Boyko A3 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Привет колеги,Накратко - 1.8Т с ГИ, в движение има парно, като спра почва да духа студено. Това е откакто съм с ГИ.Решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Трябва да се пресвърже изпарителя ако си сигурен, че проблема се е появил след поставянето на ГИ. Другия вариант е запушено радиаторче на парното или лошо обезвъздушаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Благодаря за отговора,Обезвъздушено е качествено, изпарителя е правилно поставен, проблема със сигурност е след монтажа на ГИ. Всяко мнение е добре дошло. Иначе ще ходя да говоря с хората дето монтираха ГИ да видя какво ще предложат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Има и вариянт водна помпа, малко вероятно, но не невъзможно стечение на обстоятелствата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 залагам на радиаточето.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 90% радиаторче и клапи - съвпаднали са нещата с монтажа на газта просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 Не сте прави!Може редуктора да е свързан по неподходящ начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 Снимай откъде са взели водата за редуктора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 15 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Колеги малко продължение по темата - проблема още го има.- изпарителя е свързан към охлаждането на маслото т.е. според газаджиите няма връзка с проблема- бях при Мишо - човека е готин, разглоби предницата, смени фланец на водната помпа че течеше антифриз. Водната помпа е нова, афтърмаркет с метална перка и работи. Термостат - ОК. Привидно не трябва да има проблем с парното.. ама го има.- колата си загрява нормално на 90 градуса както си му е реда - никога не е прегрявала и не е работила студена - поне според уреда на таблото.- според Мишо изпарителя е много ниско и трябва да се вдигне почти до нивото на казанчето за да може да циркулира водата, а според газаджиите изпарителя трябва да е на ниско за да не се получи въздушна възглавница.. казват че са направили стотици коли така и никоя не е имала този проблем, съответно проблема трябва да е другаде. Отделно газта е сложена както е по каталог за този модел Ауди, мотор и т.н.. - като дръпна маркуча с вода който отива от двигателя към купето, горещата вода която върви по него едвам едвам капе.. като изфорсирам колата маркуча се пълни и почва да хвърля вода. Не съм компетентен, но ако радиаторчето за парното е от страната от към купето и този маркуч отива в него, то тогава радиаторчето няма топла вода в него освен когато мотора е в оборот - тогава има и парно.- колата не губи антифриз и системата е обезвъздушенаКолкото по студено става - толкова повече го няма парното.. Вече има парно като карам с 80км/ч., ако карам по-бавно изстива и почва да духа студено.Мишо като се върне пак съм при него, до тогава всички идеи са добре дошли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 (Редактирано) Някъде наляганията се бият и затова не стига вода.От газаджийте ще да е.последователно или паралелно е закачен изпаритела Редактирано 15 Ноември 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 16 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 (Редактирано) Привет,Прикачвам снимки как е вързан изпарителя с малко обяснения че снимах набързо и не е ясно.- единия маркуч идва от тръбата с пробката за обезвъздушаване която минава над мотора, и отива в изпарителя- втория маркуч отива от изпарителя до някъде под масления филтър, за съжаление не се вижда къде точно отива, там някъде е охлаждането на маслотоСнимки: Редактирано 16 Ноември 2011 от Boyko A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POLICEMAN Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Колега на мен когато ми бяха свързали изпарителя към охлаждането на маслото ефекта беше замръзване на редуктора през зимата когато карах на магистралата! Според мен това не е правилното връзване на изпарител! Все пак нека по-компетентните по въпроса се изкажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 16 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Колеги препоръчайте газаджии при които да ида събота или неделя, че през седмицата няма време според моите хора които слагаха газовото проблема въобще няма общо с газта и т.н.. а на практика нямам парно откакто сложих газта преди няколко месеца, само дето тогава беше топло, а сега е 0 градуса студ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Колега мисля че проблема ти е в цирколацията на охладителната течност когато колата е с по високи обороти и върти по бързо водната помпа а тя от своя страна водата започва да се движи с по голяма сила и така успява да циркулира в радиаторчето на парното незнам газаджйте как са ти свързали изпарителя но може да пречи на нормалното преминаване на водата през радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Даже и да отидеш на газчия,кажи да види тръбата от водната помпа към парното,предполагам,че от там взема вода за охладителя на маслото.Ако е леееекичко запушена няма да има вода до изпарителя и парното няма да топли.Ако някой майстор каже,че няма общо с тръбата,парното и изпарителя,го прати при мен да му разясня едно две неща.Точно от нея патих цял месец и накрая я разглобих,почистих и сега имам парно и изпарителя не замръзва.