Jump to content

a4 1.8 adr - трудно пали


Anton Dinev

Recommended Posts

здравейте, колеги! колата пали нормално като е студена и ако я запаля веднага след като съм я изгасил.Проблема е като я загася и минат някъде около 10мин. тогава пали трудно. Пали на второто въртене и то трудно, припалва пак върти и тогава пали. Няма грешки на ваг-ком!Забелязах, че на контакт горивната помпа не работи, а само след като завърти стартера - това нормално ли е?Вакум регултора на бензина, като смукна с уста през маручето му задържа вакум. 1.8 ADR Е МОТОРА !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при по старите ADR помпата която се е слагала подкачва при завъртане а не при контакт!както е и мойта!

значи помпата отпада като вариант, а от какво може да пали трудно....!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От помпата е ! Клапана й за горивото които не позволява да се връща бензина е сдал багажа. Слагаш допълнителен клапан на горивопровода преди филтъра и си готов. Проверено.

Ето това ти трябва: Клапан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От помпата е ! Клапана й за горивото които не позволява да се връща бензина е сдал багажа. Слагаш допълнителен клапан на горивопровода преди филтъра и си готов. Проверено.

Ето това ти трябва: Клапан

колега ако е от този клапан като е студена не трябва ли да пали пак трудно, все пак минаява доста време докато изтине мотора,а тя студена си пали чакмак :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че не ми се слага клапан, просто искам да разбера какво се случва. може и да си прав и наистина да изтърва горивото този клапан, а като е студена да подкачва помпата още с подаването на контакт и да успява да подкачи докато стартирам и за това студена да пали. Но това са само мои предположения. мерси за съвета за клапана!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същия проблем, не се шашкай... Карай така и си свиркай. Проблема може да не е само по горивната система, а виновник да е температурен датчик, датчик на колянов вал или пък хидравличния обтегач на веригата на разпределителния вал, а може да е и нещо друго. Лично аз, не мога да го разбера вече половин година, а проба-грешка не ми се прави! Върти няколко пъти повече докато запали и толкова...какво да го направим :hilezh: Ще се радвам, ако някой успее да установи от къде идва проблема и да го сподели.

Поздрави! Ще следим темата с интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих при един майстор на инжекциони казах му какъв е проблема и му казах също че съм чистил дюзите на ултразвук. Щом чу за ултразвъка и каза, че на 90%е от това проблема. Аз съм бил третата кола със същия проблем след чистене на дюзи на ултразвук.Оправяло се само със смяна на дюзите!!! :hilezh: каза ми, че нямал обяснение какво се случва.

Някой колега имал ли е грижи след чистене на ултразвук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до този "пишман майстор" по-добре не ходи повече и му прати много здраве! Какви са тези дивотии и глупости?! В моя случай нито са ми чистели инжекторите, нито имам проблеми с тях. Най-вероятно и при теб проблема не е с тях. При работа на бензин, колата ти има ли проблеми, в смисъл с придърпване и неравномерно ускорение? На няколко коли съм чистил инжекторите в ултразвукова ваничка със спирт/кореселин 2:1 собственоръчно и инжекторите станаха като нови. Проблема при тях беше, че се запушват на налепи и нагари. В този случай няма никакъв проблем и нямат никаква връзка инжекторите. Те са просто едни соленоиди. АМАН ОТ АВТОМОНТЬОРИ-СУПЕР РАЗБИРАЧИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях със същия проблем,загряла не палеше.Оказа се регулатора на бензиновата рейка.Хваща се,като изгасиш двигателя, махаш маркучлето от регулатора,ако прокапе,той е.

Редактирано от plambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях със същия проблем,загряла не палеше.Оказа се регулатора на бензиновата рейка.Хваща се,като изгасиш двигателя, махаш маркучлето от регулатора,ако прокапе,той е.

моето маркуче от регулатора не капе и както съм писал задържа вакум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което не е гаранция че някой път държи 2,5 атм, а не 4. Което вече си е от значение. Замери с манометър ако имаш за да си сигурен.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се на самата "рейка" - на мястото на излишния бензин.Така се хваща и клапанчето като се прегъне маркуча който идва от резервоара дали държи налягане. Трябва да е с подходяща резба - т.е. да е правен преход точно за инжекционите на Ауди. Трудна работа. Ако в някой сервиз имат става. Един колега си беше правил на струг - има Ауди 90 и резбата е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам газов инжекцион, но не вярвам да е от него- на една година е в гаранция още. Проблемите ми започнаха веднага щом почистиха бенз. дюзи на ултразвук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти опиша моите симптоми пък ти си направи изводите за теб. Сутрин въртя по около 10 сек. докато запали, гася и веднага въртя и пали, но след 5мин. и повече пак същия филм. Това се случва по всяко време на денонощието. При мен се оказа спукана мембрана на изпарителя и от там се дави колата, впръсва се бензин /защото ГИ ми пали на бенц/ и газ от спуканата мембрана. Направи си един малък тест за да разбереш дали не ти е от там проблема, спри си газта от бутилката, изпразни системата от газта /остави я да поработи и сама да обърне на бензин/ и след 15-20 минути пробвай да запалиш. Изреве ли матора от раз проблема е ясен :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направя ли го веднага ще кажа резултата какъв е. Въпроса е че като съм на работа и нямам време да се занимавам с нея :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели резултата.

не е от газовото! направих експеримвента- затворих бутилката, оставих я да работи на газ, докато свърши газта и обърна сама на бенц. изгасих я изчаках половин час и ...... пак същата работа върти си доста докато зяпали. мисля си че от дюзите ще излезе.

Не съм направил адаптация на дросела след като ми беше откачен акомулатора 3 дни.Като вляза да я тествам с ваг-ком не ми излиза грешка в дросела. Дали все пак ще има нужда от адаптиране?

Редактирано от Anton Dinev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли . Проблема с паленето е от бенз. помпа в повечето случаи. Или от клапанчето горе за обратния бензин , или вакума му. Виж също и уплътненията на дюзите. Да не би някоя от гумичките да не уплътнява. Има го и този филм. Изобщо иска си щателно гледане и търсене на проблема.

Не се вкарвайте в филми които нямат нищо общо с паленето. Ваг-кома не играе тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...