Jump to content

Неравномерно износени предни гуми


Kaiser Kar

Recommended Posts

Менци, тука от пролетта насам наблодавам на Б4-ката, че предните гуми ми се износват ускорено в една зона. Става въпрос за едно петно (от вътрешната страна, дълго около 15см), където гумата е направо все едно със сликове карам. О останалата си част грайферът е много дълбок, но това много ме притеснява. Каква може да е причината за това? Сменил съм си тампоните на носачите, колата я карам много нежно и много малко, за да се окопаят така гумите?

Гумите са зимни и специално предните лятно време много свирят, дори и на прав участък.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То лятото се кара с летни гуми... Точно 1 месец ти трябва на зимните гуметки да се съсипят от нагрятия асвалт. А за износването ти трябва реглаж. Ако колата е нов внос, тя е с "отворена" предница. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това петно също може да се получи при рязко натискане на спирачката когато гумите се хлъзгат по асфалта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,неравномерното износване на гумите най-често се получава от липса на реглаж!Хубаво е ако знаеш ,че ти е здрава предницата да си минеш на реглаж дори когато преминаваш от лятни към зимни гуми!Ако пък си правил нещо по предницата от сорта на накрайници и т.н,задължително трябва да отидеш на реглаж на предница!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния път като правих прездница, му викам на майстора да ми направи и реглаж, а той ми вика "Абе за кво ти е, няма смисъл" :steinigung:

Те, гумите, са скапани 6-7 годишни Мишелини, с каквито взех колата миналата година, ама все не стигам до 500-те лева за нови гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То лятото се кара с летни гуми... Точно 1 месец ти трябва на зимните гуметки да се съсипят от нагрятия асвалт. А за износването ти трябва реглаж. Ако колата е нов внос, тя е с "отворена" предница. Успех.

А ако не е нов внос как ще е ? Кривокрака? :steinigung: Шегувам се разбира се, по тия пътища е нормално явление. Въпроса ми към това "Отворена" предница какво точно ще рече? Гледах аз една тема по този въпрос, но така и не разбрах как трябва да е при Б4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при читав майстор за реглаж на предницата. Ако е наистина читав ще те върне и няма да ти направи реглаж със тези гуми. След като си отцелил правилния човек го помоли да се пробва за да видите дали наистина има отклонения. Ако няма - продай колата. Ако има го оправете. След това си сложи хубави гуми и пак отиди на реглаж.

Аз бих направил така

Редактирано от Simeonov_B
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако не е нов внос как ще е ? Кривокрака? :steinigung: Шегувам се разбира се, по тия пътища е нормално явление. Въпроса ми към това "Отворена" предница какво точно ще рече? Гледах аз една тема по този въпрос, но така и не разбрах как трябва да е при Б4?

Като погледнеш отпред колата гумите да са така / \ това е отворена предница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като погледнеш отпред колата гумите да са така / \ това е отворена предница.

Определено не са наравно с калниците, ама нали предницата се стеснява отпред, нормално е. Имаше един период, когато не бях сменил тампоните на носачите, та колелата имаха малко луфт напред-назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като погледнеш отпред колата гумите да са така / \ това е отворена предница.

А как трябва да бъдат, ако не е нов внос. Като цяло се опитвам да разбера каква е връзката с вноса и т.н. Т.е. най-вероятно трябва да се приеме факта, че тук нещо не могат да направят реглажа както трябва или?? До сега 1 реглаж не съм имал като хората според мен. Дясното колело винаги ми се е струвало, че е по-заклюмало т.е. по наклонено за типа "отворена" предница спрямо лявото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук правят хубави реглажи,но е важно да попаднеш на правилния човек и да му се занимава.Където и да отидеш с Б4-та всички почват с въпроса:"Раздвижени ли са кормилните накрайници?"и като им кажеш,че не са пипани от поне година се почва едно чесане,увъртане,искат да ги свалят целите от рейката,защото били блокирали и т.н.,като обявяват една цена от 60 лева и нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, случвало ми се е да ми обясняват и на мен и то не да се чешат, ами направо да почват да си ми обявяват цени. При мен обаче явно нещата май трябва да се барат и при шарнирите, щото мойте са с улей и от там също може да избяга реглажа. Кой е правилния човек колега? Препоръчай моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....................При мен обаче явно нещата май трябва да се барат и при шарнирите, щото мойте са с улей и от там също може да избяга реглажа. Кой е правилния човек колега? Препоръчай моля.

Разбира се,че се пипа и шарнира,ако е нужно.Те нещата са свързани и точно отворилата предница се събира с регулировка от шарнира.Моята също беше отворила след последния ремонт на окачването и гледах как я събират използвайки ремъци с храповик за прибиране на колелата при стъпила на стенда кола.Иначе,аз си правя реглажа в един сервиз в Люлин,където майсторчето има 80-ка и изпипва нещата,но и там взимат по 10-15 лева за раздвижване на накрайниците с нагряване,ако са запекли.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е правилния човек колега? Препоръчай моля.

Ей от тия съм супер доволен autoexpress-2

На много места съм опитвал, но само там я правят да върви нараво + воланът да е идеално прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,когато ми се е налагало да ходя на реглаж,съм ходил на едно място от което съм страшно доволен!

Намира се на Ботевградско шосе с/у карулката - Маргел(при джантите дето се продават).

Правят реглажа всичко на 6,а ако имаш проблеми с предницата или нещо ти хлопа и трябва да се смени за да не ти даде отклонение те връщат и като си готов си добре дошъл!!!

Редактирано от vesojoor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип има мит, че като е "отворена" е по-устоичива на високи скорости. Попринцип това го правят в Италия(може би и в др. държави, но нямам преки наблюденя и не твърдя). Дори да е вярно в България не ти трябва това, само ти износва гумите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

За самия Маргел ли става дума или за нещо до него !? :respekt:

Кога си ходил последно там !?

Колко парички взимат за реглаж на два моста, знаеш ли !?

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега направи си реглаж на предния мост а за гумите че са зимни ни се притеснявай аз също карам само със зимни ако я караш малко по 5-6 хиляди километра на гдина не ти трябва да ги сменяваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи става на въпрос за самия Маргел,но има една вътрешна уличка ,преминаваща отстрани на магазина за джанти и т.н.Абе като отидеш на Маргел няма как да не го откриеш!Много съм доволен,наскоро ходих за колата на баща ми и ако не се лъжа цената бе 25лв,за преден мост!Прават и заден,но за там вече цената нз колко е ,но със сигурност ще е нещо подобно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...