Jump to content

a4 1.8 adr - трудно пали


Anton Dinev

Recommended Posts

колеги, да ви кажа как си реших проблема с непаленето на загрял мотор след като е престояла малко време.Взех на старо комплект 4бр. бенз. дюзи с рейката и вакум регулатора и сега вече пали нормално. Не мога да кажа със сигурност от дюзи или регулатор е,но при положение, че проблема се появи след свалянето на дюзите и почистването им на ултразвук си мисля, че най-вероятно е от тях.Така, че моят майстор който ми беше казал че е от почистването на ултразвук най- вероятно е прав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

аз колега проблема си го реших. вече втори месец грижи с паленето нямам.не знам точно какви са проблемите при теб, но ако са същите като моите - за мен са дюзи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравйте съжалявам че връщам темата но искам и аз да споделя проблема си и ако някой може да ми отговори ще съм благодарен. проблема е следния моята не пали на студен двигател а не на топъл просто паленето става от третото завъртане а първите пъти препалва и угася.сменях помпата,чистих дюзите и адаптация на дросела правих и пак така.дори след запалването до пълно загряване не върви добре.всмисъл след подаване на газ например да потегля или след смяна на предавките се получава едно забиване и след това ускорява както трябва.междодругото това забиване го прави и на загрял мотор но много по слабо се усеща.а като обърне на газ става пушка все едно друга кола карам.ако някой има отговор ще е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 years later...
На 11.01.2012 г. at 20:19, teodor_83 написа:

ами няма грешки.вече ме съмнява новата помпа ама надали.

 

На 10.01.2012 г. at 15:05, teodor_83 написа:

здравйте съжалявам че връщам темата но искам и аз да споделя проблема си и ако някой може да ми отговори ще съм благодарен. проблема е следния моята не пали на студен двигател а не на топъл просто паленето става от третото завъртане а първите пъти препалва и угася.сменях помпата,чистих дюзите и адаптация на дросела правих и пак така.дори след запалването до пълно загряване не върви добре.всмисъл след подаване на газ например да потегля или след смяна на предавките се получава едно забиване и след това ускорява както трябва.междодругото това забиване го прави и на загрял мотор но много по слабо се усеща.а като обърне на газ става пушка все едно друга кола карам.ако някой има отговор ще е от полза.

Колегаteodor_83  имам същия проблем ако погледнеш темата пиши дали си реши проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, teodor_83 написа:

 

Благодаря все пак,търся решение

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прайш Основен Ремонт на Двигателя, сменяш с нови ВСИЧКИ командни, изпълнителни, сензорни и сателитни електроники/възли/датчици&Sie, преглеждаш вся и всьо кабель и буксичка/ки, палиш, О Чудо, Чакмак! И си ти. Караш и пейш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...