Jump to content

а6 ц5 колко вида окачване има


toshkov81

Recommended Posts

Хмм колеги аз съм с окачване 1BV, което е за S-line. То е 30мм по-ниско от 1BV. В момента май съм със заминали амортисьори. Фабричния им номер е 4B3 413 031 M. Може ли някой да ми каже какви нови мога да сложа защото оригиналните са 435лв бройката...

Изпратено от моят SM-N915FY с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с доста голям клиранс, но искам да направя окачването малко по-твърдо... Та мисля си дали ако сложа по-твърди пружини ще ми мине номера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 7.11.2016 г. at 13:15, kpematop написа:

А ако старите пружини са омекнали само ще потренирате сваляне и качване.

 

 А ако се насади 1БА окачването с пружините(без значение, че примерно моите са омекнали) не би трябвало да сме потренирали само сваляне и качване. Единственото което само малко ме притеснява, че това е окачване е от 2.4 , а аз съм 1.8 Т  Иначе и двете са Авант на предно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагайте нови пружини lesjofors и забравяйте за проблема с ниските предници аз направих така ефекта е просто супер:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 11/9/2016 at 9:43 PM, DJANO said:

Ужас, като камион е :steinigung:Къде ще я караш тази кола, че ти трябва да е като офф роуд машина?

 

 

Няма ужас, преди не можех да вляза в гаража. Издрах гърнетата, а на улици с коловози удрях картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тези пружини lesjofors само за отпред ли се продават? Че хич не ми се вижда удачно колата да е повдигната само отпред и фаровете да светят в небето и да изглежда все едно постоянно е с 5 човека и багаж? Не съм гледал още, но от прочетеното до тук съдя, че съм с 1ВЕ и искам да повдигна цялата кола значително? Дали ако сложа тези пружини трябва да сменям и амортесьорите? За мен идеалния вариант е да е висока и да вози твърдо, защото ако много се лашка по неравности няма много смисъл от по-големкя клиърънс?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колеги, повдигам отново темата. Може ли окачване (пружини и амортисьори) от S6 да паснат на A6 3.0 quattro? И наистина ли са високи горе-долу колкото обикновеното (не-спортно) окачване на А6? Моята А6-ица е като лодка - клати се супер меко. Но на височина ми харесва, защото по родните пътища и градове винаги се налага катерене по бордюри, пък и зимата при сняг е добре да е по-висока колата. Та искам значително по-твърди пружини и амортисьори, но без да снижавам височината. Тези от S6 ще свършат ли тази работа? Аз съм свикнал на много твърдо окачване по принцип (БМВ М3 и т.н.), така че друсането не ме притеснява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги, искам да ви питам, знае ли се кои двигатели и задвижване точно имат 1ВЕ окачване. Освен 1.8 Т 180 и 2.5 тди 180кс. ? Сигурно и 2.8 и 3.0 и 4.2, по пътя на логиката и 2.7 ТТ, но все пак черно на бяло няко нещо ?:lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги. Тъй като смятам да сваля една идея предницата на моето ц5 2.5тди на предно имам следния въпрос: предлагат ми червени амортисьори с черни пружини, с 3 сини точки и една кафява. Някой знае ли какво точно означават тези цветове? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш една ETKA и гледаш на този цветови код какъв тегловен индекс дават и какви са параметрите на пружината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...