SPARCO A4 Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Стефчо като се видим на живо ще обясниш за това състезание повечко че мисля с едно 2,6 е идеално за това /но пак в късите отсечки е лабаво / Трябва да почерпиш за доброто представяне пък следващия път и агитка може да се спретне за ужас на профитатаSHWEPI приателю - ще черпя другият път на по доброто ни представяне в което мисля че може да направим - не че сегашното бе лошо но вече е минало .А за профитата не коментирам . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPARCO A4 Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Ето още един повот да се подготвим за следващото ендуро още по добре.Мисля че получихме това което заслужихме - и то НЕ по начин по който някой ни предлагаха - въпреки страхотната конкуренция за което искам да я поздравя .Честно да ви кажа тогава по важното за мене беше да прибера колата а не наградата Смятам да участваме и на двете надпревари през януари догодина едната от която ще е на Серес . Колатани пак ще е същата но в кой клас още не сме решили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Смятам да участваме и на двете надпревари през януари догодина едната от която ще е на Серес . Колатани пак ще е същата но в кой клас още не сме решили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPARCO A4 Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Най важното в случая е че се забавляваме наред с всички участници и чуството е страхотно . Все пак това е и целта на надпреварата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
max33 Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Спарко, надявам се да приемате спътници за Серес! Винаги съм искал да посетя пистата, но пък сам човек не е за никъде.. Може да Ви организираме една БГ агитка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPARCO A4 Публикувано 16 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Спарко, надявам се да приемате спътници за Серес! Винаги съм искал да посетя пистата, но пък сам човек не е за никъде.. Може да Ви организираме една БГ агитка Естествено че ще си радваме на всякакъв вид подкрепа . Дори и някой от колегите ако би помогнал с мнение за тактика - стратегия - избор на гуми и така нататак. Нека организатора пусне регламента за участие и ще го мислим тогава и ще уточним пътуването . Едно е сигурно - ще си изкараме готино покрай гръцките участници който миналата година бяха много бързи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 16 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 Спарко, надявам се да приемате спътници за Серес! Винаги съм искал да посетя пистата, но пък сам човек не е за никъде.. Може да Ви организираме една БГ агитка Подсети ме една седмица преди събитието ... може да се разберем да ходим заедно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPARCO A4 Публикувано 22 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2011 Привет на всички - Вече е факт и организирането на вторият кръг на Ендурото . Ето и малко инфо.Малко след като започне новата 2012г., Дрифт Клуб България ще организира и първото си мероприятие за годината – Endurance Trophy – 2-ри кръг. Още след първото издание на Endurance Trophy, което се проведе на 27 ноември, стана ясно, че това няма да е единично мероприятие, а ще прерасне в шампионат от 3 кръга. На 22 януари е времето за 2-ри, а в началото на март ще се проведе и 3-ти кръг. Домакин на целият шампионат е писта "e;Дракон"e;. Мероприятието отново ще е с продължителност от 3 часа за всяка група и със сигурност ще се проведе дори и на пистата да има сняг. Всички допуснати грешки по време на първото мероприятие са отстранени от организаторите, като за целта в регламента са впиасни текстове, които да изчистят спорните въпроси. Голямо впечатление прави наказанието за модифициране на фуниите за зареждане от страна на отборите, както и изпълняването на други дейности по автомобила, докато той се зарежда с гориво. Тук наказанието вече е 20 минути престой в бокса, което би трябвало категорично да преустанови опитите за подобни нарушения. Също интересно допълнение в регламента е и правилото за минимум минути, които са карали пилотите. Запазва се времето от 40 минути като минимално, но с уточнението, че ако отборът има прекарани в бокса повече от 40 минути, то в този отбор може да има един пилот, който да е карал по-малко от 40 минути, но не по-малко от 25 минути.