Simeonov_B Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Преди 9 години имах едно яйце и скоростите му бяха супер. При 3000 оборота скоростомера показваше 130 км.Колата беше Ауди 80 - 1986 произведено и 1987 година първа покупка. Внос от Холандия.Намерих си договорите за продажба и покупка на това Ауди, но във двата договора рамата се различава /само втората буква/. Предполагам в единият договор е сбъркано но не знам в кой.Можете ли да ми кажете по номера на рамата какъв код скоростна кутия има това Ауди и дали ще стане на моето В4 АВК.РАМА - WAUZZZ89ZHA316250Другият номер е WDUZZZ89ZHA316250Двигател - SF007197Забравих - Беше 1,8 /май имаше S/, без хидравлика, без АВS, със оборотомер, ръчен люк, май имаше предни ел стъкла и същата машинка с ел огледала като на В4, мисля че е карбуратор не въобще не съм сигурен, май и голф 2 ка имат такъв двигател.Между другото съм виждал само няколко такива като цвят - жълто и жълто табло.http://sborko1.snimk...80-staro.626637Осъзнавам, че ако става тази кутия за мен и ако намеря такава то тя ще е доста стара и на доста километри. Следващият логичен въпрос е какво има в една скоростна кутия което се износва и какво се сменя, скъпо ли е това удоволствие. Редактирано 11 Октомври 2011 от Simeonov_B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Втория номер е объркан, със сигурност. WAUZ трябва да почва щом е Ауди. Ако е била 1.8S, бащата имаше такава 90 кончета, ма карбуратор ли е моно ли е не мога да кажа. Знам само, че вървеше много и можеш да направи 120 на 2-ра Сигурно е с онези дългите кутии на които им забравих кода.Едит:Сега отворих АутоДата. По кода на мотора излиза, че е SF т.е. карбуратор Кейхин 90 конски сили. Редактирано 11 Октомври 2011 от MeThTiCaL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 АКМ е кода на тази "дълга" кутия и се монтира на тези модели. Имах щастието да я покарам на предишната си 80-ка....А между другото кода на скоростите го пише на лепенката при резервната гума (на Б4). При Б3 не знам тя къде стоеше....на капака на багажника, отвътре ли...не помня Какво точно те интересува по скоростите колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeonov_B Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Интересува ме кода на скоростната кутия и дали ще стане на моята В4 АВК.Другото е какво се сменя по нея за да стане перфектна и скъпа ли ще е подмяната на нещата които трябва да се ревизират.Пиша директно за смята, защото и да става и да е читава не бих я сложил за проба а първо искам да я отворя и да сменя всичко каквото трябва.Според мен това е перфектната скоростна кутия за АВКСвали ли на 5 та предавка оборотите поне с 500 ще е страхотно Редактирано 11 Октомври 2011 от Simeonov_B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) Щом търсиш "по-дълга" от твоята кутия,защо ще се набиваш с толкова стара.Слагаш си една от Б4,двигател АБТ и ето ти по-дълга кутия.Макар,че аз не бих предприемал такава интервенция.Хич не ме кефи набирането,като на тролей,при АБТ мотора.После,има и друго-самата ревизия,която си решил да правиш на другата кутия излиза скъпо.Може да се наложи да се сменят синхронизатори,някой и друг лагер,масло и пак не се знае как ще е кутията и диференциала,докато не се качи на колата.Пък да не ти разправям как се намират читави майстори на кутии,дори в София. Редактирано 11 Октомври 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hohomot Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Ето малко инфо http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=73016http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78280&st=20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeonov_B Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Щом търсиш "по-дълга" от твоята кутия,защо ще се набиваш с толкова стара.Слагаш си една от Б4,двигател АБТ и ето ти по-дълга кутия.Аме не знам. Това съм карал и още помня колко хубави бяха скоростите. Нямам впечатления от нищо друго. Сега се замислям, че май филма няма да е драма а ще премине директно в екшън.Май ще трябва и съединител друг и полуоски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeonov_B Публикувано 11 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 В крайна сметка какво излиза, че май най добре е на моята да и сменя 5 та предавка с друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Колега,скоростната кутия която търсиш е с код АКМ,Колегата ИСО я продава и казва че е в идеално състояние.