Jump to content

Рейка за ГИ "Бигас"


Recommended Posts

Здравейте колеги от ауди клуба.

Значи аз карам голф 3 АБФ/150коня с ГИ "БИГАС" писах и тема в ВФклуба но никой не можа да ми отговори, и погледах че тук пишете повечко за газовите.

Та ходих на газаджия и той ми каза че газовата рейката е за смяна, но моята е 2.5ома, а такава не намирам- проблем ли ще е ако сложа 1.5 или 3.0ома и ако сложа различни омове трябва ли да се пренастрой компа на газовата? и въобще за какво точно са тея омове и колко бихте ми препоръчали за моят двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката на БИГАС не е ли с дюзи, на които самите бобини за дюзите са с посоченото от теб съпротивление? Не знам самата рейка да е със съпротивление. И какво и е на твоята, че ще я сменяш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кой газаджия си ходил и защо да ти е за смяна. Пускат те по пързалката. Има ремонтен комплект - буталца плюс пружинките и о- пръстенчетата. Но най вероятно при тебе трябва само да се сменят о - пръстенчетата и една калибрация.

Ето ти да видиш какво представлява рейката:

цък

На снимките е моята рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, рейката не ми е точно същата като на снимката, незнам дали е с бубинки и дали има ремонтен комплект - не разбирам, на самата рейка долу пише "2.5" което мисля че са омовете защото никъде на друго място не пише нещо такова и буските от рейката не са на нея а са с кабели около 10-15см, ГИ-то го взех 2ра употреба и го поставих сам като гледах схемата която бях намерил от интернет.

След поставянето колата работеше добре и вървеше но харчеше много, ходих в София на газаджия да ми я настрой УЖ, но след настройката колата постепенно почна да работи по-зле и сега вече почна да прекъсва- все едно работи на 3цилиндера, в високите обороти след 3200-3500 проблема каточели го няма, а и понякога и в ниските обороти изчезва- Утре ще снимам рейката да я видите защото не разбирам изобщо.

И сега колата при градски условия харчи 16-17газ мисля че се дължи на това че прекъсва, извън града харчи 9-10 при 120/140км но тогава колата не прекъсва и мисля че разхода е съвсем нормален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих рейката, всичко вътре беше като ново дори гумичките не бяха мръднали, но вътре тея буталца бяха целите омаслени и трудно се мърдаха, а на 1ви цилиндер дори вътре леглото беше клеясало, взех малко водна щкурка и кореселин изчистих хубаво всичко и колата вече не прекъсва :gruebel: има малко на празен ход като дам повечко газ но това не е болка за умиране. :lol: Мерси на колегата който ми даде темата как се разглабя рейката :rotcol::):rotcol::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой филтри? всичко както си беше така съм го зглобил, престраших се да или трябваше да заработи или направо да ходя за нова :hilezh: и ето че колата заработи, не знам само дали не трябва да се чисти с някакъв спецялен препарат но и кореселина свърши работа :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 филтъра: първият е на изпарителя и той е за течната фаза, а другия е след изпарителя и преди рейката. Ако не си ги сменял е хубаво да ги смениш и тях, особено след като рейката ти е била мръсна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редуктор, колеги! Казва се редуктор. Изпарител е онова на обикновените газови уредби. :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз го играх същия филм като теб преди 1 месец. Само че аз почнах първо от филтрите и стигнах и аз до чистене на рейката. Филтъра на редукора/благодаря на, Ради, за уточнението/ се беше наблъскал целия с графит, просто беше в плачевно състояние. Симптомите ми бяха същите като при теб: над 3000 оборота беше ОК, под 3000 оборота работеше все едно на 3 цилиндъра. След смяна на филтри и чистене на рейката всичко си дойде на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз не знам дори че на редуктура има филтер :hilezh: трябва да го проверя :rolleyes:

някой имат външен клапан преди редуктора (изпарител) "защото в него се превръща течната фаза на газта в газообразна и редуцира налягането чрез преминаване от по малък обем в по голям и за да не се получи замръзване на изпарителя металната част се свързва към водната система на колата"

п.с. поне според мен това трябва да е истината :gruebel:

Редактирано от nikom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз не знам дори че на редуктура има филтер :gruebel: трябва да го проверя :rolleyes:

В клапана преди редуктора имаш филтър за течната фаза. И след редуктора за изпарената фаза трябва да имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е филтъра, който е след изпарителя/редуктора, т.е. когато газта вече е газ :rolleyes: . А има и още един, през който минава течната фаза и е преди изпарителя/редуктора или в самия него, и представлява нещо такова:

product_395.jpg

П.П. При мен беше малко по- добре от този на следващата картинка:

128793687.jpg

Редактирано от d`a`n`n`y
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...