piaggio Публикувано 7 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2011 (Редактирано) Kак така опират? 17" ли са? За да опират трябва да е много сбъркано ЕТ-то.Какво е това 1BD твърдо и високо окачване? Че и на С-ка Гумите са 225/60/16 за това. Ет-то си е добре иначе Редактирано 7 Ноември 2011 от piaggio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Burner_ Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 (Редактирано) Колеги , според вас с кое от 4-те окачвания може да съм аз... Много е ниска,не мога да се качвам на почтиии никакъв тротоар, а и на релсите на Борис при Овча Купел спуках картера на скоростите и мотора преди време... Uploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.usUploaded with ImageShack.us Редактирано 8 Ноември 2011 от Burner_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 1 BE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Знае ли някой каква е логиката С6 да бъде с по-високо окачване в случая? И има ли логика в това, че повечето коли с 1BE са сравнително меки като ги натиснеш, а возят кораво колкото и кола, която е с 2 пъти по-твърдо на натиск окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Вижда ми се, че имаш омекнали пружини отпред, затова си ударил картера, има пружини по 70-80лв парчето ЛЕСЬОФОРС шведски и си решаваш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 9 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 Колеги,днес се опитах да се кача на един не много висок бордюр и задрах лявата полуоска много здраво.Вдогнах колата на крик-видимо освен няколко драскотини по полуоската няма други щети.Искам да ви попитам какви невидими последствия може да има от това и полуоската лесно ли се разбива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 1BR - комфортно усиленоДа изтупаме малко темата от прахта.Тва 1BR,високо или ниско,твърдо или меко е :hilezh:/>Аз май съм единствения който иска да мине от 1ВА към 1ВЕ,много повече ще ми харесва ако е ниска,притеснява ме,че ще друса повече <_</> пълно щастие май няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 (Редактирано) Аз също миналото лято минах от 1BA на 1BE. Малко повече друса, но не е нещо фрапиращо. Аз даже в началото не го забелязах, жена ми ми каза, че и се струва че вози по-твърдо.Сега имам един комплект с един индекс по-ниски 1BE от колата на Gecata и мисля да ги сложа тях. Ако тръгнеш да сменяш имай предвид, че само 1BE окачване за А6 Ц5 (не знам за каква кола се интересуваш) има над 10 вида, още толкова 1BA и така нататък, за всички мотори пружините 1BE са с различни маркери и съответно с различен тегловен индекс. Има една онлайн таблица (но пак се минава през ЕТКА-та) където излиза точния тегловен индекс на съответната пружина и така можеш да ги сравняваш една с друга. Преди да я намеря, аз смених няколко окачвания 1BE без ефекта, който исках. Редактирано 12 Април 2013 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Намерил съм 1ВЕ от ц5 душегуб,моята е 1.9 та точно за тва се надявам де не се сниша толкова,че да задирам по легналите полицай,но сегашното положение с 4-ри пръста м/у гумата и калника не се трае :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Няма да се сниши изобщо, ще си остане същата. Аз също карам 1,9 Ц5 и след няколко проби накрая успях да я сваля и то не много с 1BE от 1,8ТИ пак има значение какво е оборудването на колата. Тези които сега са на колата са от 1,8Т с куатро (предните стават), а тези в мазето (на Гецата) са от 1,8Т на предно. И може би заради това са с различни тегловни индекси. Ако искаш погледни моята кола как стои и сам прецени, но е добре да се види на живо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 13 Април 2013 Доклад Share Публикувано 13 Април 2013 Днес ми хрумна да пусна една рулетка - предната броня е на точно 10см от земята, на практика почти всеки бордюр е непреодолим. Това с фабричните гуми.Моята е на 16см <_</> Ако искаш погледни моята кола как стои и сам прецени, но е добре да се види на живо.На живо,ще ни е трудно,но да види на ЛС какво ще направим :respekt:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ssson Публикувано 23 Май 2013 Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 (Редактирано) Знае ли някой каква е логиката С6 да бъде с по-високо окачване в случая? И има ли логика в това, че повечето коли с 1BE са сравнително меки като ги натиснеш, а возят кораво колкото и кола, която е с 2 пъти по-твърдо на натиск окачване?Логиката е че не самите пружини са много по твърди а червените амортисьори са газови и обратното движение е с пъти по трудно от стандартните,затова при движение е твърдо вози а като я натискаш изглежда мека,това го знам от опит,разкарах 1ВЕ окачването и сложих стандартно Оказа се че сатндартното е от 2,5 tdi и сега стърчи яко отпред.Някой може ли да каже с какви маркери трябва да са предните пружини за 1.8т на предно,за стандартно 1ВА окачване?Да, по принцип има, на самите пружини има цветни обозначения (комбинации от цветове), но вариантите са много, виж твоите с какви цветове са. Скролни по таблицата надолу и виж 22 позиция: ЦЪКНякъде излизаха кои цветни комбинации за какви коли се използват, трябва да потърся.тая таблица я пробвах с къв ли не браузър не ми зарежда,ако някой може да помогне... Редактирано 23 Май 2013 от Ssson Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Да попитам,пружините еднакви ли са от комби и седан?Искам да сменя само задните пружини,съответно и амортисьорите.