Не ти трябват други полуоски и друг съединител,ако твоите са си здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 Точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 11 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2011 (Редактирано) В крайна сметка какво излиза, че май най добре е на моята да и сменя 5 та предавка с друга.И това е вариант. Може да смениш и 4-та и 5-та предавки.Имам налична 5-та от АХN кутия с предавателно число 0,789(30/38), но дай да разберем каква е твоята кутия първо, с кой диф е та да има основа за размисъл.Но при всички положения, като се има предвид цената на цяла работеща кутия, не си заслужава да пръскаш пари по майстори (или "майстори"), за да правиш каквито и да било ремонти. Един-два нови синхронизатора струват колкото цялата кутия най-общо казано. Така, че мятай една АКМ и си карай! Редактирано 11 Октомври 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeonov_B Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 http://sborko1.snimka.bg/automobiles/dvigatel.591826.25302183От това който виждам разбирам ако съм прав, че моята кутия е --- CCF ---Може ли някой да даде едно сравнение на параметрите на тази кутия с останалите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Значи и аз съм с АБК и кода на кутията ми е CCF. Не знам обаче дали има разлика в дифовете на седан и комби. Аз съм седан и при 120 км. на 5-та съм с 3000 об. Ако ти си с тази скорост на 3500 об. значи има разлика в нещо....Но АКМ кутията дава само 200 об. по-ниски стойности от нашите кутии. Казвам го от личен опит. Не са 500 об. както си го представяш, т.е. размяната е малко излишна според мен поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 12 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeonov_B Публикувано 12 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 (Редактирано) Правилно ли разбирам таблицата?Разликата примерно между моята кутия CCF и кутия с код CDY е, със 20 км по малка скорост при кутия CDY спрямо CCF на 3/4/ и 5 скорост а при втора със 10 км и първа скорост ще е същатаИ двете би трябвало да са съвместими като гледам първият параметър който изобщо не разбирам Редактирано 12 Октомври 2011 от Simeonov_B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2011 Първия параметър е предавателното число на диференциала на кутията. Когато сравняваш предавките на кутии с еднакви диференциали, разликата на изхода ще е само от разликата в съответните предавки. Като цяло предавателното число от мотора към колелата се пресмята като се умножи пред. число на дифа по пред. число на съответната предавка. Колкото по-малко е предавателното отношение на дадена предавка(само на предавката), толкова "по-бърза" е тя. Например 5-та предавка от кутия АXN е по-бърза от 5-та на CCF, но въпреки това скороста на 5-та при кутия AXN e по ниска, заради разликата в предавателните числа да дифовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go6eto Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Колега Симеонов,аз на моето Ауди б4(абт-мотор),тази пролет му сменях кутията.Оригинално го взех с CGT(много къса) и сложих CCE,разликата в оборотите е към 800-900 надолу в полза на CCE( 5-та на CGT=4-та на CCE)и имаш още една нагоре .Така,че ако ти се занимава сменяй смело Само гледай броя на шлиците на съединителя да е еднакъв с твоя.Иначе трябва да сменяш съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeonov_B Публикувано 13 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) Относно стойността 4.111Този параметър като е еднакъв на няколко кутии означава ли това, че при всичките кутии с този параметър няма да е необходимо да се сменят полуоски и главини Идеята е само скоростната кутия да се смени и всичко да си остане със старите неща - единствено съединителя мога да сменя защото и без това трябва да го сменямМисля, че CCE ще е добра, защото първа е еднаквавтора е малко по дългатрета е почти същатачетвърта е като пета при мен но аз на 5 си набирам спокойно от 60-70 кма вече 5 ще е по разтоварена Редактирано 13 Октомври 2011 от Simeonov_B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 аз съм с акм скоростна кутия на 80-ката много е разтоварена е верно е че набира по мудно обаче е магистрален боец , докато б4 1.6 има много дбобър старт обаче оборотите като ги гледам ме боли глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване