Ch3f0 Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Благодаря ти мн колега,ще пробваме да го направим като следим внимателно всяка стъпка .То е ясно че няма да стане всичко от раз първия път,но ще се опитваме докато всичко се получи както трябва да бъде.Благодаря ти пак,имаш няколко бири от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch3f0 Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Колега а може ли просто да освободя макферсона от към двигателния отсег без да го свалям от амортисьора,понеже нямам скоби за пружините и направо да го поставя на другата кола както си е към амортисьора,хем ще е по лесно и бързо сякаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Може, така е най-лесно и става много бързо, но това при положение, че си си намерил комплект макферсон, не само пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 (Редактирано) Да повдигна малко темата. Колата ми отзад е доста клекнала в сравнение с отпред и май ще трябва да си купя пружини. Окачването ми е 1BA(комфортно вдигнато). По пружините не личи следа от цвят. Рових се и из етка но там само за предното (аз съм предно, седан, ръчни ,2.5 TDI BFC 163 коня) ми дава една купчина номера и цветове. Как да разбера кои пружини трябва да си взема? Ето какво излиза на ЕТКА в началото (има още 3 пъти по толкова):PR не знам какво е но го има за всички 1BA е типът окачване , но последния индекс след него каво е. Аз на табелката в багажника имам OYE което ме навежда на мисълта че съм PR-1BA-OYE или пружина 3BO 511 115 M която е с една сива и две лилави точки Редактирано 15 Август 2014 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 15 Август 2014 Доклад Share Публикувано 15 Август 2014 Малко вероятно е да се се изтрили маркерите, по-скоро има наслоена кал. Почти невъзможно е да разбереш с какви маркери е излязла от завода, без да ги видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Маркировката наистина си седи на пружините просто обаче е на задната страна и се вижда на канал - странното е че при мен (1BA) излезна три розови с една бяла/жълта - Проблемите с "клекналата задница" обаче ще се окажат от смачкания тампон под пружината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 (Редактирано) Под и над пружината тампона е еднакъв. При мен също долният беше по-сплескан и аз смених само долните. Оригинални (други не намерих) бяха около 20 лв ...странното е че при мен (1BA) излезна три розови с една бяла/жълта...Не е странно, при 1BA (както и при другите видове окачвания) има много видове пружини. Коя точно ще е пружината, зависи от цялосното оборудване на колата - авант, седан, мотор, скоростна кутия и тнт, които и да ти се струват маловажни, при различните комбинации променят теглото на колата. За това са предвидени няколко вида пружини за всеки тип окачване - каквото и тегло да се получи при оборудването крайният ефект на возия и клиренс да е еднакъв при съответният вид окачване. Редактирано 21 Септември 2014 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 (Редактирано) Вчера метнах едни амотртсьори закс задни за 2.5 ,сложих едни гумени подложки от не знам каква кола на пружината от горе като не махнах оригиналния гумен тампон и воала,2 см нагоре и задницата неподвижна в завой,голем кеф,даже нивомата на фаровете не излезе от норми,мн съм доволен,даже гуми не свалях егати бързата работа Редактирано 21 Септември 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Не е странно, при 1BA (както и при другите видове окачвания) има много видове пружини.Странното е че според ЕТКА няма такава маркировка - 3 розови и една бяла. Въобще ако трябва да си купувам пружини и някои е сменил моите не е ясно какви са били преди . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 (Редактирано) Странното е че според ЕТКА няма такава маркировка - 3 розови и една бяла. Въобще ако трябва да си купувам пружини и някои е сменил моите не е ясно какви са били преди . Ако се загледаш, бялото не е точно бяло, а сиво, а розовото е доста тъмно, та си е баш виолетово, то по принцип розово по каталозите няма.Ето разликата между бяло и сиво, а предните ги водят зелено и виолетово: ...Аз на табелката в багажника имам OYE което ме навежда на мисълта че съм PR-1BA-OYE или пружина 3BO 511 115 M която е с една сива и две лилави точки Иначе точно си се ориентирал. Според мен това ти е окачването. Както виждаш се редуват така:3BO 511 115 F - 1 silver + 1 violet - 1BA-OYC3BO 511 115 G - 1 silver + 2 violet - 1BA-OYD3BO 511 115 M - 1 silver + 2 violet - 1BA-OYEкато на последното би трябвало двойката да е тройка, може би е грешка, няма логика да се повтаря. Сега погледнах и в една руска онлайн Етка и там е така, но не се кахъри, сигурен съм, че това ти е окачването и друг път съм попадал на грешки. Редактирано 23 Септември 2014 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 След смяна на въпросните тампони задницата вече не е клекнала , но все пак е с 1,5 см по-ниско от предницата. Като я гледам обаче ми се струва че просто предницата е прекалено "вирната" и се учдя дали някои не е сменял отпред с неправилни пружини. Как мога да разбера на задните ми пружини какви предни отговарят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 Няма такава зависимост. Те за това са толкова много, за да се комбинират според обурудването на колата и като финал да се получи един и същ краен ефект на всяка кола. Трябва да попаднеш на същата кола, със същият мотор, скорости и останалото обурудване.