Jump to content

АБК не пали на бензин студена


Geremi

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Със застудяването се появи изключително досадния проблем при палене на бензин, а именно пали от 4-5 път, като запали тресе и така докато позагрее.Топла си работи перфекно на бензин. Ходих на елкон, излезе температурния датчик е хубаво обаче на следващата сутрин пак ядец. На газ пали и работи перфектно, но в момента в който обърна на бензин и се започва тресенето и прекъсването. Сега съм замислил да сменя и горивния филтър, въпреки, че се съмнявам да е от него. Днес например при +3 градуса на безнин не ще и не ще, на газ веднага запали, но около колата смърдеше яко на бензин. Давайте предложения моля ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за пропуска.Да, смених го датчика и проблема остана.

Редактирано от Geremi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелчетата на стартовата дюза може да са прекъснати, и оттам трудно палене ... Нестабилен празен ход на няколко неща - датчика (който си сменил), дебитомера, регулатор на горивната рейка, зацапани/"пикаещи" дюзи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да запалиш при температури около 0 просто защото стартовата дюза на 99% ти е запушена. Имах същия проблем. Изчисти първо нея. Нестабилният ход на студен мотор, както каза колегата по-горе може да е от няколко неща, но също много вероятно да имаш т.н. пикаещи дюзи, почисти и тях не е скъпо. И после пиши за резултатите тук. Успех! :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пета дюза провери задължително. Махни маншончето и виж дали едното кабелче не се е откъснало. Така бях миналата зима, но след като си оправих скъсаното кабелче колата започна да пали по всяко време прекасно без да се мъчи и тормози с тресене и подобни. Бъди много внимателен, защото ако не нагласиш кабелчетата може да береш ядове. При ме цъфна един предпазител, който играе голяма роля за стъпковото след като бе окъсено и драмите станаха страхотни. Просто си изолирай много добре кабелчетата. Ако там е проблема 100% на другата сутрин ще видиш разликата :hilezh: Ако е запушена обаче процедурата не ми е ясна, но опитай първо с това и пиши. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене проблема беше в регулатора за бензин като я оставех за по дълго време и неможех да запаля

прочетох в форума че се вади едното маркуче на вакума и ако има бензин в него значи регулатора пропуска и вкарва бензин в колекторите затова мериша на бензин защото бензина и идва в повече по пътят на въздуха и неможе или пали трудно

Редактирано от ogy_do
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 years later...

Колеги и моето АБК не палеше на студено и днес след 5 часа мъки и четене на форуми реших да сваля реле 30 .

Презапоих го и колата запали ........ Благодаря на всички писали по темата , много ми помогнахте !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...