При мен задните пружини и ам-ри са жълти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 И как да разбера дали са 1BA пише ли някъде потях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch3f0 Публикувано 15 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2013 Ако някой е заинтересован да направим бартер на окачванията си да ми пише.Моето е спортното 1ВЕ и търся нещо по-восоко от моето.Колата ми е 1.8Т предно предаване само,98 год седан .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) Да попитам,пружините еднакви ли са от комби и седан?Искам да сменя само задните пружини,съответно и амортисьорите.При мен задните пружини и ам-ри са жълти.Еднакви са. Задните са различни само от куатро и от некуатро. И как да разбера дали са 1BA пише ли някъде потях?Не пише. Можеш да разбереш чрез ЕТКА–та. Ако не я използваш дай ми цветните маркери и ще ти кажа какви са. Ако някой е заинтересован да направим бартер на окачванията си да ми пише.Моето е спортното 1ВЕ и търся нещо по-восоко от моето.Колата ми е 1.8Т предно предаване само,98 год седан ....2 години те търсих, не те намерих и накрая започнах одисеята с купуване от морги, от форума, пробване, сменяне, и отново, и отново и т.н. Редактирано 16 Юни 2013 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch3f0 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 (Редактирано) Съжалявам че чак сега пиша колега,но автомобила го имам от скоро ... та сега вече реши ли твоя проблем или и аз да продължавам да търся някой който да иска да си сменим окачванията ?! това са моите,амортисьорите са червени Редактирано 16 Юни 2013 от Ch3f0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Реших го, но по трудния начин. На теб успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Еднакви са. Задните са различни само от куатро и от некуатро. Моята е с предно,трябва да търся задни само от кола със предно,така ли?Или стават и от куатро?Утре ако ми остане време ще позачистя и ще снимам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Само от кола на предно. Дали е комби или седан няма значение. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 (Редактирано) Ок,мерси колега,ще търся с предно Цитиране на предходен пост! Редактирано 19 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch3f0 Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 Колега ,дали ще има някаква разлика от тези на А6 С5 и тези на ауди 100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ian4o Публикувано 23 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2013 Здравейте колеги,Случайно попаднах на тази тема и реших и аз да напиша за моето окачване.Имам Ауди А6 комби 1999 г. с мотор 1,9/110. Моето окачване отпред е с пружини и амортесьори, а отзад е с въздушни възглавници.Когато колата се натовари се вдига и поддържа едно и също ниво. Като цяло окачването е високо.От горепосочените типове не знам моето, към кой тип спада? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch3f0 Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Колега BOKOUSER трудно ли е да се свалят пружините и амортисьорите,ако може малко да ме информираш какво да направя ,защото на сервиз искат майка си и баща си за да ми извършат тази дейност.Благодаря и на тези който също ще се отзоват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 (Редактирано) Ми не е много лесно. Задните са елементарни, откачват се амортисьорите и пружините излизат.Отпред сваляш макферсона - долу от долния прав носач (18-ка), горе през моторния отсег има по 3 болта на макферсон (16-ки) и горните носачи (откъм шарнирите) от шенкела -дълъг болт и гайка 16-ки. Въпросния болт иска много киснене с WD, почти винаги е яко клеясал и се къса, препоръчвам ти ако ше си ги правиш сам, да ги напръскаш и от двете страни един или два дни предварително, има голям ефект.Като извадиш макферсона, сваляш алуминиевата конзола, на която са закачени горните носачи - на 2 болта 13-ки. Стягаш пружините със скоби до охлабване на гайката на амортисьора (лула 18 - не гедоре), развиваш я и вадиш тампона, прашника и амортисьора. Внимавай за реда в който ше ги сглобиш, защото има една шайбичка между големия тампон и удебелението (засека) на стеблото на амортисьора. По-горе писах лула 18, защото трябва през нея да бръкнеш с шестограм за контра.Сглобяването си ебало майката. Така трябва да уцелиш съосието на дупките долу на макферсона и шпилките на горния тампон (със завъртане на тампона), че макферсона да може да влезе в колата без усилие - така, както си го извадил. Доста е трудно, защото тампона няма лагер като на повечето други коли, съответно не се върти и както го сглобиш, така си остава. Сигурно няма да го направиш от първия път, но някакси ще стане. Стягаш пак скобите до някъде, завърташ тампона, махаш скобите, пробваш и така. Аз сменях пружини поне 5 пъти пред блока и последните два ги целех от раз, така, че успех.Ако нещо не си разбрал - пиши или се обади, ще помагам от разстояние П.С. Забравих най-важното. Като смениш височината на колата (независимо от ниска на висока или обратното), задължително трябва да разхлабиш всички носачи при тампоните и при стъпила кола на земята да ги стегнеш (като преди това я разклатиш доволно). Долните носачи стават най-добре на канал - елементарно е, а при горните е малко чанч - гумата пречи. За това аз махам джантата и пускам колата да стъпи на масивно здраво трупче отзад зад диска, на болта на шарнира. Трупчето да е толкова високо, че да имитира гумата - колата да остане равна и така носачите застават в нормално положение. Бъркаш и стягаш с 2 звездогаечни 16-ки. Редактирано 26 Юни 2013 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване