kristian92 Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Хмм колеги аз съм с окачване 1BV, което е за S-line. То е 30мм по-ниско от 1BV. В момента май съм със заминали амортисьори. Фабричния им номер е 4B3 413 031 M. Може ли някой да ми каже какви нови мога да сложа защото оригиналните са 435лв бройката... Изпратено от моят SM-N915FY с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 S-line окачването на никой не му харесва като цена. При мен задните пружини бяха 300лв/бр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaHzElChO Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Ето какво се получи при мен с правилните пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Ужас, като камион е Къде ще я караш тази кола, че ти трябва да е като офф роуд машина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 супер колега RaHzElChO и аз искам същото може ли да кажеш как и какво си направил идеална е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Аз съм с доста голям клиранс, но искам да направя окачването малко по-твърдо... Та мисля си дали ако сложа по-твърди пружини ще ми мине номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 На 7.11.2016 г. at 13:15, kpematop написа: А ако старите пружини са омекнали само ще потренирате сваляне и качване. А ако се насади 1БА окачването с пружините(без значение, че примерно моите са омекнали) не би трябвало да сме потренирали само сваляне и качване. Единственото което само малко ме притеснява, че това е окачване е от 2.4 , а аз съм 1.8 Т Иначе и двете са Авант на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elektro88 Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 слагайте нови пружини lesjofors и забравяйте за проблема с ниските предници аз направих така ефекта е просто супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaHzElChO Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 On 11/9/2016 at 9:43 PM, DJANO said: Ужас, като камион е Къде ще я караш тази кола, че ти трябва да е като офф роуд машина? Няма ужас, преди не можех да вляза в гаража. Издрах гърнетата, а на улици с коловози удрях картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Дам, всеки с вкуса си и нуждите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Тези пружини lesjofors само за отпред ли се продават? Че хич не ми се вижда удачно колата да е повдигната само отпред и фаровете да светят в небето и да изглежда все едно постоянно е с 5 човека и багаж? Не съм гледал още, но от прочетеното до тук съдя, че съм с 1ВЕ и искам да повдигна цялата кола значително? Дали ако сложа тези пружини трябва да сменям и амортесьорите? За мен идеалния вариант е да е висока и да вози твърдо, защото ако много се лашка по неравности няма много смисъл от по-големкя клиърънс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Предни и задни продават, внасат ги ТЕХ-КО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Може ли да се запазят амортесьорите от ниското окачване и да се сменят само пружините за да се повдигне колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор К Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Колеги, повдигам отново темата. Може ли окачване (пружини и амортисьори) от S6 да паснат на A6 3.0 quattro? И наистина ли са високи горе-долу колкото обикновеното (не-спортно) окачване на А6? Моята А6-ица е като лодка - клати се супер меко. Но на височина ми харесва, защото по родните пътища и градове винаги се налага катерене по бордюри, пък и зимата при сняг е добре да е по-висока колата. Та искам значително по-твърди пружини и амортисьори, но без да снижавам височината. Тези от S6 ще свършат ли тази работа? Аз съм свикнал на много твърдо окачване по принцип (БМВ М3 и т.н.), така че друсането не ме притеснява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Колеги, искам да ви питам, знае ли се кои двигатели и задвижване точно имат 1ВЕ окачване. Освен 1.8 Т 180 и 2.5 тди 180кс. ? Сигурно и 2.8 и 3.0 и 4.2, по пътя на логиката и 2.7 ТТ, но все пак черно на бяло няко нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vkarakolev Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Здравейте колеги. Тъй като смятам да сваля една идея предницата на моето ц5 2.5тди на предно имам следния въпрос: предлагат ми червени амортисьори с черни пружини, с 3 сини точки и една кафява. Някой знае ли какво точно означават тези цветове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 7 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2020 Отваряш една ETKA и гледаш на този цветови код какъв тегловен индекс дават и какви са параметрите на пружината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване