Jump to content

"Endurance Trophy"-Писта Дракон 27.11.2011г.


Recommended Posts

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ееее може ли такова нещо тцтцт да му се невиди а мантата ?

важното е,че сте се забавлявали

Мантата не сме я карали днес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше яко състезанието.

Само ако беше ни удържала и кутията ;)

Привет и от мен . Искам да поздравя всички участници и най вече победителите в класовете им . Бяхте страхотни и много коректни на пистата . По хубаво от това няма - едно такова състезание да премине без инциденти.

Поздрави колега отново за хъса който показа отборът ви - темпото ви беше потресаващо до момента на проблема ви с кутията - но нищо важното е в случая че отново показахте супер желание за участие и бяхте страхотно бързи за което ви поздравявам .:gruebel: Колата ви МНГО върви макар че днес беше на един бар- ама ето лош късмет . Е при тия проекти е така или мотор или кутия или нещо друго

За нас какво да кажа - от тази кола с този мотор нямаше какво повече да се изтиска . Завършихме - да ама с 125 магарета под капака-ама повярвай ми че не вярвам друг мотор на АУДИ който може да се монтира в този коШ - ер маже да издържи на този бой Тактиката ни се получи до някъде - все пак ЗАВЪРШИХМЕ една обиколка след третия . :hilezh::flehan::zustimm:

А и направихме обиколка под една минута и шес секунди с което се чуствам супер горд .

.

Редактирано от SPARCO A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена за щетите по колата след три часовите ритници - Виене на преден десен лагер и скъсън или по скоро стопен моншон на карето пак отпред в дясно - гумите не ги броя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен . Искам да поздравя всички участници и най вече победителите в класовете им . Бяхте страхотни и много коректни на пистата . По хубаво от това няма - едно такова състезание да премине без инциденти.

Поздрави колега отново за хъса който показа отборът ви - темпото ви беше потресаващо до момента на проблема ви с кутията - но нищо важното е в случая че отново показахте супер желание за участие и бяхте страхотно бързи за което ви поздравявам .:) Колата ви МНГО върви макар че днес беше на един бар- ама ето лош късмет . Е при тия проекти е така или мотор или кутия или нещо друго

За нас какво да кажа - от тази кола с този мотор нямаше какво повече да се изтиска . Завършихме - да ама с 125 магарета под капака-ама повярвай ми че не вярвам друг мотор на АУДИ който може да се монтира в този коШ - ер маже да издържи на този бой Тактиката ни се получи до някъде - все пак ЗАВЪРШИХМЕ една обиколка след третия . ;):flehan:;)

А и направихме обиколка под една минута и шес секунди с което се чуствам супер горд .

.

Старите кучета показаха класа :zustimm:;):hilezh::gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес излязоха много нови истини във връзка с времеизмерването на състезанието . Техниката която брой обиколките на състезатилите е отказала да работи по средата на надпреварата .

Много от учасниците са били потърпевши от този проблем който не им е за севте на Писта Дракон. Броенето е продължило ръчно и в крайна сметка победителите са определени от организаторите чрез някаква си тяхна Математика.

Нека изчакаме и организатора да извади статистики и официални резултати, може да има извинение. Ще простим.:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааа Оказа се че нашият отбор от аматъори се е класирал в крайна сметка на трето място в стреед 1 - с 152 обиколки . Алфата е втора с 154 и астрата първа с 155 . Значи за три часа да ни бият пилоти профисионалисти и собственици на картинг писти с три и две обиколки си е направо победа при положение че нашият отбор никога не е карал на тази писта. А дори бием и някой от призъорите в стреед 2 - като сме направили повече обиколки и от тях . Това с напълно стоково АУДИ А4 с двигател ADR-125 коня . 1995 година.

Както казах и по горе в темата че ще простим на организаторите за пропуските и нередностите който направиха по време на надпреварата но повярвайте ми и на тях не им е лесно да организират такава надпревара . Да не забравяме, че има моменти, които не се връщат, които са безценни , всеки е имал момент в които се е раздал, постигнал е нещо и после се е почуствал измамен. Света не е черно-бял, но ги има и тия моменти и трябва да се обръща внимание на всеки присъствал.

Единствената ми забелешка към тях от тука нататак е на другото състезание да показват и сините флагове . А повярваите ми те имат голамо значение в случая :stupid:

Просто отидохме да докажем че АУДИ е здрава и издръжлива кола и мисля че го направихме.:hilezh::)

Редактирано от SPARCO A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезнаха и окончателните резултати.

Клас “S1”

1. Ой Тигре, Тигре и Котьо Рали Тийм – 155 об.

2. Пердашки Рейсинг – 154 об.

3. Ауди Спорт Тим – Пазарджик – 152 об.

4. Батлани – Рейсинг Тийм – 149 об.

5. Охлюв Рейсинг Тунинг Рали Тийм – 147 об.

6. Винкел Рейсинг – 131 об.

Клас “S2”

1. Перла Рейсинг – 158 об.

2. Венера Полиуретанс – 156 об.

3. Волво Клуб – БГ – 143 об.

4. Зайо Рейсинг Тийм – 136 об.

5. Сажди Рейсинг – 134 об.

Клас М1

1. Lotus – Wildfire – 169 об.

2. Контрол Рейсинг Тийм – 169 об.