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 16 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Колега мисля че проблема ти е в цирколацията на охладителната течност когато колата е с по високи обороти и върти по бързо водната помпа а тя от своя страна водата започва да се движи с по голяма сила и така успява да циркулира в радиаторчето на парното незнам газаджйте как са ти свързали изпарителя но може да пречи на нормалното преминаване на водата през радиаторчето.Точно това си мисля и аз като причина за проблема. Обаче се питам - при условие, че явно водната помпа няма "сила" да върти водата при ниски обороти, не трябва ли колата да загрява повече от нормалното, а не да стои винаги на 90 градуса. Дори лятото в големите жеги не е минавала 90.Тъпото е, че газта е "гаранционна" т.е. очакването ми е газаджиите да си я оправят, ама те казват че не е от това проблема.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Не ме разбра колега водната помпа си работи нормално но по пътя на водата до радиаторчето има пречки (изпарител) които пречат на водата да си преминава по пътя нормално и среща затруднения така неможе да осигури на радиаторчето нужното количество за да загрява и в последствие да оттава топлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 16 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 (Редактирано) Не ме разбра колега водната помпа си работи нормално но по пътя на водата до радиаторчето има пречки (изпарител) които пречат на водата да си преминава по пътя нормално и среща затруднения така неможе да осигури на радиаторчето нужното количество за да загрява и в последствие да оттава топлина.Колега утре ще прегледам обстойно дали изпарителя е вързан паралелно или последователно - много маркучи са и трябва да огледам кое къде отива. Или ако някой колега има познания как е устроено охлаждането на този мотор може да сподели как е вързан изпарителя на база описанието на маркучите му, кой къде отива, както съм описал по-доре.Ако е вързан последователно напълно възможно да пречи на водата да циркулира, въпроса е ако е паралелно какъв може да е проблема.. евентуално запушен маркуч към радиаторчето на парното?Възможно ли е изпарителя да разшири до толкова системата, че водната помпа да не смогва да върти увеличения обем вода?Даже и да отидеш на газчия,кажи да види тръбата от водната помпа към парното,предполагам,че от там взема вода за охладителя на маслото.Ако е леееекичко запушена няма да има вода до изпарителя и парното няма да топли.Ако някой майстор каже,че няма общо с тръбата,парното и изпарителя,го прати при мен да му разясня едно две неща.Точно от нея патих цял месец и накрая я разглобих,почистих и сега имам парно и изпарителя не замръзва.Успех.Благодаря колега, ще се провери това Редактирано 16 Ноември 2011 от Boyko A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Възможно ли е изпарителя да разшири до толкова системата, че водната помпа да не смогва да върти увеличения обем вода?Не ми се вярва да е това и още 3 изпарителя да сложиш ням да има проблем с това колко вода може да върти помпата, проблема ще е в това колко време ще загрява.Колкото повече се увеличава обема на водата в малкия кръг толкова по бавно загрява колата.Ще ми е интересно да разбера проблема след като го решиш драсни някои ред ще бъдеш полезен и на някои друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 http://www.autoprospect.ru/audi/a4-2001/2-5-sistema-okhlazhdeniya.htmlЕто с/ма на охлаждането.Ако е последователно на охладитела на маслото,не виждам как ще пречи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko A3 Публикувано 17 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 (Редактирано) http://www.autoprospect.ru/audi/a4-2001/2-5-sistema-okhlazhdeniya.htmlЕто с/ма на охлаждането.Ако е последователно на охладитела на маслото,не виждам как ще пречи.Благодаря колега, още не съм прегледал маркучите, най-вероятно в събота ще имам време, но ето на пръв поглед по схемата какво имам до момента: Редактирано 17 Ноември 2011 от Boyko A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 В кой маркуч на парното няма вода? В този с дупчицата или в другия? Този с дупката е изходящия. Между другото имах същия проблем след смяната на термостата - в маркуча без дупката имаше вода и беше топъл, а този с дупката беше студен. Като го изкарах - нямаше нито капка антифриз! Последваха няколко обезвъздушавания през дупката, но ефекта не е много категоричен. Парно има, но на място го няма. В същото време като дам и малко газ от тръбата потича антифриз с доволно налягане...Газовия Инжекцион е монтиран доста преди това и всичко беше наред...Мисля утре пак да видя дали не е събрала още въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 Съмняваш се за въздушна възглавница ли ?Ако е така защо ще има парно като натиснеш педала на гаста, за да има парно значи има и антифриз а не въздух .Само предположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 Току що направих още един опит и от дупката на маркуча пак излезе въздух, малко, но излезе (направо изцвърча, щото я бях надул предварително с половин атмосфера...). след което маркуча на изхода се стопли веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 И сега всичко си е наред ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване