обаче компютъра няма да знае това, защото няма датчик, който да му показва налягането на горивната система и той ще показва по-малък разход от реалния.При дизелите, нещата са абсолютно точни. Там единицата не е милисекунди [ms], а си е направо в милиграми на впръскване [mg]. Компютъра сумира направо милиграмите, получените литри ги дели на изминатото разстояние и дава абсолютно точен разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване