Jump to content

"Endurance Trophy"-Писта Дракон 27.11.2011г.


Recommended Posts

Човек, честно... не знам колко сте били подготвени, но трябва да се радвате на обиколките, които направихте. Тази кола беше на косъм от преообръщането по таван не един или два пъти! Дори още на първия завой след даването на старта вече беше в тревата! Ясно, че сте искали да постигнете най-доброто, но :musik::):lol:

Да, аз не съм пилот, нито участник или тн..., прост зрител, но нито една друга кола не се движеше толкова опасно по трасето, не само за себе си, но на моменти и за другите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отборът на URBAN дейсвително изкараха голям късмет от страна на първият им пилот благодарение на гумите и Конитата който имаха на колата си . Благадярение на тях успях да си строшат мотора - Астрата така се държеше в завойте че и те самите не повярваха на този баланс който имаше колата . Но прави чес желанието и хъса показани от тяхна страна . Ако не друго поне натрупаха опит и разбраха че на писта трябва да се кара на четири колела а не като на рали.

Отново искам да ги поздравя за изборът им на гуми.:musik:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живот и здраве , на пролет ще бъдем много по-подготвени. :musik:

Каква пролет бе колега - още на 29. 01.2012г. ша ви тупам ама много яко ша ви тупам.:) Разбира се ако до тогава стане ABFа. Тъкмо ще дойда при вас в М2.

Редактирано от SPARCO A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живот и здраве , на пролет ще бъдем много по-подготвени. :musik:

Каква пролет бе колега - още на 29. 01.2012г. ша ви тупам ама много яко ша ви тупам.:lol: Разбира се ако до тогава стане ABFа. Тъкмо ще дойда при вас в М2.

На Серес ли?И ние ще сме подготвени този път :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Серес ли?И ние ще сме подготвени този път :musik:

Говоря за Калояново - до колкото разбрах тогава ще е втори кръг на ендурото .

А на Саерес ще ти кажа кога сме. Макар че там гърците като видяха как влизам на пистата ми викаха СЕГА-СЕГА - СЕГА -СЕГА :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги - искам да ви покажа един цитат на един от пилотите пилотирал колата на отборът победител в нашият клас , а имено в стреед 1- Явно много се е обидил на колегите с Алфата който го обвиняват че колата им е била и с газова уредба и затова са изкарали без зареждане . - Демек втори резервар което дйствително е извън регламента.

Момчета...

Удебелил съм текста от Вашите цитати и ще Ви кажа сега защо.

Астрата отиде на пистата с полупълна газова бутилка (23 литра от 28 възможни) и пълен резервоар с бензин, а именно 60л. ( по показания на дигиталните уреди, които са от Вектра и не са съвсем точни), а по данни на производителя - 52л. - т.е. максималната вместимост на резервоара.

Разказвам Ви всичко това не за да изглеждаме бързи, умни или невероятно добри. Разказвам Ви го за да знаете истината.

Претендирам, че и тримата участници в тима с най-късото, незвучно и традиционно име, са повече от наясно с пистовите надпревари и знаят кога, как и дали е нужно да изстискат максимума от автомобила или да спестят ресурса. Мога да дам и конкретен пример - аз лично затворих с обиколка един от автомобилите от S1 (умишлено не споменавам кой за да няма нацупени. Използвахме хендсфрий системата на автомобила през касетофона, върнах газта и разговарях със съпругата ми в боксовете относно това как се движим. Разбира се резултата бе, че изпревареният автомобил се залепи за задната ми броня, разговора прекъсна и отново взех нужната според мен преднина. Не искам "Евала", не ме разбирайте погрешно - въпрос на автомобил, опит, възможности, ако щете и кондиция в даден момент е. Това, че сме победили някого не го прави лош, слаб, некадърен или нещо от сорта. Напротив - би трябвало да е стимул за него следващия път подобаващо да ни натрие носа, а така се ражда истинската спортна борба. И за да не говоря просто ей така нека Ви кажа с кои хора се състезавахте:

Цветомира Георгиева - Дамата в нашия отбор, състезателка в Дамския Рали Шампионат и в Мъжките Шампионати по Рали и Планинско. Държа да отбележа, че това и беше първо състезание на писта и смятам, че се справи повече от блестящо както с карането, така и с психиката, от която всички имаме нужда при догонване от други екипажи или застигане на по-бавни от нас.

Йордан Тодоров - Колега и Приятел, състезател в Мъжкия Планински Шампионат, както и в този по Затворен Маршрут.

За себе си няма какво да спомена, освен че и аз съм карал в Планинския Шампионат, както и в този по Затворен Маршрут.

По една или друга причина всеки един от нас е бил поне веднъж Шампион на България в класа и дисциплината, в която се е състезавал. И това не е повод за гордост, а още едно пояснение, че ние лично не отидохме за победа, а искахме да присъстваме на празник - нещо, което се случи и поднасяме нашите благодарности на участници, организатори и публика.

Благодарим и за подкрепата и за "антисектантството". Това състезание не бе двубой на марки, а един малък лунапарк за всички идиоти, които предпочитат аромата на бензин пред този на уискито.icon_smile.gif

Ще си позволя да благодаря на организаторите за този малък празник за всички нас. Със сигурност имаше пропуски, със сигурност ще има и тепърва грешки, но аз лично съм на мнение, че коректив и критики може да поднася само този, който е направил същото нещо по-добре.

Факт са старанието, ентусиазма и раздаването на всички организатори и участници, а това е най-важното.

Благодаря още веднъж на всички колеги - момчетата и момичетата по пистата, за хубавите моменти и прекрасното състезание, което се получи.

Надявам се, че скоро ще имаме възможност да повторим "мероприятието" и с удоволствие бихме се включили в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет...

Май се налага да се регистрирам във втори форум, само защото някой цитира мен или отбора ни без нашето знание.

Хайде ще се опитам да бъда кратък (по изключение).

1. SPARCO A4, не съм обиден на никого, а поправих една неточност и опровергах едно обвинение. Обиждат се малките деца и пухльовците, а аз отдавна не съм от първите, а при вторите не искам и да бъда.

2. SPARCO A4, не беше лошо да се опитате да вникнете по-дълбоко и в двата поста в цитирания форум. Радвам се, че момчетата от алфа форума са мислещи, интелигентни и коректни спорстмени - нещо, което не виждам във Вашето поведение. И между другото - никой от тях не ни е обвинил в ползването на втори резервоар както се опитахте да изкарате.

3. Нарушение на правилника няма г-н SPARCO A4. Прочетете го отново, а тълкуването му не е разрешено на участниците.

4. Ако бяхте прочели и двата поста там щяхте да проумеете, че карането на газ ни е спестило стотинки, добавило е тежест на автомобила, а като цяло заводския резервоар е предостатъчен за това мероприятие. Ако не сте намерил време, зает в търсенето на оправдания ето Ви линк за да го прочетете и вникнете в написаното.

5. Доколкото забелязах вече оревахте 2 (два) форума - "Рали Клуб България" и този, търсейки начин да се изтъкнете какви невероятни резултати сте постигнали с толкова малко... Дори малко по-горе, само защото не Ви креснаха "Браво! Вие сте невероятни!" побързахте да обвините колегите си от форума, че не са "фенове на марката". Честно да Ви кажа никой не е длъжен да Ви бъде фен, само защото сте закупил конкретен автомобил и сте съумял да стигнете от точка "А" до точка "Б". И все пак ако логиката Ви е вярна трябва да побързам да си изградя солидна фенска маса в няколко форума, защото съм управлявал състезателни автомобили от няколко марки, а и в "частния" живот имам някоя и друга колица.

Би трябвало да Ви е срам г-н SPARCO A4... Не за друго, а защото лаврите са плод на чуждата оценка, а не на самовлюбени определения. Прочетох внимателно всичките Ви постове (и в двата форума) и честно казано не разбирам позицията "Отидохме заради марката, биха ни, ама ние сме победители.". Напомня ми един стар спор в Рали "Галатея" преди няколко години, заради който забавиха награждаването с над един час. Същината му беше дали е правилно дадено наказание, което изпраща екипажа чаааак на 16-то място, вместо заслуженото 15-то.

В този ред на мисли обещах да си дам медала на всеки, който смята, че го заслужава, в това число и Вие. Ако желаете - дайте ми адрес, ще Ви го изпратя с "Еконт" за моя сметка за да можете да бъдете наистина удовлетворен, че победата е "Ваша".

Ако случайно размислите може би няма да е лошо да се опитате за в бъдеще да сте по-бърз на пистата,гонейки първите, а не опитвайки се изкуствено да ги "забавите" плюейки по тях. Вярвайте ми - тази рецепта работи чудесно и само това е причината ние да се развиваме в автомобилните шампионати на България.

6. Г-н SPARCO A4, в цитирания от Вас пост има даден пример, който явно Ви е убягнал. За да не растройвам все пак победните ви намерения и спомени, ще Ви зарадвам, че споменатият автомобил е точно Вашият. Ето и изреченията:

Мога да дам и конкретен пример - аз лично затворих с обиколка един от автомобилите от S1 (умишлено не споменавам кой за да няма нацупени. Използвахме хендсфрий системата на автомобила през касетофона, върнах газта и разговарях със съпругата ми в боксовете относно това как се движим. Разбира се резултата бе, че изпревареният автомобил се залепи за задната ми броня, разговора прекъсна и отново взех нужната според мен преднина. Не искам "Евала", не ме разбирайте погрешно - въпрос на автомобил, опит, възможности, ако щете и кондиция в даден момент е. Това, че сме победили някого не го прави лош, слаб, некадърен или нещо от сорта. Напротив - би трябвало да е стимул за него следващия път подобаващо да ни натрие носа, а така се ражда истинската спортна борба.

Надявам се, че сте останал доволен от споменаването Ви, както и от факта, че не сте останал незабелязан на трасето.

Искам лично да Ви помоля за в бъдеще да не споменавате името ми, както и имената на моите колеги по никакъв повод. Не за друго, но извращаването на едно приятно спортно мероприятие в опит за придобиване на незаслужени аплодисменти предизвиква в мен/нас позиви за повръщане.

Като човек малко или много видял от автомобилния спорт ще си позволя да Ви напомня, че победителят в дадено състезание е само един, а хипотетичните такива не са интересни никому!

Препоръчвам Ви да оставите времената и публиката да говорят за Вас, когато се касае за представянето Ви в дадено състезание, а не да търсите изкуствени овации.

Не сте длъжен да се съобразявате с моето мнение, но по една или друга причина държа на името си и не желая да го опееетнявате повече по никакъв начин!

Честно казано започнах да съжалявам, че въобще писах някъде нещо за "спорните казуси", може би беше по-добре да оставя нещата така и барем накрая успеем да докажем, че под вола наистина е имало теле.

Извинявам се за включването и може би резкият ми тон, но не съм привърженик на тезата, че "Мълчанието е злато!", когато бивам несправедливо обвинен.

P.S. Г-н SPARCO A4 - не се чуствайте длъжен да ми отговаряте. Нито смятам да влизам в полемика с Вас, нито са ми приятни манталитета и отношението, които демонстрирате. Бъдете така добър и разберете правилно мълчанието на хората във форумите след Вашите постове. То не е в знак на съгласие, а споделена надежда вие да замълчите.

Желая Ви успех в следващите Ви евентуални участия и дано успеете да станете първи по правилният, истинският и честен начин!

Редактирано от Иван Шопов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега явно си ме разбрал много погрешно , Никой не оспорва вашата победа . Нито се опитвам да омаловажавам труда и усилието положено от всеки в тази надпревара . Ние бяхме единствените Аматьори в тази надпревара и успехът който постигнахме и невероятен за нас. А това че сте ни били с три обиколки пак си еуспех за нас самите Честно да ти кажа аз лично очаквох да ни биете с много повече кото видах на брифинга кой хора ще карат Астрата.

Никой от нас не е отишъл да побеждава . Прасто искахме да завършим и толкоз.

А останалото не искам да го коментирам. Щом така си ме разбрал така да е.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гн. Иван Шопов аз пък невиждам вие какво толкова се обяснявате щом сте сигурени в победата си и в начина по които сте я постигнали.Немислиа ,че някои е искал да ви обиди или засегне. :zustimm: Форумите са точно за това да се обсъждат теми ,да се разискват и решават спорове и да се споделя опит в дадена насока,ако не е така ме поправете.Немислиа , че точно вие сте човека да казвате кои какво и как да пише :hilezh: Всеки пише това което мисли и иска,дали ни харесва или не е друг вапрос.В този ред на мисли ,моето мнение е ,че се държите като обиден ученик с незаслужена оценка.И ако ще се изтъкваме както го правите вие аз самият също съм професионален състезател към Интерскан Рали Тим, на Гн. Георги Цветков ако името ти говори нещо :lol: А също така и 4 год. драг състезател.Ето за това спорта в България куца,щото винаги се намира някои които не е доволен,и се почва едно плюване по този и инзи,и после ама защо нямаме ферплеи и не сме единни.Двам ви един пример,Всички проблеми в БФДР(българска федерация по драг реисинг)се коментират и разискват пред всички участници в дисциплината,и винаги са се намирали решеня на проблемите защото го правим заедно.Нищо лично просто изказвам мнение за острата ви реакция.Успех догодина :rotcol::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н spas-gt30,

Никъде не видях "да се обяснявам", но пък мисля че разумно и доста обстойно изказах гледната си точка. При положение, че съм въвлечен без моето желание в някакви надприказвания, а и имайки предвид Вашия довод, че "Форумите са точно за това да се обсъждат теми ,да се разискват и решават спорове и да се споделя опит в дадена насока" все си мисля, че имам право на това.

Колкото до това кой и как да пише - абсолютно съм на мнение, че не е моя работа, изключая случаите, когато някой използва името ми в неправилна за мен посока. Този е именно такъв и за мен също е без значение дали някой ще хареса моята гледна точка, много по-важно е, че тя цитира истина и факти, а това винаги е било правилният коректив.

"Обиден ученик" нямам навик да бъда и ако отделите около 5 минути от живота си ще забележите, че никъде и по никакъв повод не съм изтъквал постиженията си в това или друго състезание. Това не означава, че бих приел някой пък да се опитва да ги изкриви в грешна и неправилна равнина.

Изтъкване ли видяхте? Къде точно?

Както сам твърдите - "спорта е на това дередже" заради безкрайно многото опити някой да изскочи с една глава над другите или да посочи някого с пръст. В този ред на мисли да видяхте да съм недоволен от нещо, освен некоректното отношения към нашия отбор от "колеги"? Пропуски е имало и винаги ще има, но аз лично ценя позитивите повече от негативите.

Бях обвинен, защитих се адекватно и смятам, че имам право на това. Колкото до "самоизтъкването" - още в началото на спортната си кариера съм оставил времената да говорят за нечии (разбирайте и моите) постижения.

Поздрави на Жоро, с когото заедно сме се състезавали преди години, но това, че сте "професионален състезател" (термин, който в България и добил изкривена представа)и сте част от неговия отбор е още една причина да не държите подобен тон.

За мен лично въпроса бе приключен още с карирания флаг, но пък се наложи да се "доиграят продължения" - не по моя воля и желание.

Приемам, че малката ни дискусия е на финала си.

Бъдете здрави и успех и на Вас в спортните (а и не само в тях) начинания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh::zustimm: Няма каво да се коментира повече мисля ,че се разбрахме.Дано догодина има повече състезания и Спонсори :rotcol: и да се видим пак. Весели празници на всички. :bia::lol:

П.С. Аз съм на мнение,че добрите пилоти и подготвените добре коли се виждат на състезанията по пистите а не пред клавиатурите :lol::)

Редактирано от spas-gt30
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

г-н Шопов - ако бях на ваше място щях да помисля много сериозно защо в Момента не сте поканен да участвате на мароприятието на Арена Армеец в момента - на което вашите колеги показват уменията си - а вие вашите ги ги тъсите по форумите. Желая ви Успех догодина.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SPARCO A4,

Пак ли набрахте скорост?

Вчера останах с впечатлението, че сте осъзнали грешния си подход, но явно отново събрахте сили и се опитвате да насочите вниманието другаде. Не разбрахте ли, че каквото и да бълвате резултатите,които сте показали няма да се променят към по-добро без тренировки, упоритост и развитие на хипотетичния Ви талант? Рано Ви е още да бъдете "по-по-най" и това е нормално за всеки един човек ,който тепърва прохожда в даден спорт.

Не Ви дължа откровение, но само между нас ще Ви споделя, че участниците в самото шампионско шоу са шампионите на България за 2011г. Странно ли Ви се струва, че човек, който е създавал новият си състезателен автомобил и не се е състезавал през тази година не е сред участниците? :hilezh:

Между другото - не бъдете сигурен, че не съм бил поканен за "Рали такси", където вероятно не знаете, но се събират пари за благотворителност.

Жалка история г-н SPARCO A4...

Няма ли да проумеете най-накрая, че не си търся шампионските титли тук, нито пък показвам умения за управление на автомобила. За съжаление направих грешка, отделяйки време от живота си за да Ви обяснявам неща, които явно не сте в състояние да проумеете. Не защото сте глупав, а защото са далеч от самовлюбеното Ви поведение и грешни разбирания за автомобилен спорт. Виждам, че продължавате да опитвате да докарате от сто кладенеца вода, само и само да изкарате другите "лоши" или "слаби", та барем изпъкнете на техния фон. Познат прийом, но аз лично залагам на личните постижения, а не на чуждото оплюване.

Честно казано - вече се съмнявам, че сте способен и имате желание да направите същото. В противен случай щяхте да замълчите и да обърнете внимание на личната си подготовка, вместо да търсите у другите грешки, които Вие самият допускате в по-големи количества.

Уви, разни хора-разни идеали.

Оставям Ви да търсите незаслужена слава, но още веднъж - бъдете така добър и забравете името ми. Нито имам желание да го ползвате, нито сте достигнал нивото, на което бих Ви нарекъл "колега." Бяхте такъв до преди няколко поста, а вече за мен лично сте човек, който заради непостигнатите си амбиции и липсата на лични качества (все още) всячески се опитва да си припише такива. Ще се радвам да докажете обратното, но на пистата, а не тук.

И следващия път, когато бъдете затворен с обиколка от някого опитайте да потърсите причината в себе си, а не в околната среда.

Спирам дотук. Весели празници на всички и ме извинете за личирното отклонение. Все някога ще се науча да не се боря с вятърни мелници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам какви са били точно гумите с които е било Аудито на Спарко А4 ... марка, модел, дот ... и какво е най-доброто време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите с който участвахме бяха - Kaiser Kenda - DOT 7YOJ 2309 Най доброто време на отборът ни е 1.06.60 . постигнато от Огнян Янев - вторият ни пилот . А ако питаш за моето най добро време то е 1.06.68. в 148-та обиколка.

Редактирано от SPARCO A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормални летни гуми ... аз мислих, че с някакви сликове.Браво ... като се има предвид и колко гадна за управление е А4ката ... добро постижение е 1.06 <_< Чудих се много дали да участвам с 330ката, но някак си не ми се дава на други 2ма пилоти да я карат ... та да питам ... задължително ли трябва да се сменяват пилотите?Горе долу в какво състояние бяха гумите преди и след?Чудя се тотално ли се бастисва чифт гуми за около 150-160 обиколки ... без дрифтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормални летни гуми ... аз мислих, че с някакви сликове.Браво ... като се има предвид и колко гадна за управление е А4ката ... добро постижение е 1.06 :hilezh: Чудих се много дали да участвам с 330ката, но някак си не ми се дава на други 2ма пилоти да я карат ... та да питам ... задължително ли трябва да се сменяват пилотите?Горе долу в какво състояние бяха гумите преди и след?Чудя се тотално ли се бастисва чифт гуми за около 150-160 обиколки ... без дрифтове.

Смяната на пилоти е задължителна- минимум по 40-се. минути трябваше да кара даден пилот.

В стреед не бяха разрешени сликове- Гумите ни си бяха карани цяло лято на колата и с тях си и участвахме. Първият ни пилот не се оплака от тях - но когато се сменяхме с втория ми каза че гумите вече не се държат въобще. При мене нещата бяха почти зле - особено като прегрееха колата ставаше неуправляема и трябваше да се охлаждат кото в завойте не ги напъвах много- и след около обиколка започваха пак да се държат и така до като пак прегрееха. А от предна дясна в момента липсват цели грайфери а пък задните бая си се поизпилиха но в крайна сметка издържаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пилотите трябва да го премахнат ... много хора не биха си поверили колата на друг ... а даже и на 2ма ... плюс това не за 1-2 обиколки ми за около 100 обиколки ... ужас... тва трябва да си мразиш колата. :hilezh:Щеше да е по-добре да е 1 час с по 1 пилот ... така ще има много повече участници ... и съответно може да се направи на 3х1час за да не си пречат всички пуснати заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такъв е регламента - нали за това е Ендуро да се види главно колата дали ще издържи и отборът да направи правилната стратегия- смяна на гуми - зареждане с гориво - смяна на пилоти и така нататак. А за поверяването на колата какво да кажа въпрос на доверие .

Даже мисля че март месец ще го направят по 4-ри часа и тогава ще е още по интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал ,че ще е по-безинтересно ... колко човека ще си изтормозят колите за няма нищо ... и ще изтъркат 2 комплекта гуми? За какво?Все пак за чест и слава да хвърлиш 1000лв за гуми ... около 200лв за бензин ... едно масло ... амортизация на колата... истински направените коли са и с по-ограничен ресурс ... какъв е смисъла?Колкото по-дълго е толкова по-елементарни автомобили ще участват ... толкова по-бавно ще се носят по пистата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо като се видим на живо ще обясниш за това състезание повечко че мисля с едно 2,6 е идеално за това /но пак в късите отсечки е лабаво / Трябва да почерпиш за доброто представяне пък следващия път и агитка може да се спретне за ужас на профитата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...