Почти е сигурно, че 2-ри кръг от Endurance Trophy ще протече с професионална техника за времеизмерване, за да няма проблеми с класирането и то да може да се обяви официално още на самата писта. Като застраховка обаче се очаква да бъдат разположени и няколко камери, които да записват цялото мероприятие, които при възникване на спорни въпроси да бъдат ясно и категорично доказателство.ПРОГРАМАНеделя 22.01.2012 08:00 – 08:45 – Посрещане на участниците, технически преглед и администрация за група "стриит"08:45 – Брифинг за група "стриит"09:30 – Старт на група "стриит"12:30 – Финал на група "стриит" 11:30 – 12:30 – Посрещане на участниците, технически преглед и администрация за група "модифицирани"12:45 – Брифинг за група "модифицирани"13:30 – Старт на група "модфицирани"16:30 – Финал на група "модифицирани"ПОЯСНЕНИЯ Регламент на "Endurance Trophy" Мероприятието се провежда в един ден. Тренировки и квалификации няма да има*. Реда на стартиране се определя чрез жребии. Ограничението на автомобилите за една стартираща група е 18 бр.! Мероприятието ще се проведе дори и да има сняг! * Всеки който желае да тренира на пистата, може да го направи в събота (26.11.2011г.) по време на "Open Track Day", който се организира от писта "Дракон". Таксата за участие е 50 лв за автомобил, който е заплатил предварително такса за участие в "Endurance Trophy". Такси Такса за участие за автомобил в "Endurance Trophy", заплатена до 31.12.2011 – 150 лвТакса за участие за автомобил в "Endurance Trophy", заплатена до 20.01.2012г – 150 лвТакса за участие за автомобил в "Endurance Trophy", заплатена след 20.01.2012г – 150 лвВход за всички влизащи на пистата**– 5 лв ** Само участници заплатили таксата за участие до 20.01.2012г не заплащат вход.Документи и информация Банкова сметка, по която трябва да се превеждат таксите: Титуляр: Сдружение "Дрифт Клуб България"Банка: УниКредит Булбанк АД – клон ПлевенIBAN: BG74 UNCR 7000 1519 6603 93BIC: UNCR BGSF * На основание се попълва : "Име на отбора, Ендуранс Трофи" Самата заявка може да свалите от тук e-mail за подаване на заявките: zaqvki@dcb.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPARCO A4 Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Здравейте на всички . Поради мой лични здравословни проблеми който за жалос още продължават , не можахме да вземем участие във вторият кръг на надпреварата . Искам да поздравя всички участници и всички победители в класовете им , и им пожелая успехи и занапред. Силно се надявам да се управят нещата и да можем да участваме в третото издание което ще се проведе на 04.03.2012г.http://www.dcb.bg/read.php?id=132 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 27 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2012 Аре по бързо да оздравяваш Да им накъсаме главите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rulemaker Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Ей лъжец, нали даваше 1.03 бе Нищо, поне падна доста смях одеве.Поздрави: Хонда-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 (Редактирано) Аз и колегите от UPG участвахме в последния кръг на ендуранса. Идеята беше да си направиме един забавен проект тип старт от скрапа с който да се счупиме от каране за минимална цена...Купихме си една очукана 318ис-ка за 800лв без салон , обслужихме й консумативите, купихме едни полиуретанови тампони и задни спирачки от 328... из сервиза се мотаха две седалки, едно старо китайско окачване и един спортен филтър, та и те влязоха в употреба. Колата беше общо взето стоковица със стрийт гуми (свалени от дрифтарката ) , но тъй като нямаше задни седалки и кори трябваше да караме в модифицирани където повечето са на сликове. Както и да е, все пак целта беше да се забавляваме, а не да се натоварваме както когато се борим за победа - отидохме си на ход, карахме цял ден и въпреки нискобюджетния автомобил и няколко технически проблема (на средата на състезанието се счупи лостовия мехънизъм и колата остана само на четвърта) успяхме да завършим трети в класа с най-добро време 1.03 . Общо взето най-сериозния разход беше такса участие и около 70 литра бензин (без тоя за отиване и връщане) а не може и без кръчма в събота .Като цяло всичко беше супер фън и не може да си обясниме как тоя гроб издържа толкова бой по пистата. Ето снимки: Редактирано 28 Ноември 2012 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване