Jump to content

На място няма парно


Recommended Posts

Привет колеги,

Накратко - 1.8Т с ГИ, в движение има парно, като спра почва да духа студено. Това е откакто съм с ГИ.

Решение?:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се пресвърже изпарителя ако си сигурен, че проблема се е появил след поставянето на ГИ. Другия вариант е запушено радиаторче на парното или лошо обезвъздушаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора,

Обезвъздушено е качествено, изпарителя е правилно поставен, проблема със сигурност е след монтажа на ГИ. Всяко мнение е добре дошло. Иначе ще ходя да говоря с хората дето монтираха ГИ да видя какво ще предложат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги малко продължение по темата - проблема още го има.

- изпарителя е свързан към охлаждането на маслото т.е. според газаджиите няма връзка с проблема

- бях при Мишо - човека е готин, разглоби предницата, смени фланец на водната помпа че течеше антифриз. Водната помпа е нова, афтърмаркет с метална перка и работи. Термостат - ОК. Привидно не трябва да има проблем с парното.. ама го има.

- колата си загрява нормално на 90 градуса както си му е реда - никога не е прегрявала и не е работила студена - поне според уреда на таблото.

- според Мишо изпарителя е много ниско и трябва да се вдигне почти до нивото на казанчето за да може да циркулира водата, а според газаджиите изпарителя трябва да е на ниско за да не се получи въздушна възглавница.. казват че са направили стотици коли така и никоя не е имала този проблем, съответно проблема трябва да е другаде. Отделно газта е сложена както е по каталог за този модел Ауди, мотор и т.н..

- като дръпна маркуча с вода който отива от двигателя към купето, горещата вода която върви по него едвам едвам капе.. като изфорсирам колата маркуча се пълни и почва да хвърля вода. Не съм компетентен, но ако радиаторчето за парното е от страната от към купето и този маркуч отива в него, то тогава радиаторчето няма топла вода в него освен когато мотора е в оборот - тогава има и парно.

- колата не губи антифриз и системата е обезвъздушена

Колкото по студено става - толкова повече го няма парното.. Вече има парно като карам с 80км/ч., ако карам по-бавно изстива и почва да духа студено.

Мишо като се върне пак съм при него, до тогава всички идеи са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде наляганията се бият и затова не стига вода.От газаджийте ще да е.

последователно или паралелно е закачен изпаритела

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Прикачвам снимки как е вързан изпарителя с малко обяснения че снимах набързо и не е ясно.

- единия маркуч идва от тръбата с пробката за обезвъздушаване която минава над мотора, и отива в изпарителя

- втория маркуч отива от изпарителя до някъде под масления филтър, за съжаление не се вижда къде точно отива, там някъде е охлаждането на маслото

Снимки:

photo1vh.jpg

photo2pt.jpg

Редактирано от Boyko A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на мен когато ми бяха свързали изпарителя към охлаждането на маслото ефекта беше замръзване на редуктора през зимата когато карах на магистралата! Според мен това не е правилното връзване на изпарител! Все пак нека по-компетентните по въпроса се изкажат :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препоръчайте газаджии при които да ида събота или неделя, че през седмицата няма време :musik: според моите хора които слагаха газовото проблема въобще няма общо с газта и т.н.. а на практика нямам парно откакто сложих газта преди няколко месеца, само дето тогава беше топло, а сега е 0 градуса студ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че проблема ти е в цирколацията на охладителната течност когато колата е с по високи обороти и върти по бързо водната помпа а тя от своя страна водата започва да се движи с по голяма сила и така успява да циркулира в радиаторчето на парното незнам газаджйте как са ти свързали изпарителя но може да пречи на нормалното преминаване на водата през радиаторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и да отидеш на газчия,кажи да види тръбата от водната помпа към парното,предполагам,че от там взема вода за охладителя на маслото.Ако е леееекичко запушена няма да има вода до изпарителя и парното няма да топли.Ако някой майстор каже,че няма общо с тръбата,парното и изпарителя,го прати при мен да му разясня едно две неща.Точно от нея патих цял месец и накрая я разглобих,почистих и сега имам парно и изпарителя не замръзва.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че проблема ти е в цирколацията на охладителната течност когато колата е с по високи обороти и върти по бързо водната помпа а тя от своя страна водата започва да се движи с по голяма сила и така успява да циркулира в радиаторчето на парното незнам газаджйте как са ти свързали изпарителя но може да пречи на нормалното преминаване на водата през радиаторчето.