Иначе в ЕТКА такава информация няма.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 bokuser се оказа прав за окачването, но понеже проблема ми беше да разбера и какво трябва да е предното продължих да се ровя из лепенката с кодовете в багажника.Значи за задното започват с 0Y- (в моя случей 0YE), а за предното с 0J- (в моя случей 0JM). Тези цифри стоят на лепенката в багажника на четвъртия ред - последните две колони. В моя случей предните пружини трябва да са 1 оранжево и две сиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Предните се оказаха точно такива - 1 оранжево и 2 сиви - явно рпедницата не ми е навдигната от тях. Чудя се дали е възможно височината да се влияе от самите амортисьори(предните съм ги сменял с незнаен номер) а не само от пружините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) на мен ми казаха че проблема бил от прожините затова така седяла ... трябвало да се сменят. като гледах кодовете на мойта бележка в багажника пише че съм със спортно окачване при което трябва да вози твърдо ,да ама не вози меко явно прожините са омекнали и амортисьорите са пътници.амортисьорите са ми червен закс ако това има значение но немога да видя номера им,а прожините не знам.ако си сложил друг вид амортисьори също може да има разлика във височината и да стои клекнала. гледах ги че са с различна дължина и доста видове Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 При мен пише 1BS това какво се води Колата е с предно,мотора АКЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) 1BS = 4-corner air suspension (демек въздушно окачване което е малко странно) не бях чувал за тоя модел въздушно.кът моя двигател си Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0k0123 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Кое по точно се гледа на тази бележка 1BS = 4-corner air suspension (демек въздушно окачване което е малко странно) не бях чувал за тоя модел въздушно.кът моя двигател сиОбъркалсъм се гледах това най долу в ляво на етикета 1SA то ли се гледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) Окачването ти е 1BA (стандартно/меко) - горе в дясно на малките букви. Аз си купих нови пружини, но се оказа че просто предницата стърчи (сега си имам пружини за спомен ). buzzi ме светна, че амортисьорите са ми газови и така се "одървят" като си отидат. Ще трябва да отскоча до "Дунев" за един тест на амортисьорите. Редактирано 22 Март 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) и с маслени да си кът изтекат и може чейнето то да се счупи така возят Окачването ти е 1BA (стандартно/меко) - горе в дясно на малките буквиАз си купих нови пружини, но се оказа че просто предницата стърчи (сега си имам пружини за спомен ). buzzi ме светна, че амортисьорите са ми газови и така се "одървят" като си отидат. Ще трябва да отскоча до "Дунев" за един тест на амортисьорите.прожините ще станат ли за моето окачване със спортно съм само това знам нито белези нито цветове на тея прожини съм гледал Редактирано 22 Март 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 По-вероятно не. Тос маия вид окачване си има още еди колко вида пружини според теглото на колата. Единственото място по което се виждат е лепенката в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gociy Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Здравейте, знае ли някой в какво точно се изразява оригиналното спортно окачване. На пример - колата е по ниска и вози по твърдо или само возията е по твърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Ниско окачване, мачкаш праговете редовно и жулиш пода, друса толкова, че да оглупееш. Имал съм кола със спортно окачване с 18-ките 245/45, и това ми е поука никога повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Аз съм имал С5 със спортното(фабрично) на 16-ки. Поведението на пътя беше една идея по-добро и по-твърдо като возия. На тази дълга база обаче всяко минаване през спящ полицаи или рампа е съпроводено с дълго услушване и леки тръпки в гръбнака. Като добавиш и родните пътища + това че караме с незнайни гуми стандартното общо взето си е оптималния избор. Сегашната ми е със стандартното окачване и като и гледам кроата под мотора и се сетя на старата как изглеждаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 (Редактирано) Здравейте,На моята по лепенката в багазника излиза:1BG = Suspension/shock absorption, automatic level control system, air suspension at rear axle Какво ще рече това? Не ми се вярва отзад да е с въздушно окачване. Всъщност това може ли да се види на канал? Редактирано 11 Май 2015 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване