Jump to content

Как точно функционира спирачната система?


Recommended Posts

Не е ЛАДА, а Жигили ! :hilezh:

Имаше ли серво (съмнявам се че е имала), понеже системата тогава е съвсееееем друга(две казанчета, на принципа на скачени съдове, и две отделни захранващи тръбички) !

Товава са два независими кръга, и може да спреш при теч на едното колело ... Отделен е въпроса колко спира :respekt::zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Disagreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

Двугръгова, значи диагонална ... Не отделна ...

Има спиране, защото другото колело (това по диагонал) си хваща ... Ама колко хваша - то си знае ...

Карал ли си кола с отрязан маркуч ...

Аз да, и да ти кажа не е много забавно ... А колкото и да натискаш (нямам предвид опити, а сила), педала си потъва до пода ...

Сети се като обезвъздушаваш колело, и като е отворен клапана ... :hilezh:

мисля че грешиш ..

при камионите нещата не седят така .. точно в това отношение ..

А някой има ли идея, защо като се обезвъздушава сп.система, въпреки, че е 2,3,4-кръгова, щом се освободи пробката на един от спирачните механизми и останалите 3 не хващат? Не ли идеята ако се спука един от маркучите все пак да има някакви спирачки :respekt: ? На практика гръмеш ли един маркуч оставаш без спираки, като изключим ръчната.

да .. за това са двата кръга ..

и идеята е такава .. ако единия избуши .. да можеш да спреш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма серво жигулата. Едно казанче. Системата е двукръгова. Спирачната помпа е от две секции които захранват преден и заден мост. На предишната страница пуснах схема на спирачките на Лада. Същата е.

----------

Когато отвориш кръг течността тече защото казанчето е отворено. Обаче като натиснеш педала се затваря помпата. И работи живия кръг. Така че някакви спирачки има. Лоши но има.

ТУК е схемата.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те всичките помпи са с две тръбички ... Повечето с АБС са с две, обикновенните са с 4 (някой с 3, в случая с 2)

Но там са две казанчета ве маме, далеч от помпата, на стената на коша !

На дядката машината на времето (2101) е така !

И даже ако вкл. и това на съединителя, стават 3 !

Там вече, помпата не се интересува дали има маркуч или не ... Тя си подава отделно предни, отделно задни !

Обаче при нашите талиги не е така ...

Помапта е двукамерна, но системата е диагонална/двугръгова, и да ти кажа са мноооого зависими колелата едно от друго ...

Напрактика трябва да спира, ама всъщност си бара макарите ...

Нарочно рязахме тогава маркуча на една скраб и се качих да пробвам - все едно някой дърпа ръчната ! Спира, ама не е както трябва !

Бе за едно приказваме, ама на различен език !

Те виж и на схемата че е диагонална !

Те за тфа и вика двукръгова ... Понежа са два диагонала с общо казанче !

Става налегане, ама течността като изтече, и си компенсира от казанчето ...

Бе ти все едно спирачки не си обезвъздушавал (стига ме кара да я пиша таз дума) !

Има налягане, ама с него си за никъде !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Спира, ама не е както трябва !

Е за какво спориш тогава? :respekt:

Спира колкото може. А ич?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ич?

Мислим Пепи да се вкл. в спора !

При него това Ич, е повечето пъти ! :respekt:

Имам предвид колите на клиентите му !

Затова всяка година - нова течност и маркучи ... Ева тез 60 лева за живота ми !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, всяка година. Прекаляваш.

Маркучите карат поне 10 години. Течността поне 2-3.

--------

Местя темата в "Спомагателни системи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попиша,ако системата ви е читава,тоест ако пълненото на системата е нормално,което се разбира като качите колата на крик и отвиете пробките на апаратите ,една по една,със закачен шлаух,ако получите непрекъсната тънка струйка значи всичко е ок,всяка система трябва да може да се обезвъздуши гравитично ако системата е чиста ,ако има мармалад не става.

Казанчето е разделено ниско долу на две от делни камери ,ама ако трябва да разчитате на спиране само на е една камера :hilezh: ,ще е тегаво.

Трябва да разграничим пукнат и спукан маркуч,пукнат който в покой сълзи и при натискане колата направо си спира ,нищо че през два светофара доливаш,АКО МОЖЕ Милото да се включи.Другия случай е,идва клиент ,с готина външно кола,ама ,задните бутала набити с преса,като ги разглобих,втулката на буталото беше елипса ,оста крива,пълен та...ак.После обезвъздушавам колата и му казвам ,човек,правим спирачки ,все ми е тая дали ще изкъртим нещо,натискай все едно пред теб е изскочило дете,познайте ,маркуча се пръсна и педала закова долу,до ламарината,ако трябваше да спаси живот ,не би могъл.просто каза прас и се чу как педала удари пода,колат е А4 98.Пробките течаха нормално нямаше мармалад. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...