Точно това си мисля и аз като причина за проблема. Обаче се питам - при условие, че явно водната помпа няма "сила" да върти водата при ниски обороти, не трябва ли колата да загрява повече от нормалното, а не да стои винаги на 90 градуса. Дори лятото в големите жеги не е минавала 90.

Тъпото е, че газта е "гаранционна" т.е. очакването ми е газаджиите да си я оправят, ама те казват че не е от това проблема..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра колега водната помпа си работи нормално но по пътя на водата до радиаторчето има пречки (изпарител) които пречат на водата да си преминава по пътя нормално и среща затруднения така неможе да осигури на радиаторчето нужното количество за да загрява и в последствие да оттава топлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра колега водната помпа си работи нормално но по пътя на водата до радиаторчето има пречки (изпарител) които пречат на водата да си преминава по пътя нормално и среща затруднения така неможе да осигури на радиаторчето нужното количество за да загрява и в последствие да оттава топлина.

Колега утре ще прегледам обстойно дали изпарителя е вързан паралелно или последователно - много маркучи са и трябва да огледам кое къде отива. Или ако някой колега има познания как е устроено охлаждането на този мотор може да сподели как е вързан изпарителя на база описанието на маркучите му, кой къде отива, както съм описал по-доре.

Ако е вързан последователно напълно възможно да пречи на водата да циркулира, въпроса е ако е паралелно какъв може да е проблема.. евентуално запушен маркуч към радиаторчето на парното?

Възможно ли е изпарителя да разшири до толкова системата, че водната помпа да не смогва да върти увеличения обем вода?

Даже и да отидеш на газчия,кажи да види тръбата от водната помпа към парното,предполагам,че от там взема вода за охладителя на маслото.Ако е леееекичко запушена няма да има вода до изпарителя и парното няма да топли.Ако някой майстор каже,че няма общо с тръбата,парното и изпарителя,го прати при мен да му разясня едно две неща.Точно от нея патих цял месец и накрая я разглобих,почистих и сега имам парно и изпарителя не замръзва.Успех.

Благодаря колега, ще се провери това

Редактирано от Boyko A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е изпарителя да разшири до толкова системата, че водната помпа да не смогва да върти увеличения обем вода?

Не ми се вярва да е това и още 3 изпарителя да сложиш ням да има проблем с това колко вода може да върти помпата, проблема ще е в това колко време ще загрява.

Колкото повече се увеличава обема на водата в малкия кръг толкова по бавно загрява колата.

Ще ми е интересно да разбера проблема след като го решиш драсни някои ред ще бъдеш полезен и на някои друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoprospect.ru/audi/a4-2001/2-5-sistema-okhlazhdeniya.html

Ето с/ма на охлаждането.Ако е последователно на охладитела на маслото,не виждам как ще пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoprospect.ru/audi/a4-2001/2-5-sistema-okhlazhdeniya.html

Ето с/ма на охлаждането.Ако е последователно на охладитела на маслото,не виждам как ще пречи.

Благодаря колега, още не съм прегледал маркучите, най-вероятно в събота ще имам време, но ето на пръв поглед по схемата какво имам до момента:

395s2.jpg

Редактирано от Boyko A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кой маркуч на парното няма вода? В този с дупчицата или в другия? Този с дупката е изходящия. Между другото имах същия проблем след смяната на термостата - в маркуча без дупката имаше вода и беше топъл, а този с дупката беше студен. Като го изкарах - нямаше нито капка антифриз! Последваха няколко обезвъздушавания през дупката, но ефекта не е много категоричен. Парно има, но на място го няма. В същото време като дам и малко газ от тръбата потича антифриз с доволно налягане...

Газовия Инжекцион е монтиран доста преди това и всичко беше наред...

Мисля утре пак да видя дали не е събрала още въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмняваш се за въздушна възглавница ли ?

Ако е така защо ще има парно като натиснеш педала на гаста, за да има парно значи има и антифриз а не въздух .

Само предположение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що направих още един опит и от дупката на маркуча пак излезе въздух, малко, но излезе (направо изцвърча, щото я бях надул предварително с половин атмосфера...). след което маркуча на изхода се стопли веднага :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...