Jump to content

Източване на хидравлична течност


Nekav

Recommended Posts

Купи си спринцовка,после изсмучи течността от казанчето,повдигни едната гума на колата за да ти е по лесно да въртиш,завърти в едната посока,ако не се напълни казанчето завърти на другата страна ,това при изключен мотор,като се напълни казанчето изсмукваш и така ,после наливаш и въртиш на ръка пак докато се напълни системата,около 700-800 грама на А3.Палиш ,гасиш.ПОСЛЕ палиш и въртиш на място.Това е без да развиваш маркучи,друг вариант е с компресорче за гуми и под налягане да издухаш течността и да налееш новата,ама си трябват приспособления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах до десета стряница няма такава тема ако може някои да помогне

Тоя тред дето ти го дадох е 2 страници.. Има го и варианта на колегата, който и аз приложих наскоро, ама не съм вдигал колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си спринцовка,после изсмучи течността от казанчето,повдигни едната гума на колата за да ти е по лесно да въртиш,завърти в едната посока,ако не се напълни казанчето завърти на другата страна ,това при изключен мотор,като се напълни казанчето изсмукваш и така ,после наливаш и въртиш на ръка пак докато се напълни системата,около 700-800 грама на А3.Палиш ,гасиш.ПОСЛЕ палиш и въртиш на място.Това е без да развиваш маркучи,друг вариант е с компресорче за гуми и под налягане да издухаш течността и да налееш новата,ама си трябват приспособления.

Под палиш имаш предвид даваш на контакт или запалваш мотора.И за какво трябва като напълниш да палиш и гасиш и после чак палиш и въртиш на място. Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като запалиш и загасиш веднага мотора,помпата на хидравликата се завъртяла но не е създала работно налягане,идеята е да се до напълни системата,да не работи помпата, когато системата не е пълна.А после на място се върти един два пъти за да се изгони ако има останал въздух някъде.Отвори капачката на съда ,накарай някой да върти волана и ще си отговориш на мн въпроси.Предполагам че и като напълниш и веднага запалиш без гасене не е грешно,ама ако си отварял хид.помпа,хич няма да ти се иска да въртят лопатките без масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като запалиш и загасиш веднага мотора,помпата на хидравликата се завъртяла но не е създала работно налягане,идеята е да се до напълни системата,да не работи помпата, когато системата не е пълна.А после на място се върти един два пъти за да се изгони ако има останал въздух някъде.Отвори капачката на съда ,накарай някой да върти волана и ще си отговориш на мн въпроси.Предполагам че и като напълниш и веднага запалиш без гасене не е грешно,ама ако си отварял хид.помпа,хич няма да ти се иска да въртят лопатките без масло.

Мерси за отговора. А като въртя като съм напълнил с отворена капачка нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да сменя маслото на хидравликата ако някой знае на каква цена е оригиналното моля да каже, благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах през процедурата.

Първо, източих старото масло, като развих щуцерите на помпата.

Завъртях волана няколко пъти и така изкарах максимално количество от старото масло.

След това почистих цедката, която се намира във съда.

Налях една опаковка от новото масло.

Завъртях волана няколко пъти, като така една част от маслото напълни системата.

След това запалих и отново последва въртене на волана (нямаше странни шумове от помпата поради горната стъпка).

Излезнах с колата за да направя няколко маневри.

След това последва източване на това масло и наливане на втората опаковка.

Последните стъпки (с двете опаковки ново масло) направих за да промия системата.

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Днес направих процедурата за смяна на маслото. Само че успях да източа само около 400мл. Течността беше доста тъмна и на минимума. Уж въртях яко, но не успях повече да източа. После сипах около 450 мл нова. Явно някъде е останала стара, но не излизаше в казанчето като въртях волана. Иначе да попитам циркулира ли хидравличната течност или е като спирачната, която не циркулира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а наложителна ли е смяната на хидравличната течност,защото Ауди не предписват смяната и планово :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми желателно е. Предишния собственик си е казвал като теб сигурно , така че кола на 10-12 години с течност също на толкова години предполагам е желателно да се смени. Със сигурност старее и си мени качеството. Аз сега като смених моята не смятам следващите няколко години да е пипам та не е такава философия и пари.

А за въпросът ми дали циркулира течността някой има ли отговор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено ,че циркулира колега, помпата се върти от ремък все пак и от нея до рейката е високо налягането, а след нея до казанчето- ниско. Странно ,че си източил само 450 мл ,повечето събират около литър. Виж все пак в ЕТКА или в някой каталог за А 3 колко го дават.

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги а колко събира системата на А4Б6 та да купувам и да сменям и аз,в такъв случай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено ,че циркулира колега, помпата се върти от ремък все пак и от нея до рейката е високо налягането, а след нея до казанчето- ниско. Странно ,че си източил само 450 мл ,повечето събират около литър. Виж все пак в ЕТКА или в някой каталог за А 3 колко го дават.

Мерси за отговора. Сега ще видя дали съм източил всичката като сравня цвета Старата беше много тъмна и непрозрачна. Ако е имало още трябва да се смеси с новата и да промени цвета поне малко. По етка дават 1 литър, но защото в толкова се продава иначе не пише самата система колко събира. Странното е че и по аутодата само на тази течност също не пише колко е. За всички други пише

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 месеца сменях хидравличната течност и аз, и при мен само около половин литър изтече, повече не можа. Долях от новата течност, която беше зелена, старата беше червена. След половин час работа на колата забелязах, че течността е станала почти безцветна, с мнооого лек отенък на червено, което означава, че не съм източил всичко. Мислех отново да правя процедурата, нещо като промивка, но така и не се захванах и вече половин година нямам проблеми. Всичко си е перфектно, дано и така си остане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло си се сменя на 2 години. Не е скъпо. 20тина лв. Най-добре се източва като се разкачи някой от маркучите на рейката, обаче това си изисква крик или канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата на мен пак беше зелена, но толкова тъмна че не прозираше. Ще взема и аз да източа колкото мога пак и да долея. Така и така имам още полувин литър. След тая процедура би трябвало да остане много малко от старата течност разредена с новата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ще сменям и аз скоро,само да минат празниците.ПС Весели празници на всички колеги :gruebel:

Редактирано от bori
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги искам да питам процедурите същите ли са и за Б4 :gruebel: .Защото мисля да сменям и мойто, че е станало на боза и имаше много нещо черно кото графит в цедката на казанчето.Ако може някой да ми каже имали тънкости при смяната и от къде да го източа,същото ли е и за Б4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето е същото . Аз на моята , я сменям на всеки две години и отвивам отдолу на помпата единия маркуч и въртя волана няколко пъти от край до край на угасен мотор и така изтича почти всичко . После пълня системата , пак въртя няколко пъти от край до край волана , като задържам по - малко в крайни положения , доливам колкото трябва в казанчето и паля колата и пак въртя волана ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...