3. Тримата от Запаса – 159 об.

4. Паспорт Рейсинг Тийм – 146 об.

5. Борче – 131 об.

Клас М2

1. Бира и Шкембе – Скрап Рейсинг Тийм - 154 об.

2. Dream Team - 154 об.

3. Кокиче - 134 об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, казваш че колата е напълно стокова? Възможно ли е да издържат стокови спирачки (дискове+накладки) за 3 часа на макс? Как е положението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, таблицата, която е качена в дрифтклуб е доста обширна и за да я обработя в по-простичък вариант ще ми отнеме доста време. Прилагам я към поста в оригиналния и вид, за любопитните. Интересното е, че на вид скучни автомобили като Лотоса например са постигнали сериозни резултати. Отделно на самото състезание се видя Перла тийм с тяхното М3 как бият наред и бяха без пряка конкуренция на пистата в техния клас.

results.xls

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така - за не вярващите - кажете в кой град в България да докарам колата за да е разгледате . В момента колата е все още с виещият лагер и скъсаният маншон . Дисковете са и стокови заедно с апаратите - накладките бяха сменени отзат и отпред с нови преди надпреварата с Феродо които струват 42 и 78 лв. Маслото на мотора бе сменено с 20 -50 на Селениа HPX- зелено на цвят - хидравличното масло с Мотул 3 - спирачната течнос с Мотул 5.1 скоростите също с 75-90 на Мобил1 .

Единственно седалките - коланите и окачването на колата не е сток - но тези неща влизаха в регламента . Плюс това Стреед не значи Сток . В Пловдив едно момче - ИЦО на което искам да му благодаря МНОГО поработи за около десет минути по електрониката - ако може това въобще да се нарече електроника на този мотор и това е всичко.

А по принцип колата се кара със съвсем друг мотор и съвсем други спирачки .

Но закакво ви го обяснявам всичко това като вие в този ФОРУМ сте си фенове на самите вас а не на марката АУДИ.

БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ПРИЗНАНИЕТО - И ЗА ПОЗДРАВЛЕНИЯТА .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно на самото състезание се видя Перла тийм с тяхното М3 как бият наред и бяха без пряка конкуренция на пистата в техния клас.

БМВ М3 към 300 и кусур коня, би с 300 и кусур зора Алфа 145, 1.9ЖТД-105 коня от завода, карана с 4 китайски гуми.

Ендурото не е като другите дисциплини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не мисля, че е с 300 зора. Вижда се по обиколките, просто БМВ-то е седяло 10мин в бокса, не знам защо обаче.

Иначе честно казано, не съм очаквал толкова силно представяне точно от Алфа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ М3 към 300 и кусур коня, би с 300 и кусур зора Алфа 145, 1.9ЖТД-105 коня от завода, карана с 4 китайски гуми.

Ендурото не е като другите дисциплини.

Само на Ендуро ADR може да бие Субаро 300+++

Както казах по горе в темата - Не е важно колко са под капака а колкоса в главата - Говоря за ТАКТИКАААААА:D

Редактирано от SPARCO A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не мисля, че е с 300 зора. Вижда се по обиколките, просто БМВ-то е седяло 10мин в бокса, не знам защо обаче.

Иначе честно казано, не съм очаквал толкова силно представяне точно от Алфа :D

БМВ-то както си вървеше така и си погорваше . Не ми се мисли как са го наливали през тази фуния която организаторите раздадоха на всеки отбор . 10- 12 литра за около 6 минути.

025736931-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично обезъдушавах стоковите апарати,и те си изкараха цели 3-часа.В това състезание се видя че конете нямат значение ,а стратегията и карането.Повече коне ,повече гориво,по голяма вероятност да се разпилееш. B) Отбора постигна 3-то място с по слаба на коне кола ,но с добро каране и добра стратегия :D

Редактирано от spas-gt30
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли старият ми мотор AGB щеше да издържи на тези ритници и точно за това решихме да го сменим с много по слабият - много по икономичният и много по натоварващ спирачки мотор . Олекотихме колата до толкова колкото позволяваше регламента и от към мотор и от към спирачки

Имахме на разположение и други двигатели койт са били в този коШ но предпочетохме точно този . Оставам на вас да прецените дали сме постъпили правилно .

И пак казвам единият ни пилот е таксиметров шофьор другият няма книжка от една година и се качи на Аудито едва когато сложи каската и ръкавиците а третият бях аз - никога не сме карали на тази писта . До като при другите отбори нямаше случайни пилоти хората си бях пълни профисионалисти в този спорт - и това си личеше най вече по корекното им пилотиране - въпреки липсата на сини флагове харата отваряха пространствата гледаики в огледалата си . А такова поведение в ежедневното шофиране се случва все по рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние от Urban Team бяхме със синята астра. Колата е напълно стандартна като изключим сликовете, накладките , кони-тата и липсата на салон. За съжаление след час и двайсет минути каране се предадоха биелните лагери и отпаднахме от надпреварата, но въпреки това сме изключително доволни от резултата като за първо излизане на писта - 59.03 най-добро време . :musik:

Живот и здраве , на пролет ще бъдем много по-подготвени. :)

380441_2502493474385_1014411884_2675611_263481190_n.jpg

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...